We gaan m met z'n 3-en lopenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Guard het volgende:
[..], daar gaan zeker wat minder mensen van HAAG heen als naar Rotterdam?
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Guard het volgende:
Eerste bijeenkomst gehad van de Tilburg Berlijn groepik denk dat je ook veel ga hebben over de ervaring van anderen wat betreft o.a. voeding.SPOILER: Verslagje voor de geintresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL,DR: Groepje hardloopjunkies zit op een doordeweekse avond in een hardloopwinkel te bomen over een wedstrijd die over een half jaar plaatsvindt...
Niet dat je alles wat een ander doet klakkeloos hoef over te nemen maar het zet je wel vaak tot denken...zo van "misschien is dat ook wel iets voor mij" of juist helemaal niet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool! En je ging nog een klein wedstrijdje lopen toch?!SPOILER: Rondje Nederland verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Zeker, ik ga goed luisteren, net zoals ik hier ook goed leesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat je ook veel ga hebben over de ervaring van anderen wat betreft o.a. voeding.
Niet dat je alles wat een ander doet klakkeloos hoef over te nemen maar het zet je wel vaak tot denken...zo van "misschien is dat ook wel iets voor mij" of juist helemaal niet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Guard het volgende:
Eerste bijeenkomst gehad van de Tilburg Berlijn groepEr zat er bij mij eentje in de groep die 35 marathon's had gelopen. Nou ja eigenlijk 2 personen als je Aart stigter zelf ook meerekend.SPOILER: Verslagje voor de geintresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL,DR: Groepje hardloopjunkies zit op een doordeweekse avond in een hardloopwinkel te bomen over een wedstrijd die over een half jaar plaatsvindt...![]()
Oh jaaa dat klopt!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! En je ging nog een klein wedstrijdje lopen toch?!
quote:
pfffff, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook in juni weer starten. Loch Ness is op dezelfde dag als Berlijn
Wat een mooi cadeau!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaa dat klopt!
Ik heb van mosselmossel en Gogo een startbewijs gekregen voor de 7^^supercool, ik zal er vanavond even een foto van maken
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfffff, ik moet er niet aan denken.
Het is redelijk zwaar kan ik je meldenquote:
Ik ga rusten als Klaas Vaakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is redelijk zwaar kan ik je meldenVergeet niet je rust te pakken na Rdam, maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |