Wat is dat nou voor houding van een leraar! Beetje Fok!ken onder de lesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je was te snel. Ik probeer weer twee dingen te doen. Les en jullie
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en jongens, ik heb lekker al een 7^^ startnummer
epic!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
love it!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
can't beat the students.... join themquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is dat nou voor houding van een leraar! Beetje Fok!ken onder de les
Haha geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok!king vet!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Serieus? Ik vond het met een thermoshirt en korte broek nog aan de warme kant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Rustig uurtje gelopen. HR mooi laag op 145 pace toch ruim boven 6m:30s/km. Lekker in lang-lang mét windjack
http://www.theverge.com/2(...)n-class-ismartkeeperquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
can't beat the students.... join them
Dat wordt nu dus ook m'n doelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Ik had een paar maanden geleden ook steeds de behoefte om sneller te gaan, te merken dat ik meer kon, harder kon, verder kon. Met veel pijntjes als gevolg, gelukkig geen echte blessure geworden. Nu voed ik mijn ego met het feit dat ik dus al ruim een jaar loop zonder ooit een serieuze blessure gehad te hebben. En met het balanceren op het randje tussen mezelf verbeteren en rust bewaken. Moest er even een knop voor omzetten, maar blessurevrij blijven lopen is een hele fijne beloning.
Haha, mooi dat mijn valkuilen ook goed zijn voor anderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje mijn voorbeeldfiguur nu.Jouw verhalen helpen mij er altijd aan herinneren dat hard en snel je niet altijd het snelste richting een doel (5km voor mij) brengt. Hopelijk kan ik in juli die vijf kilometer gewoon neerzetten, zonder wandelen, zonder pijntjes en vooral zonder die 30min in mijn hoofd, maar vooral met heel veel plezier. Dank voor de brokjes motivatie die jij me zo (onbewust) elke keer geeft!
Nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Tlicquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, waar loop jij altijd hard? Ik ben net twee weekjes bezig misschien spotten we elkaar een keer!
hier zitten ook enge ganzenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tlicgoed bezig!! In het weekend loop ik regelmatig in Immerloopark, da's praktisch jouw achtertuin! Alleen vind ik dat op het moment wel een beetje eng, met al die enge ganzen! Brrr
quote:
Het hád zonder jasje gekund, maar ik heb het tegenwoordig niet zo snel heel warm meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het met een thermoshirt en korte broek nog aan de warme kant.
mooie lage hartslag voor je boogde marathontempo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanmiddag speciaal voor d'n Zwabber weer een redelijk vlak cadansgrafiekje in elkaar geklust. Was lekker lopen! Rondom mn beoogde marathonsnelheid, al zegt dat over 10km niet zo gek veel. Zaterdag nog eens proberen, maar dan over 21,1 km.
Daarom is het geschikt als marathontempoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooie lage hartslag voor je boogde marathontempo.
Als ik op die hartslag zou lopen kom ik op 4u30. Wat op zich prima is. Maar ik probeer gemiddeld 6m/km te halen, wat bijna 15s langzamer dan mijn Asselronde tempo en bijna 30s langzamer dan mijn cpc tempo is. En dan haal ik < 4u15quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarom is het geschikt als marathontempo
3u45 = 5m19 gemiddeld... ik denk dat ik ga starten tussen 5m20 en 5m25. Da's ruim 30 seconden langzamer dan mijn tijd tijdens de CPC
Haha! Heel herkenbaar idd. Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik hem wel 'even' uit zou lopen. Geloof me, dat doet niet veel goeds voor de zenuwen. Ook al loop je voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begin 'm langzamerhand wel een beetje te knijpen ja. Ook steeds meer mensen zo joviaal "Bijna he!? *grijns* Bijna!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |