Tja, iedere burger kan dit doen he. Beetje voorbereiding is wel logisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Training voor op een stoeltje zitten en een beetje tellen.
Zaten toch alleen maar Leefbaar tokkies achter mij, dus zou prima zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu zijn al die stemmen ongeldig omdat jij je met het proces hebt bemoeid?
Dat zou winst zijn.
"De autoverhuur is 2 deuren verder"?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je moet toch weten wat te doen als er iemand met een kroatisch rijbewijs staat.
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg hoeveel % van de blanke rotterdammers stemt op leefbaar ?
Vrijwel iedereen ?
Een paar op de vvd en d66 ofzo?
Ik hoop op zware regen en een opkomst van 18%. Dat die politici eens inzien hoe weinig steun ze nog hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zaten toch alleen maar Leefbaar tokkies achter mij, dus zou prima zijn.
Lage voorhoofden, Afrikaan met brandende autoband in de tuin?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraagquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen, meestal kun je het direct zien.
De 15 die Nederlands spreken wellicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraag
Ligt aan de wijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg hoeveel % van de blanke rotterdammers stemt op leefbaar ?
Vrijwel iedereen ?
Een paar op de vvd en d66 ofzo?
Met een belabberde opkomst is dat wel een redelijk slechte graadmeter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een grote partij, maar denk dat er maar weinig turken enz. op ze stemmen, vandaar die vraag
Positief is dat ze tenminste nog hurenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De autoverhuur is 2 deuren verder"?
Als je in trainingsbroek naar het bureau komt en daarna ook gaat discussiėren met iedereen is het wel duidelijk, vooruit SP kan ook nog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lage voorhoofden, Afrikaan met brandende autoband in de tuin?
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je in trainingsbroek naar het bureau komt en daarna ook gaat discussiėren met iedereen is het wel duidelijk, vooruit SP kan ook nog.
Gewoon boze mensen vaak. Niet altijd.
Zeker, je ziet zelfs per straat grote verschillenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is op ongeveer alles toepasbaar in Rotterdam
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ten noorden van het water leefbaar en ten zuiden pvda.
Rotterdam cs is prima binnen budget geblevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.
En tramtunnels en metrolijnen aanleggen die 3 keer zo duur worden. Nee, in Nederland is geen corruptie. Uh-huh.
Mijn wijk ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.
Ik weet hoe jij erin staat, zelf heb ik weinig met boze mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. Er is een hoop om boos over te zijn in de Nederlandse "grote" steden. Met wanbestuur en nepotisme, verduistering, fraude en ronduit onethische ambtelijke beslissingen door mensen die "wachtgeld" (krijgen jij en ik niet) krijgen. Betaald door het volk. Om niets te doen.
En tramtunnels en metrolijnen aanleggen die 3 keer zo duur worden. Nee, in Nederland is geen corruptie. Uh-huh.
En metro hier is ook gewoon redelijk probleemloos uitgebreid in de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rotterdam cs is prima binnen budget gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |