Ik zal zo ook maar eens gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:04 schreef Disana het volgende:
Ook ik heb mij van mijn taak gekweten. Wat geeft dat toch een goed gevoel.
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef waht het volgende:
Een endorsement van Jan Smit is wel een garantie op zetels.
Tienermeisjes zullen massaal richting stembureau's trekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar nog niets vergeleken bij een endorsement van Jim Bakkum.
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.quote:Tv-baas Oekraïne door parlementariërs in elkaar geslagen terwijl camera draait
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Mooi, gratis IKEA zelfbouw geweren voor iedereen. Inclusief onbegrijpelijke instructies en missende schroeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef remlof het volgende:
"Zweden overweegt NAVO-lidmaatschap" - goed bezig Putin
Wat is deze, Reya?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne weet men tenminste nog hoe journalisten behandeld dienen te worden.
Volgende week krijgen ze opnieuw de kans.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenvallend dat de moslimbroeders u niet hebben geviseerd, tijdens uw verblijf in Egypte.
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?quote:
Engin ken ik niet, Martien wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef waht het volgende:
[..]
En waarom niet op Bülbül? Heb je iets tegen Turken?
Niet de hele lijst kennenquote:
Fraude!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, mijn grootsheid en bekendheid kent geen grenzen, stemmen zonder ID.
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?quote:Nieuwe verdachte verdwijning Maddie
Britse onderzoekers hebben een nieuwe verdachte op de korrel van de verdwijning van Madeleine McCann.
Dat is dan een openlijk agressieve daad vanuit Oekraïne en rechtvaardigt het om het land binnen te vallen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer worden er nou eindelijk eens een paar Russen neergeknald?
quote:
Blabla, ze kennen me wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef remlof het volgende:
Bovendien is het voeren van een ID verplicht.
Je kwam voorgereden in je auto met chauffeur?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, mijn grootsheid en bekendheid kent geen grenzen, stemmen zonder ID.
Ik hoop dat ooit nog uitkomt dat het de ouders waren, verder zal het me aan mijn kist roesten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?
Prima. Dan bombarderen we Rusland terug naar het Stenen Tijdperk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is dan een openlijk agressieve daad vanuit Oekraïne en rechtvaardigt het om het land binnen te vallen.
In Poetin's ogen dan.
Helaas was ik zelf de chauffeur en enige passagier, maar ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kwam voorgereden in je auto met chauffeur?
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ooit nog uitkomt dat het de ouders waren, verder zal het me aan mijn kist roesten.
Wie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Kan het iemand anders ook helemaal niets schelen wat er met dat kreng is gebeurd?
Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat het als mensen No Caller ID bellen, en dan niks zeggen.
Excuses.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat het als mensen No Caller ID bellen, en dan niks zeggen.
quote:
Niet weer doen jullie, is creepy.quote:
Ik adem tenminste nog hoorbaar in en uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Niet weer doen jullie, is creepy.
Zelfs dat hoorde ik niet, gewoon doodse stilte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik adem tenminste nog hoorbaar in en uit.
Zou die Danny eigenlijk een armoedzaaier zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Euribob het volgende:
Danny heeft Fok's nieuwe goudmijntje gevonden hoor
[pic] 40 hele slechte ouders
MSN-site taferelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |