Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een Duits bedrijf zijn.
En alles gedoogd door de kernmogendheden!quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.Net als dat je dikke kans hebt dat Rotterdam de havendiensten geleverd heeft als het uit Duitsland komt.
Ah, je kan nog slechter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef waht het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je ze snapt. En hou eens op met die discussies, daar snap je ook de ballen van.
jij bent ook echt een enorme nachtbraker he arjan? hoest in NL?quote:
Waar ga jij straks op stemmen?quote:
Je kan hem niet aan en dat zint je niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:24 schreef remlof het volgende:
waht is ondertussen wel de meest waardeloze trol van dit forum.
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:quote:
Zonder anaal te worden, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:42 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind waht wel een toffe user. Erg gevatte opmerkingen, en uit het juiste politieke hout gesneden.
Hij stemt VVD en woont in Friesland?quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij stemt VVD en woont in Friesland?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.
Auw. Kan ie hier op FOK! komen, dan kunnen we er nog even over praten voor het zover is, de handover aan Kaiser Guy Von Rompuy II?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:00 schreef Kowloon het volgende:
Hij heeft vooral problemen met de pensioenstandpunten van D66, dus bij de EP verkiezingen zal hij denk toch nog steeds op D66 stemmen. Landelijk en lokaal echter niet meer
I know, je dacht toch niet dat ik van plan was VVD te stemmen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:04 schreef Kowloon het volgende:
Vergeet overigens niet dat een stem op de VVD bij de EP verkiezingen ook een stem op D66 en een gevaarlijke radicaal als Verhofstadt is. Zit allemaal in dezelfde fractie.
Alsjeblieft, zeg, SGP...quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:22 schreef Kowloon het volgende:
Piraten Partij of SGP wordt het denk ik.
Hebben die enige invloed dan? Willen die uit de EU?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:39 schreef Kowloon het volgende:
SGP, die zitten in de meest Eurokritische fractie.
Why? De PVV gebruiken om in het EP te komen is toch prima? Niks mis mee, lijkt me. Op eigen kracht een partij starten kan je vergeten in deze tijden.quote:
Hmja, maar toch, de SGP.quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdat je maar groot en sterk mag worden.
Goedemorgen. Het wordt een interessante dag.
De PVV de grootste, dat klinkt niet best. Ben ik even blij dat we ze hier niet hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best wel ja.
Ik voorspel dat Leefbaar redelijk ruim wint in Rotterdam, PVV nipte de grootste wordt in Den Haag (meteen gevolgd door een even groot D66 en PvdA).
In Almere wordt de PVV sowieso de grootste en ben ook benieuwd naar D66 versus PvdA in Mokum.
Het klinkt erger dan het is, het politiek landschap is gewoon erg versnipperd. Uiteindelijk zijn ze erg afhankelijk van de normale partijen mochten ze willen en kunnen reageren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De PVV de grootste, dat klinkt niet best. Ben ik even blij dat we ze hier niet hebben.
Dat is een schrale troost. Ik vind het een naar idee dat zo veel mensen hun uitvlucht tot de PVV nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is, het politiek landschap is gewoon erg versnipperd. Uiteindelijk zijn ze erg afhankelijk van de normale partijen mochten ze willen en kunnen reageren.
Hoe zou ik Groningen kunnen vergeten? Ik woon er.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:11 schreef arjan1112 het volgende:
Jullie vergeten Groningen nog, daar gaat de Pvda ook verliezen, SP de grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |