Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste analyse denk ik. Ook RTL en SBS zijn voorbij gestreefd.
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?
Dat is allemaal leuk maar feit is dat de samenvattingen ook zouden zijn uitgezonden als de NOS er niet op had geboden. Daar is voetbal populair genoeg voor. Dus had de NOS beter het geld ergens anders aan kunnen besteden, bijvoorbeeld aan impopulaire sporten, dat past een stuk beter bij de geclaimde publieke rol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.
Ik hoorde trouwens dat de prijs voor de uitzendrechten in Nederland juist omlaag is gegaan, in tegenstelling tot de rest van Europa.
Interessant, het lijkt erop dat EMM dat wel wat professioneler had kunnen aanpakken; met één serieuze bieder krijg je natuurlijk nooit een hoog bedrag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/
D66. Domme hipsterpartij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Toppertje. Heb ooit vrijwilligerswerk op zo'n stembureau gedaan, maar de meeste types daar hebben het wiel niet uitgevonden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
CDAquote:
Heb je er veel kunnen raken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.quote:
Daarom Partij Sleutelstad, voor een permanent online referendum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
Ja, ik heb alle hokjes ingekleurd.quote:
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.quote:
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.
Dat niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?
Jammer.quote:
Dank je, speedo-souffle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.
PVV-selfie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |