Zo blijft het hier prettig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:20 schreef Reya het volgende:
De rest van de wereld vergeet Groningen uiteraard wel.
Misschien moet je daarvoor in Almere wonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een schrale troost. Ik vind het een naar idee dat zo veel mensen hun uitvlucht tot de PVV nemen.
We hebben mededogen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:25 schreef Reya het volgende:
En zo heeft Seth nog een publiek dat zonder uitzondering lacht om zijn 'grappen'.
Uitvlucht moest natuurlijk toevlucht zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je daarvoor in Almere wonen.
Rotterdam dus. Wordt niet overal gebruikt. De organisatie van training etc is een drama. Mensen met training en ervaring op reservelijst. Ongetrainde mensen wel opgeroepen. Etcquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net geloof ik het meest schandalige ooit meegemaakt.![]()
Er is (waarom???) een nieuw systeem ingevoerd waarbij de stempas via de ipad moet worden ingevoerd en gescand (maar dat werkt niet)
Echter, de stembureau-miepjes kwamen er na 20 minuten gewoon niet uit (met zijn 4'en).
Toen ben ik er maar naar toe gelopen en heb de ipad gepakt en ze even uitgelegd hoe het werkt.![]()
(Redelijk vanzelfsprekend)
Maar omdat het scannen niet werkt moeten ze nu die enorme nummers handmatig invoeren de hele dag.![]()
De rijen zullen wel lang worden.
Snap niet welke idioot zoiets verzint, maar ik heb dus even de lokale democratie moeten redden hier.
Het is alleen een hulpmiddel. Het papier is het enige geldige volgens de kieswet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:03 schreef arjan1112 het volgende:
zijn er geen controleurs van het ministerie van binnenlandse zaken dan, de vorige keer was het toch een totale chaos ?
En nu zijn al die stemmen ongeldig omdat jij je met het proces hebt bemoeid?quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net geloof ik het meest schandalige ooit meegemaakt.![]()
Er is (waarom???) een nieuw systeem ingevoerd waarbij de stempas via de ipad moet worden ingevoerd en gescand (maar dat werkt niet)
Echter, de stembureau-miepjes kwamen er na 20 minuten gewoon niet uit (met zijn 4'en).
Toen ben ik er maar naar toe gelopen en heb de ipad gepakt en ze even uitgelegd hoe het werkt.![]()
(Redelijk vanzelfsprekend)
Maar omdat het scannen niet werkt moeten ze nu die enorme nummers handmatig invoeren de hele dag.![]()
De rijen zullen wel lang worden.
Snap niet welke idioot zoiets verzint, maar ik heb dus even de lokale democratie moeten redden hier.
In dienst van de overheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Training voor op een stoeltje zitten en een beetje tellen.
Tja, iedere burger kan dit doen he. Beetje voorbereiding is wel logisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Training voor op een stoeltje zitten en een beetje tellen.
Zaten toch alleen maar Leefbaar tokkies achter mij, dus zou prima zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu zijn al die stemmen ongeldig omdat jij je met het proces hebt bemoeid?
Dat zou winst zijn.
"De autoverhuur is 2 deuren verder"?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je moet toch weten wat te doen als er iemand met een kroatisch rijbewijs staat.
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg hoeveel % van de blanke rotterdammers stemt op leefbaar ?
Vrijwel iedereen ?
Een paar op de vvd en d66 ofzo?
Ik hoop op zware regen en een opkomst van 18%. Dat die politici eens inzien hoe weinig steun ze nog hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zaten toch alleen maar Leefbaar tokkies achter mij, dus zou prima zijn.
Lage voorhoofden, Afrikaan met brandende autoband in de tuin?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraagquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.
De 15 die Nederlands spreken wellicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraag
Ligt aan de wijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg hoeveel % van de blanke rotterdammers stemt op leefbaar ?
Vrijwel iedereen ?
Een paar op de vvd en d66 ofzo?
Met een belabberde opkomst is dat wel een redelijk slechte graadmeter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraag
Positief is dat ze tenminste nog hurenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De autoverhuur is 2 deuren verder"?
Als je in trainingsbroek naar het bureau komt en daarna ook gaat discussiëren met iedereen is het wel duidelijk, vooruit SP kan ook nog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lage voorhoofden, Afrikaan met brandende autoband in de tuin?
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je in trainingsbroek naar het bureau komt en daarna ook gaat discussiëren met iedereen is het wel duidelijk, vooruit SP kan ook nog.
Gewoon boze mensen vaak. Niet altijd.
Zeker, je ziet zelfs per straat grote verschillenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is op ongeveer alles toepasbaar in Rotterdam
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ten noorden van het water leefbaar en ten zuiden pvda.
Rotterdam cs is prima binnen budget geblevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.
En tramtunnels en metrolijnen aanleggen die 3 keer zo duur worden. Nee, in Nederland is geen corruptie. Uh-huh.
Mijn wijk ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.
Ik weet hoe jij erin staat, zelf heb ik weinig met boze mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.
En tramtunnels en metrolijnen aanleggen die 3 keer zo duur worden. Nee, in Nederland is geen corruptie. Uh-huh.
En metro hier is ook gewoon redelijk probleemloos uitgebreid in de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rotterdam cs is prima binnen budget gebleven
Ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:29 schreef De_Guidance het volgende:
zelf heb ik weinig met boze mensen.
Het tweede zie ik de hele dag om me heen en dat is dan ook een prima motivator. In Nederland heerst wel een soort boosheid ja, waar je onherroepelijk in meegesleurd wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:30 schreef Tem het volgende:
Boos zijn is ook makkelijker dan altijd vriendelijk en beleefd te blijven.
Klopt wel, veel zure koppen. Het Ronald Sørensen effect.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het tweede zie ik de hele dag om me heen en dat is dan ook een prima motivator. In Nederland heerst wel een soort boosheid ja, waar je onherroepelijk in meegesleurd wordt.
Frustratie uit het privéleven denk ik vaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, veel zure koppen. Het Ronald Sørensen effect.
Voelde zich waarschijnlijk ondergewaardeerd op zijn werk. Ik heb alleen nog geen idee over die gebiedscommissies, zijn allemaal een beetje treurwilgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Frustratie uit het privéleven denk ik vaak.
Gewoon bierworstjes, Arjanus. Geen flauwekulletjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:38 schreef arjan1112 het volgende:
is dat in de mode ofzo kaas eten terwijl je bier drinkt?
[ afbeelding ]
Het is zo grappig met GroenLinks. Progressief-liberaal hebben ze best aardige plannetjes, maar dan zitten in die rare klimaathoax. 500 kg CO2 "bespaard" (wat nou bespaard, het is geen brandstof), en nu? Nu is het klimaat gered? Prima dat je met de trein gaat, maar doe het dan voor verminderde roetuitstoot en een groter gemak. Maar nee, die CO2bubbel erbijhalen.quote:
Bram lijkt me allerminst een type voor Goa, arjan. Is het niks voor jou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Zou Bram vliegen? 1 keer op vakantie naar India bij die hippiekolonie ofzo en hij kan weer 8 jaar geen auto rijden wahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben tegen die gebiedscommissies, maar weet nog niet wat het beste is om dan te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Voelde zich waarschijnlijk ondergewaardeerd op zijn werk. Ik heb alleen nog geen idee over die gebiedscommissies, zijn allemaal een beetje treurwilgen
In mijn wijk vooral SP, PVV en Tilburgse Volkspartij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.
Jij bent ook echt een hopeloze Tokkie, of niet Arjanus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:38 schreef arjan1112 het volgende:
is dat in de mode ofzo kaas eten terwijl je bier drinkt?
[ afbeelding ]
dan eerder een achterlijk boertje ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een hopeloze Tokkie, of niet Arjanus?
Ik ben er ook niet voor. Maar geen stem heb je weer meer kans dat partijen als SP en Leefbaar teveel te zeggen hebben straks, daar heb ik ook geen zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben tegen die gebiedscommissies, maar weet nog niet wat het beste is om dan te doen.
Een hele lage opkomst is een signaal. Blanco, mwoah.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, even CDA gestemd in de bieb.
Zo rol ik.
Heel goed koos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo rol ik.
Ja dat is wel een goed punt. Maar wie he.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor. Maar geen stem heb je weer meer kans dat partijen als SP en Leefbaar teveel te zeggen hebben straks, daar heb ik ook geen zin in eigenlijk.
Niets dan hulde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo rol ik.
Het lokale CDA heeft een goed verhaal, Guido.quote:
Raar vliegtuig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:33 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtaanvallen Israël op doelen Syrische leger
Ik moet met een volmacht op GL stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef waht het volgende:
Ik ga bij volmacht straks op de PvdA stemmen, jawel. Zo rol ik dan weer.
Vliegende tanks.. Syrië mag wel oppassen idd.quote:
Gelukkig zal niemand het zien, anders deed ik dit soort dingen echt niet.quote:
Wiebes?quote:
Leefbaar dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb met een volmacht op de PvdA gestemd, wat ik zelf heb gestemd zeg ik lekker niet.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lokale CDA heeft een goed verhaal, Guido.
Haha, stiekem LR gestemd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb met een volmacht op de PvdA gestemd, wat ik zelf heb gestemd zeg ik lekker niet.
Was lijstduwer.quote:
Godse teringlijer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo rol ik.
Joost natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ohja, nu is GS ineens wél een toffe sitequote:
Absoluut niet. Maar het is natuurlijk wel grappig dat ze het hebben opgepikt. Zat er al een beetje op te wachten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohja, nu is GS ineens wél een toffe site
Kortzichtig eigenbelang, net als iedereen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef waht het volgende:
Waarom stemmen Turken op onbetrouwbare lieden als Ibrahim Karayavuz, of Erdogan?
Phishingmailtjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Datum 19 maart 2014
Onze Ref. 5F/19110/14
Uw Ref. 18G/612/14
Rekening Kennisgeving
Geachte Rabobank klant,
Uw rekening is tijdelijk uit voorzorg geblokkeerd in verband met ongebruikelijke activiteiten die zijn waargenomen op uw rekening.
Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van uw rekening dient u het stappenplan te voltooien.
Dit stappenplan bestaat uit vier eenvoudige stappen en dient voor ons als bevestigingsmiddel om er zeker van te zijn dat u de daadwerkelijke rekeninghouder bent. Klik op onderstaande link om naar het stappenplan te gaan.
<phishing-linkje>
Belangrijke opmerking: Als we niet krijgen het op passende wijze rekening controle binnen 24 uur, moet u een ING-kantoor bezoeken om toegang tot uw account te herstellen.
Wat had ik dan moeten doen? Negeren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:45 schreef De_Guidance het volgende:
Tja met dat soort berichten scoor je nou eenmaal.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Phishingmailtjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef Friek_ het volgende:
Guido moet weer even de allochtonen verdedigen.
Ja.quote:
Als hij verklaart te willen vertrekken omdat 'zijn' Turkse gemeenschap de PvdA helemaal zat is, dan lijkt afkomst bij behoorlijk relevant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef De_Guidance het volgende:
Wat wel vreemd is, Koos, is dat je in de titel van je nieuwsbericht hebt staan wat zijn etnische afkomst is, doe je dat ook bij alle andere politici, of omdat je weet dat dit zo lekker een relletje creëert?
Tja, als ze geen uitkeringen meer krijgen is het feest afgelopen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als hij verklaart te willen vertrekken omdat 'zijn' Turkse gemeenschap de PvdA helemaal zat is, dan lijkt afkomst bij behoorlijk relevant.
De Mos is een mongool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef arjan1112 het volgende:
Groep de Mos doet het goed, hoor steeds mensen zeggen groep de mos groep de mos, radio west staat aan
Gun het Richard wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef arjan1112 het volgende:
Groep de Mos doet het goed, hoor steeds mensen zeggen groep de mos groep de mos, radio west staat aan
Had het uiteraard niet gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als hij verklaart te willen vertrekken omdat 'zijn' Turkse gemeenschap de PvdA helemaal zat is, dan lijkt afkomst bij behoorlijk relevant.
quote:09u37 Leefbaar Rotterdam blundert op voorpagina
Leefbaar Rotterdam, de grootste lokale partij van Nederland, heeft vandaag op de voorpagina van dagblad Metro een pijnlijke fout gemaakt. In een advertentie, bovenaan de pagina, staat: 'Stem morgen voor verandering! Omdat Rotterdam u lief is'
Voor de zekerheid: de verkiezingen zijn vandaag.
Absoluut, en de talenten van De Mos betreffen schoffelen, chauffeur spelen of ander simpel werk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet dat weer, iedereen heeft gewoon zijn eigen talenten.
Dit heeft de PvdA gedaan om de democratie te ondermijnen, een andere verklaring is er niet.quote:
En die mensen zijn net zo hard nodig als jij en ik!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Absoluut, en de talenten van De Mos betreffen schoffelen, chauffeur spelen of ander simpel werk.
Hij was directeur van een basisschool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef arjan1112 het volgende:
de mos was toch makelaar
of was dat weer een andere
ow ja madleder
wat deed richard eerst
Dit zou teruggebracht moeten worden tot 5 miljoen. Enkel hoogopgeleiden.quote:Bijna 12,5 miljoen mensen mogen hun stem uitbrengen.
Fixed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit zou teruggebracht moeten worden tot 5 miljoen. Enkel blanke hoogopgeleiden.
Defacto is dat al redelijk het geval denk ik met een verwachte opkomst van 43 %.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit zou teruggebracht moeten worden tot 5 miljoen. Enkel hoogopgeleiden.
Ik ook, maar dat duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In dit seizoen ben ik best wel blank.
En dan lange colonnes LR'ers morgen op zoek naar een open stembureauquote:
Typisch.quote:Een stembureau in de Rotterdamse wijk Feijenoord ging woensdag pas om 9.00 uur open. Alle leden van het bureau hadden zich verslapen, meldt Radio Rijnmond.
9.00, dat is waarschijnlijk nog steeds midden in de nacht opstaan voor hun gevoel.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
De onderhandelingen aangaande de steekpenningen liepen uit.
Helmond?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:20 schreef De_Guidance het volgende:
Ben in PVV-istan, als ik niet meer post weten jullie wat er is gebeurd.
Als ze ernaar vragen gewoon zeggen dat je uit Israël komt, werkt altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:20 schreef De_Guidance het volgende:
Ben in PVV-istan, als ik niet meer post weten jullie wat er is gebeurd.
Nadeel is wel dat een dergelijke ontboezeming een ongekende aantrekkingskracht op straatrovers uitoefent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze ernaar vragen gewoon zeggen dat je uit Israël komt, werkt altijd.
Krijg je een VIP behandeling, en worden je kiezen er gratis eruit getrokken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze ernaar vragen gewoon zeggen dat je uit Israël komt, werkt altijd.
Het blijft een afweging, in het sociale mijnenveld moet je vaak hergroeperen en aanpassen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat een dergelijke ontboezeming een ongekende aantrekkingskracht op straatrovers uitoefent.
quote:Zeven doden bij schietpartij in Turks kantoor
Een oud-medewerker van het Turkse bureau voor de statistiek heeft woensdag zes mensen doodgeschoten op zijn voormalige werkplek. Vervolgens pleegde hij zelfmoord.
Volgens de gouverneur van de provincie Kars, waar de fatale schietpartij gebeurde, heeft de man als psycholoog bij het instituut gewerkt. Van een terroristische daad is volgens de bestuurder geen sprake.
Zie je wel, psychologen zijn vaak zelf knettergek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:29 schreef waht het volgende:
Overigens is de dreiging voor statistici vandaag ook wat hoger:
[..]
Statistici worden voortdurend gedemoniseerd, zie hier het resultaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:29 schreef waht het volgende:
Overigens is de dreiging voor statistici vandaag ook wat hoger:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:36 schreef waht het volgende:
Ook alvast een nummertje voor de PVV:De reactie heeft niet lang op zich laten wachten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook alvast een nummertje voor de PVV:Of Allochtoontje Lager:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Martinitoren te Groningen.quote:
Dat hebben wij dan weer met jouw posts.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef Drugshond het volgende:
Waarom stemmen op G.R. Hetis dat de snackbar op 40 meter lopen is.
Maar het is wel op een basisschool....
Snap geen hol van Politiek.
Ook alvast een nummertje voor de PVV:Kan echt niet dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Dat je kunt stemmen op een basisschool is voor jou een pre?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef Drugshond het volgende:
Waarom stemmen op G.R. Hetis dat de snackbar op 40 meter lopen is.
Maar het is wel op een basisschool....
Snap geen hol van Politiek.
quote:REGIO - Tientallen mensen hebben de afgelopen dagen de gemeente Alphen gebeld omdat zij geen stempas hebben gekregen. 'Hoe kan ik dan stemmen woensdag?'
In Alphen aan den Rijn zijn geen verkiezingen. De stembusgang werd vorig jaar november al gemaakt.
Een fors aantal Alphenaren heeft er schijnbaar geen weet van dat er in november gestemd kon worden voor de gemeenteraad of denken dat er woensdag opnieuw gestemd moet worden. Daarnaast is het bij Alphen Stad FM/TV ook bekend van mensen die hun vorig jaar ontvangen stempas voor de verkiezingen in november hebben bewaard in de veronderstelling dat zij woensdag 19 maart moeten stemmen.
In Friesland, waar in Leeuwarden, De Friese Meren en Heerenveen ook in november al verkiezingen waren, bellen volgens De Volkskrant veel meer mensen naar hun gemeente. Er zijn al duizenden telefoontjes binnengekomen. 'Ook wij krijgen geregeld dergelijke telefoontjes', zegt een woordvoerder van de gemeente Alphen tegen het Leidsch Dagblad. 'Het gaat hier niet om duizenden zoals in Leeuwarden, maar om tientallen.'
http://www.alphenstadfm.n(...)-bellen-over-stempas
Namen noteren en stemrecht afnemen gaarne.quote:
Tataren be like Hitler, die begon ook met het verplaatsen van etnische groeperingen.quote:
quote:Gemeenten dwingen aannemers bij bouwopdrachten steeds vaker lokale werklozen aan te nemen, waardoor zij hun eigen personeel moeten ontslaan.
De aannemers klagen nu dat zo een werklozencarrousel ontstaat, schrijft de Volkskrant woensdag.
Een nationaal stimuleringsplan van de overheid om de komende jaren drieduizend jongeren, ouderen en werklozen aan gesubsidieerd werk op bouwplaatsen te helpen dreigt de problemen te vergroten.
Bouwend Nederland en het ministerie van Sociale Zaken stellen dat dit plan voor extra banen zorgt en dat niet meer personeel wordt verdrongen. Arbeidseconoom Ronald Dekker spreekt dat in de krant tegen. "Er komt geen extra weg of brug bij, dus er blijft evenveel werk te verdelen. Dan werkt het wel degelijk verdringend."
Ontslagen
Vooral wegenbouwers en bedrijven die riolering aanleggen hebben hier last van. Zij zijn voor bijna al hun werk afhankelijk van gemeenten.
Omdat gemeenten al veel bezuinigen, hebben de aannemers vaak al te weinig werk om hun eigen personeel aan de gang te houden. Zij vrezen dat meer ontslagen vallen als ze werklozen aan werk moeten helpen.
Een bruggenbouwer wijst erop dat het bouwen van een brug meestal slechts enkele maanden duurt. "Die periode is veel te kort om een vak te leren. Het is dus voor iedereen frustrerend." Een wegenbouwer wijst erop dat werknemers die binnen zijn bedrijf net zijn opgeleid hun plek aan 'passanten' verliezen.
http://www.nu.nl/economie(...)klozencarrousel.html
Gelukkig gaat de verering van Poetin in ons land gewoon door.quote:
Hopelijk alleen door monohersencelligen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de verering van Poetin in ons land gewoon door.
Vind het wel fijn om alle Poetin-fanboys uit te schelden, weer eens wat nieuws in NWS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de verering van Poetin in ons land gewoon door.
Geertje zaait gewoon verdeeldheid in z'n eigen partij.twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:08:36Net gestemd in Den Haag! Op PVV lijst 2, nr 12: Shai Nanda. Geef PVV vandaag ook uw steun in Almere en Den Haag! http://t.co/KKyZ8Zb2d1 reageer retweet
Vuile communisten zijn het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Vind het wel fijn om alle Poetin-fanboys uit te schelden, weer eens wat nieuws in NWS.
Ja, een tijd geleden was daar ook al sprake van bij de aanbestedingen voor gehandicaptenvervoer en die busjes voor het speciaal onderwijs. Er waren in die gemeente twee bedrijven actief, en de doorslag werd gegeven door hoeveel werklozen het bedrijf kon inzetten (want weer extra subsidie, dus goedkoop in de aanbesteding). Zo werd het elke aanbesteding stuivertje wisselen, met diezelfde werklozencarrousel tot gevolg.quote:
Poetin-fanboys zijn natuurlijk SP-stemmers; een nieuwe dag, dezelfde onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Vind het wel fijn om alle Poetin-fanboys uit te schelden, weer eens wat nieuws in NWS.
Correct, maar de Poetin-invalshoek biedt nieuwe retorische middelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Poetin-fanboys zijn natuurlijk SP-stemmers; een nieuwe dag, dezelfde onzin.
Werklozen; duidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Poetin-fanboys zijn natuurlijk SP-stemmers; een nieuwe dag, dezelfde onzin.
Ik vermoed dat een FSB-netwerk inclusief welgevallige oligarchen de werkelijke macht heeft met Poetin als invloedrijke voorman, die zelf uiteraard ook een en ander weet te verdienen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
Het is sowieso een vrij onduidelijke situatie; niemand weet hoeveel invloed Poetin exact heeft, zowel binnen het Kremlin als in de situatie ter plaatse.
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een FSB-netwerk inclusief welgevallige oligarchen de werkelijke macht heeft met Poetin als invloedrijke voorman, die zelf uiteraard ook een en ander weet te verdienen.
Omdat ze anders getroffen worden door de gevreesde EU-sancties?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.
Sancties gaan voorbij; reputaties blijven kleven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze anders getroffen worden door de gevreesde EU-sancties?
Guido en remlof gaan zodadelijk helemaal uit hun plaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Zo, Leefbaar Rotterdam heeft er weer een stem bij (Joost Eerdmans).
We noteren het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Naar wat ik vernomen heb weten we het allemaal niet zo goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Perrin het volgende:
Is Poetin niet de de-facto PR-meneer en klusjesman van Gazprom?
Absoluut, maar dat geldt voor elke organisatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.
Heb je een #stemfie gemaakt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Typische rechtse kortzichtigheid weer. Zo iemand als Eerdmans kan alleen maar groot worden via de propagandapraatjes van de rechtse media. Het meest trieste is dat de publieke omroep ook nog eens meegaat in de Eerdmans-aanbidderij, terwijl deze juist op zou moeten komen voor het publieke belang (lees: oppositie voeren tegen het rechtse afbraakbeleid van Eerdmans).quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Vroeger, op het schoolplein, werd er gewoon racefiets gemaakt van de bril van Joost. Of, in zijn geval, duikuitrusting.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Kowloon het volgende:
Eerdmans draagt in ieder geval niet zo'n rond regentenbrilletje.
Daar heb je deze blaaskaak ook weer. Het is zorgwekkend dat mensen als jij zich "succesvol" kunnen noemen in deze maatschappij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger, op het schoolplein, werd er gewoon racefiets gemaakt van de bril van Joost. Of, in zijn geval, duikuitrusting.
Ik hou juist wel van rechts afbraakbeleid. Verder aanbid ik Eerdmans niet, dat vind ik niet nodig voor een politicus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Typische rechtse kortzichtigheid weer. Zo iemand als Eerdmans kan alleen maar groot worden via de propagandapraatjes van de rechtse media. Het meest trieste is dat de publieke omroep ook nog eens meegaat in de Eerdmans-aanbidderij, terwijl deze juist op zou moeten komen voor het publieke belang (lees: oppositie voeren tegen het rechtse afbraakbeleid van Eerdmans).
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Daar heb je deze blaaskaak ook weer. Het is zorgwekkend dat mensen als jij zich "succesvol" kunnen noemen in deze maatschappij.
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van rechts afbraakbeleid. Verder aanbid ik Eerdmans niet, dat vind ik niet nodig voor een politicus.
Het enige wat in mij opkomt is: oké.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik zie het al, daar heb je geen weerwoord op.
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat in mij opkomt is: oké.
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!
Wel treurig dat zelfs academici als Kowloon in de val van de leefbaren trappen. Ik moet tot mijn spijt vaststellen dat zelfs mijn plan om niet-academici het stemrecht te ontzeggen niet geheel waterdicht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.
Allemaal appartementen of huizen met luidruchtige buren. Daar kan ik niet wonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Overigens staan er meer dan voldoende huizen te koop. Dus met die beschikbaarheid zit het wel goed.
Leefbaar Rotterdam heeft in ieder geval geen last van Haagse lijntjes. Dat vind ik ook wel een voordeel. Ik roep jou dus ook op om lokaal te stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.
Ah, je bent er zo eentje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Allemaal appartementen of huizen met luidruchtige buren. Daar kan ik niet wonen.
Ja, ik ben iemand die van een rustig bestaan houdt, het liefst met weinig andere mensen. Dat is toch niet te veel gevraagd?quote:
Ik kijk wel uit, heb je gezien wat voor een wappies daar bij zitten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam heeft in ieder geval geen last van Haagse lijntjes. Dat vind ik ook wel een voordeel. Ik roep jou dus ook op om lokaal te stemmen.
PvdA, uitstekende keuze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, heb je gezien wat voor een wappies daar bij zitten?
Ik stem gewoon op de nummer 1 van lijst 1 in Arnhem.
In een dichtbevolkt land als Nederland is dat wel degelijk teveel gevraagd. Het is geven en nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ja, ik ben iemand die van een rustig bestaan houdt, het liefst met weinig andere mensen. Dat is toch niet te veel gevraagd?
Voor bèta's zou er best wat meer inspanning kunnen worden gedaan, wij verdienen uiteindelijk ook het geld voor de rest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een dichtbevolkt land als Nederland is dat wel degelijk teveel gevraagd. Het is geven en nemen.
Interessante opmerking in het licht van jouw eerdere kleine woede-uitbarsting richting mijn persoon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Voor bèta's zou er best wat meer inspanning kunnen worden gedaan, wij verdienen uiteindelijk ook het geld voor de rest.
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef Kowloon het volgende:
NOS geeft weer kapitalen uit aan voetbal, hoor ik net op BNR. Ze hebben weer de samenvattingsrechten gekocht. Met andere woorden, er kan nog wel wat bezuinigd worden bij de NOS. Zaken als het uitzenden van voetbal kan prima in een commerciele setting gerealiseerd worden. Geen enkele reden voor de publieke omroep om daar geld voor uit te trekken.
Die opmerking was op zich spot on.quote:
Dat is wel een juiste analyse denk ik. Ook RTL en SBS zijn voorbij gestreefd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?
Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste analyse denk ik. Ook RTL en SBS zijn voorbij gestreefd.
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?
Dat is allemaal leuk maar feit is dat de samenvattingen ook zouden zijn uitgezonden als de NOS er niet op had geboden. Daar is voetbal populair genoeg voor. Dus had de NOS beter het geld ergens anders aan kunnen besteden, bijvoorbeeld aan impopulaire sporten, dat past een stuk beter bij de geclaimde publieke rol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.
Ik hoorde trouwens dat de prijs voor de uitzendrechten in Nederland juist omlaag is gegaan, in tegenstelling tot de rest van Europa.
Interessant, het lijkt erop dat EMM dat wel wat professioneler had kunnen aanpakken; met één serieuze bieder krijg je natuurlijk nooit een hoog bedrag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/
D66. Domme hipsterpartij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Toppertje. Heb ooit vrijwilligerswerk op zo'n stembureau gedaan, maar de meeste types daar hebben het wiel niet uitgevonden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
CDAquote:
Heb je er veel kunnen raken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.quote:
Daarom Partij Sleutelstad, voor een permanent online referendum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
Ja, ik heb alle hokjes ingekleurd.quote:
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.quote:
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.
Dat niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?
Jammer.quote:
Dank je, speedo-souffle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.
PVV-selfie.quote:
Ik zal zo ook maar eens gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:04 schreef Disana het volgende:
Ook ik heb mij van mijn taak gekweten. Wat geeft dat toch een goed gevoel.
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef waht het volgende:
Een endorsement van Jan Smit is wel een garantie op zetels.
Tienermeisjes zullen massaal richting stembureau's trekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.quote:Tv-baas Oekraïne door parlementariërs in elkaar geslagen terwijl camera draait
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Mooi, gratis IKEA zelfbouw geweren voor iedereen. Inclusief onbegrijpelijke instructies en missende schroeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef remlof het volgende:
"Zweden overweegt NAVO-lidmaatschap" - goed bezig Putin
Wat is deze, Reya?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Volgende week krijgen ze opnieuw de kans.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenvallend dat de moslimbroeders u niet hebben geviseerd, tijdens uw verblijf in Egypte.
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?quote:
Engin ken ik niet, Martien wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef waht het volgende:
[..]
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?
Niet de hele lijst kennenquote:
Fraude!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, mijn grootsheid en bekendheid kent geen grenzen, stemmen zonder ID.
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?quote:Nieuwe verdachte verdwijning Maddie
Britse onderzoekers hebben een nieuwe verdachte op de korrel van de verdwijning van Madeleine McCann.
Dat is dan een openlijk agressieve daad vanuit Oekraïne en rechtvaardigt het om het land binnen te vallen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer worden er nou eindelijk eens een paar Russen neergeknald?
quote:
Blabla, ze kennen me wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef remlof het volgende:
Bovendien is het voeren van een ID verplicht.
Je kwam voorgereden in je auto met chauffeur?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, mijn grootsheid en bekendheid kent geen grenzen, stemmen zonder ID.
Ik hoop dat ooit nog uitkomt dat het de ouders waren, verder zal het me aan mijn kist roesten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?
Prima. Dan bombarderen we Rusland terug naar het Stenen Tijdperk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is dan een openlijk agressieve daad vanuit Oekraïne en rechtvaardigt het om het land binnen te vallen.
In Poetin's ogen dan.
Helaas was ik zelf de chauffeur en enige passagier, maar ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kwam voorgereden in je auto met chauffeur?
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ooit nog uitkomt dat het de ouders waren, verder zal het me aan mijn kist roesten.
Wie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?
Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat het als mensen No Caller ID bellen, en dan niks zeggen.
Excuses.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat het als mensen No Caller ID bellen, en dan niks zeggen.
quote:
Niet weer doen jullie, is creepy.quote:
Ik adem tenminste nog hoorbaar in en uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Niet weer doen jullie, is creepy.
Zelfs dat hoorde ik niet, gewoon doodse stilte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik adem tenminste nog hoorbaar in en uit.
Zou die Danny eigenlijk een armoedzaaier zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Euribob het volgende:
Danny heeft Fok's nieuwe goudmijntje gevonden hoor
[pic] 40 hele slechte ouders
MSN-site taferelen.
Ongetwijfeld net zo succesvol als drie-voud.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou die Danny eigenlijk een armoedzaaier zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |