Ik zal zo ook maar eens gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:04 schreef Disana het volgende:
Ook ik heb mij van mijn taak gekweten. Wat geeft dat toch een goed gevoel.
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef waht het volgende:
Een endorsement van Jan Smit is wel een garantie op zetels.
Tienermeisjes zullen massaal richting stembureau's trekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.quote:Tv-baas Oekraïne door parlementariërs in elkaar geslagen terwijl camera draait
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Mooi, gratis IKEA zelfbouw geweren voor iedereen. Inclusief onbegrijpelijke instructies en missende schroeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef remlof het volgende:
"Zweden overweegt NAVO-lidmaatschap" - goed bezig Putin
Wat is deze, Reya?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Volgende week krijgen ze opnieuw de kans.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenvallend dat de moslimbroeders u niet hebben geviseerd, tijdens uw verblijf in Egypte.
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?quote:
Engin ken ik niet, Martien wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef waht het volgende:
[..]
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?
Niet de hele lijst kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |