Zo blijft het hier prettig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:20 schreef Reya het volgende:
De rest van de wereld vergeet Groningen uiteraard wel.
Misschien moet je daarvoor in Almere wonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een schrale troost. Ik vind het een naar idee dat zo veel mensen hun uitvlucht tot de PVV nemen.
We hebben mededogen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:25 schreef Reya het volgende:
En zo heeft Seth nog een publiek dat zonder uitzondering lacht om zijn 'grappen'.
Uitvlucht moest natuurlijk toevlucht zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je daarvoor in Almere wonen.
Rotterdam dus. Wordt niet overal gebruikt. De organisatie van training etc is een drama. Mensen met training en ervaring op reservelijst. Ongetrainde mensen wel opgeroepen. Etcquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net geloof ik het meest schandalige ooit meegemaakt.![]()
Er is (waarom???) een nieuw systeem ingevoerd waarbij de stempas via de ipad moet worden ingevoerd en gescand (maar dat werkt niet)
Echter, de stembureau-miepjes kwamen er na 20 minuten gewoon niet uit (met zijn 4'en).
Toen ben ik er maar naar toe gelopen en heb de ipad gepakt en ze even uitgelegd hoe het werkt.![]()
(Redelijk vanzelfsprekend)
Maar omdat het scannen niet werkt moeten ze nu die enorme nummers handmatig invoeren de hele dag.![]()
De rijen zullen wel lang worden.
Snap niet welke idioot zoiets verzint, maar ik heb dus even de lokale democratie moeten redden hier.
Het is alleen een hulpmiddel. Het papier is het enige geldige volgens de kieswet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:03 schreef arjan1112 het volgende:
zijn er geen controleurs van het ministerie van binnenlandse zaken dan, de vorige keer was het toch een totale chaos ?
En nu zijn al die stemmen ongeldig omdat jij je met het proces hebt bemoeid?quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net geloof ik het meest schandalige ooit meegemaakt.![]()
Er is (waarom???) een nieuw systeem ingevoerd waarbij de stempas via de ipad moet worden ingevoerd en gescand (maar dat werkt niet)
Echter, de stembureau-miepjes kwamen er na 20 minuten gewoon niet uit (met zijn 4'en).
Toen ben ik er maar naar toe gelopen en heb de ipad gepakt en ze even uitgelegd hoe het werkt.![]()
(Redelijk vanzelfsprekend)
Maar omdat het scannen niet werkt moeten ze nu die enorme nummers handmatig invoeren de hele dag.![]()
De rijen zullen wel lang worden.
Snap niet welke idioot zoiets verzint, maar ik heb dus even de lokale democratie moeten redden hier.
In dienst van de overheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Training voor op een stoeltje zitten en een beetje tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |