Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Daar heb je deze blaaskaak ook weer. Het is zorgwekkend dat mensen als jij zich "succesvol" kunnen noemen in deze maatschappij.
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van rechts afbraakbeleid. Verder aanbid ik Eerdmans niet, dat vind ik niet nodig voor een politicus.
Het enige wat in mij opkomt is: oké.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik zie het al, daar heb je geen weerwoord op.
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat in mij opkomt is: oké.
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!
Wel treurig dat zelfs academici als Kowloon in de val van de leefbaren trappen. Ik moet tot mijn spijt vaststellen dat zelfs mijn plan om niet-academici het stemrecht te ontzeggen niet geheel waterdicht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.
Allemaal appartementen of huizen met luidruchtige buren. Daar kan ik niet wonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Overigens staan er meer dan voldoende huizen te koop. Dus met die beschikbaarheid zit het wel goed.
Leefbaar Rotterdam heeft in ieder geval geen last van Haagse lijntjes. Dat vind ik ook wel een voordeel. Ik roep jou dus ook op om lokaal te stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.
Ah, je bent er zo eentje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Allemaal appartementen of huizen met luidruchtige buren. Daar kan ik niet wonen.
Ja, ik ben iemand die van een rustig bestaan houdt, het liefst met weinig andere mensen. Dat is toch niet te veel gevraagd?quote:
Ik kijk wel uit, heb je gezien wat voor een wappies daar bij zitten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam heeft in ieder geval geen last van Haagse lijntjes. Dat vind ik ook wel een voordeel. Ik roep jou dus ook op om lokaal te stemmen.
PvdA, uitstekende keuze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, heb je gezien wat voor een wappies daar bij zitten?
Ik stem gewoon op de nummer 1 van lijst 1 in Arnhem.
In een dichtbevolkt land als Nederland is dat wel degelijk teveel gevraagd. Het is geven en nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ja, ik ben iemand die van een rustig bestaan houdt, het liefst met weinig andere mensen. Dat is toch niet te veel gevraagd?
Voor bèta's zou er best wat meer inspanning kunnen worden gedaan, wij verdienen uiteindelijk ook het geld voor de rest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een dichtbevolkt land als Nederland is dat wel degelijk teveel gevraagd. Het is geven en nemen.
Interessante opmerking in het licht van jouw eerdere kleine woede-uitbarsting richting mijn persoon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Voor bèta's zou er best wat meer inspanning kunnen worden gedaan, wij verdienen uiteindelijk ook het geld voor de rest.
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef Kowloon het volgende:
NOS geeft weer kapitalen uit aan voetbal, hoor ik net op BNR. Ze hebben weer de samenvattingsrechten gekocht. Met andere woorden, er kan nog wel wat bezuinigd worden bij de NOS. Zaken als het uitzenden van voetbal kan prima in een commerciele setting gerealiseerd worden. Geen enkele reden voor de publieke omroep om daar geld voor uit te trekken.
Die opmerking was op zich spot on.quote:
Dat is wel een juiste analyse denk ik. Ook RTL en SBS zijn voorbij gestreefd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?
Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel een juiste analyse denk ik. Ook RTL en SBS zijn voorbij gestreefd.
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, met FOX Sports is er uiteindelijk toch een nieuwe kapitaalkrachtige speler op de markt. Wellicht betaalt de NOS een tarief dat hoger ligt dan het maximale commercieel rendabele tarief?
Dat is allemaal leuk maar feit is dat de samenvattingen ook zouden zijn uitgezonden als de NOS er niet op had geboden. Daar is voetbal populair genoeg voor. Dus had de NOS beter het geld ergens anders aan kunnen besteden, bijvoorbeeld aan impopulaire sporten, dat past een stuk beter bij de geclaimde publieke rol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, SBS heeft geen cent te makken en RTL heeft zich nog nooit met voetbal beziggehouden.
Ik hoorde trouwens dat de prijs voor de uitzendrechten in Nederland juist omlaag is gegaan, in tegenstelling tot de rest van Europa.
Interessant, het lijkt erop dat EMM dat wel wat professioneler had kunnen aanpakken; met één serieuze bieder krijg je natuurlijk nooit een hoog bedrag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://derotsmedia.com/20(...)attingen-eredivisie/
D66. Domme hipsterpartij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Toppertje. Heb ooit vrijwilligerswerk op zo'n stembureau gedaan, maar de meeste types daar hebben het wiel niet uitgevonden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
CDAquote:
Heb je er veel kunnen raken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Zo, ik heb mijn best gedaan om Leiden PvDA-,VVD- en SPvrij te maken.
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.quote:
Daarom Partij Sleutelstad, voor een permanent online referendum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Bij 3 Rotterdamse stembureaus hadden de mensen van het stembureau zich 2 uur verslapen. Stembureau ging pas veel later open dus aldus BNR.Gaat weer lekker.
Ja, ik heb alle hokjes ingekleurd.quote:
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.quote:
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, heb vooral op de persoon gestemd. Veel nieuw beleid wordt de komende jaren niet gemaakt. Daarom kies ik voor een kandidaat-wethouder waarvan ik verwacht dat hij de grootschalige projecten in onze stad tot een goed einde kan brengen.
Dat niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Was het nog een ingenieur ook?
Jammer.quote:
Dank je, speedo-souffle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet aan Barry Badpak.
PVV-selfie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |