Ik vermoed dat een FSB-netwerk inclusief welgevallige oligarchen de werkelijke macht heeft met Poetin als invloedrijke voorman, die zelf uiteraard ook een en ander weet te verdienen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
Het is sowieso een vrij onduidelijke situatie; niemand weet hoeveel invloed Poetin exact heeft, zowel binnen het Kremlin als in de situatie ter plaatse.
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een FSB-netwerk inclusief welgevallige oligarchen de werkelijke macht heeft met Poetin als invloedrijke voorman, die zelf uiteraard ook een en ander weet te verdienen.
Omdat ze anders getroffen worden door de gevreesde EU-sancties?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.
Sancties gaan voorbij; reputaties blijven kleven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze anders getroffen worden door de gevreesde EU-sancties?
Guido en remlof gaan zodadelijk helemaal uit hun plaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Zo, Leefbaar Rotterdam heeft er weer een stem bij (Joost Eerdmans).
We noteren het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Naar wat ik vernomen heb weten we het allemaal niet zo goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Perrin het volgende:
Is Poetin niet de de-facto PR-meneer en klusjesman van Gazprom?
Absoluut, maar dat geldt voor elke organisatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen staren zich blind op Poetin; dat is best prettig voor de mensen die zich daarachter kunnen verschuilen.
Heb je een #stemfie gemaakt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Typische rechtse kortzichtigheid weer. Zo iemand als Eerdmans kan alleen maar groot worden via de propagandapraatjes van de rechtse media. Het meest trieste is dat de publieke omroep ook nog eens meegaat in de Eerdmans-aanbidderij, terwijl deze juist op zou moeten komen voor het publieke belang (lees: oppositie voeren tegen het rechtse afbraakbeleid van Eerdmans).quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Vroeger, op het schoolplein, werd er gewoon racefiets gemaakt van de bril van Joost. Of, in zijn geval, duikuitrusting.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Kowloon het volgende:
Eerdmans draagt in ieder geval niet zo'n rond regentenbrilletje.
Daar heb je deze blaaskaak ook weer. Het is zorgwekkend dat mensen als jij zich "succesvol" kunnen noemen in deze maatschappij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger, op het schoolplein, werd er gewoon racefiets gemaakt van de bril van Joost. Of, in zijn geval, duikuitrusting.
Ik hou juist wel van rechts afbraakbeleid. Verder aanbid ik Eerdmans niet, dat vind ik niet nodig voor een politicus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Typische rechtse kortzichtigheid weer. Zo iemand als Eerdmans kan alleen maar groot worden via de propagandapraatjes van de rechtse media. Het meest trieste is dat de publieke omroep ook nog eens meegaat in de Eerdmans-aanbidderij, terwijl deze juist op zou moeten komen voor het publieke belang (lees: oppositie voeren tegen het rechtse afbraakbeleid van Eerdmans).
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Daar heb je deze blaaskaak ook weer. Het is zorgwekkend dat mensen als jij zich "succesvol" kunnen noemen in deze maatschappij.
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van rechts afbraakbeleid. Verder aanbid ik Eerdmans niet, dat vind ik niet nodig voor een politicus.
Het enige wat in mij opkomt is: oké.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik zie het al, daar heb je geen weerwoord op.
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat in mij opkomt is: oké.
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Heel onverstandig, partijen als Leefbaar Rotterdam gaan mensen als ons uiteindelijk veel geld kosten.
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de boodschap is aangekomen, hopelijk doe je er wat mee. Het is nog niet te laat!
Wel treurig dat zelfs academici als Kowloon in de val van de leefbaren trappen. Ik moet tot mijn spijt vaststellen dat zelfs mijn plan om niet-academici het stemrecht te ontzeggen niet geheel waterdicht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig als onze Kowloon.
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij een behoorlijk gefrustreerd mannetje bent. Zo bezig zijn met anderen is niet goed voor je.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is dat er geen huizen beschikbaar zijn en dat mensen zich niet aan de verkeersregels houden. Ook zet mijn buurman soms de vuilnis te vroeg buiten. Voor de rest gaat het prima, bedankt voor het vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |