Soms mag ik je wel hoor wahtquote:
Op hoeveelheid tekst bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef waht het volgende:
Kowloon wint telkens de discussie op inhoud.
Doe nou niet alsof je ze snapt. En hou eens op met die discussies, daar snap je ook de ballen van.quote:
Ik moet overigens zeggen dat ik Eerdmans erg goed vond vanavond, ik begrijp je stem op hem.quote:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alle PvdA'ers zijn gewoon smerige kankerhonden.
Wat ik hierboven zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op hoeveelheid tekst bedoel je?
Danku.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef waht het volgende:
Kowloon wint telkens de discussie op inhoud.
In Arnhem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alle PvdA'ers zijn gewoon smerige kankerhonden.
Eerdmans is gewoon een held, alleen een beetje zwalkend qua partijkeuze, maar goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet overigens zeggen dat ik Eerdmans erg goed vond vanavond, ik begrijp je stem op hem.
Valt mee toch. Drie helder gestructureerde alinea's.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op hoeveelheid tekst bedoel je?
Wie woont er in Arnhem dan (van de POL-mods)?quote:
Had het niet over jou he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt mee toch. Drie helder gestructureerde alinea's.
Dat is 'm vergeven, ik vond hem een goed debat geven, en duidelijk waar LR voor staat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef waht het volgende:
[..]
Eerdmans is gewoon een held, alleen een beetje zwalkend qua partijkeuze, maar goed.
Gechargeerd, maar ik begrijp waar je heen wilt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Elk persoon dat op de PvdA stemt, is minstens zwakbegaafd.
Nonsens, met je 'gechargeerd'. Dit zijn de feiten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef waht het volgende:
[..]
Gechargeerd, maar ik begrijp waar je heen wilt.
Ik neig naar u gelijk te geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nonsens, met je 'gechargeerd'. Dit zijn de feiten.
En jij hebt Filosofie oid gestudeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Elk persoon dat op de PvdA stemt, is minstens zwakbegaafd.
Ik stem ook PvdA, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hebt Filosofie oid gestudeerd?![]()
![]()
Een stop op toestroom van kansarmen naar Rotterdam lijkt me ook totaal niet verkeerd, evenals hardere aanpak van Zuid en Oost. Net als meer bescherming voor publieke functies die openlijk worden geterroriseerd steeds en noem maar op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Kowloon het volgende:
Zag zowaar een LR spotje voorbij komen op NPO 1 (zoals remlof dat altijd keurig noemt). Met mooie luchtbeelden van Rotterdam.
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is 'm vergeven, ik vond hem een goed debat geven, en duidelijk waar LR voor staat.
Gelukkig maar, die hele shitlading aan SP'ers en PvdA'ers die meer "eeeeehm" zeggen dan wat anders wat, en niet stil weten te blijven staan wordt ook vervelend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.
Eerdmans is een aanfluitingquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.
Op dat thema ben ik eigenlijk altijd vrij ambivalent. Enerzijds ben ik voor openheid, anderzijds snap ik dat vrijheid in sommige groepen tot problemen gaat leiden. Thema's waar ik vooral op kies zijn verkeer en vervoer en financiële degelijkheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
Een stop op toestroom van kansarmen naar Rotterdam lijkt me ook totaal niet verkeerd, evenals hardere aanpak van Zuid en Oost. Net als meer bescherming voor publieke functies die openlijk worden geterroriseerd steeds en noem maar op.
En dan stem je LR????quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op dat thema ben ik eigenlijk altijd vrij ambivalent. Enerzijds ben ik voor openheid, anderzijds snap ik dat vrijheid in sommige groepen tot problemen gaat leiden. Thema's waar ik vooral op kies zijn verkeer en vervoer en financiële degelijkheid.
Ok. Jouw keus. Prima.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, bij LR vind ik het overigens ook fijn dat het een lokale partij is.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Jouw keus. Prima.
Maar ik hoef het niet met je eens te zijn toch?
Draai er niet zo omheen, geef dan aan wat je niet ziet zitten in Leefbaar Rotterdam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok. Jouw keus. Prima.
Maar ik hoef het niet met je eens te zijn toch?
Zelfde als wat ik niet in de PVV zie zitten (behoudens het democratisch gehalte).quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Draai er niet zo omheen, geef dan aan wat je niet ziet zitten in Leefbaar Rotterdam.
Ja maar die hebben eigenlijk niet zoveel prioriteit bij welke partij dan ook, helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op dat thema ben ik eigenlijk altijd vrij ambivalent. Enerzijds ben ik voor openheid, anderzijds snap ik dat vrijheid in sommige groepen tot problemen gaat leiden. Thema's waar ik vooral op kies zijn verkeer en vervoer en financiële degelijkheid.
WAT???quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo hè. Mocht er vanavond een gruwelijke lustmoord worden gepleegd in Nijmegen, dan heeft het vast iets te maken met die kerel die ik de hele dag al, onder invloed van het een of ander, met een gigantisch knuffelkonijn onder zijn arm door het centrum zie slenteren.
Keihard aanpakken dat soort daklozen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo hè. Mocht er vanavond een gruwelijke lustmoord worden gepleegd in Nijmegen, dan heeft het vast iets te maken met die kerel die ik de hele dag al, onder invloed van het een of ander, met een gigantisch knuffelkonijn onder zijn arm door het centrum zie slenteren.
Wil je nou de "ik ben 24 en een slet"-competitie winnen of wat precies?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moet alleen nog landenlijstje volkrijgen qua jongens, tot nu toe heb ik:
Nederland (duh)
Belgie
Frankrijk
Duitsland
Denemarken
Noorwegen
Zweden
Oostenrijk
Engeland
Schotland
Zwitserland
Italie
Spanje
Portugal
Griekenland
Turkije
Polen
Verenigde Staten
Mexico
Ecuador
Brazilie
Argentinie
Colombia
Australie
Nieuw-Zeeland
Indonesie
China
Taiwan
Rusland
Zuid-Afrika
Ierland
Hm, denk dat, of ik ben er een paar vergeten.
Ik vind vooral de grote lijn belangrijk. Zie je auto's in de stad als goed of slecht? Mensen het OV in jagen of ze vrij laten kiezen? Etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar die hebben eigenlijk niet zoveel prioriteit bij welke partij dan ook, helaas.
Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.quote:
Ja, dat soort wel. Maar ben vandaag toevallig ook nog vriendjes geworden met een of andere rastafari. Daar kunnen we er wel wat van gebruiken.quote:
Verkeerd topic.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je nou de "ik ben 24 en een slet"-competitie winnen of wat precies?
OKquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.
[..]
Ja, dat soort wel. Maar ben vandaag toevallig ook nog vriendjes geworden met een of andere rastafari. Daar kunnen we er wel wat van gebruiken.
Dat is de lokzwerver.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Wantrouwen is goed, waarschijnlijk is het een linkse.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:26 schreef waht het volgende:
[..]
Wantrouwen is goed, waarschijnlijk is het een linkse.
En Nijmegen ligt al bijna in Duitsland.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, als we die auf zug nach osten zetten staat de VN paraat.
Het zal ook eens niet een Duits bedrijf zijn.quote:Duitse bedrijven hebben grote hoeveelheden materiaal geleverd voor het gifgasprogramma van Syrië.
De bedrijven leverden tussen 1982 en 1993 onder meer 2.400 ton thionyldichloride, dat wordt gebruikt voor de productie van het dodelijke zenuwgas sarin, aan het Syrische regime.
Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een Duits bedrijf zijn.
En alles gedoogd door de kernmogendheden!quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.Net als dat je dikke kans hebt dat Rotterdam de havendiensten geleverd heeft als het uit Duitsland komt.
Ah, je kan nog slechter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef waht het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je ze snapt. En hou eens op met die discussies, daar snap je ook de ballen van.
jij bent ook echt een enorme nachtbraker he arjan? hoest in NL?quote:
Waar ga jij straks op stemmen?quote:
Je kan hem niet aan en dat zint je niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:24 schreef remlof het volgende:
waht is ondertussen wel de meest waardeloze trol van dit forum.
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:quote:
Zonder anaal te worden, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:42 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind waht wel een toffe user. Erg gevatte opmerkingen, en uit het juiste politieke hout gesneden.
Hij stemt VVD en woont in Friesland?quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij stemt VVD en woont in Friesland?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.
Auw. Kan ie hier op FOK! komen, dan kunnen we er nog even over praten voor het zover is, de handover aan Kaiser Guy Von Rompuy II?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:00 schreef Kowloon het volgende:
Hij heeft vooral problemen met de pensioenstandpunten van D66, dus bij de EP verkiezingen zal hij denk toch nog steeds op D66 stemmen. Landelijk en lokaal echter niet meer
I know, je dacht toch niet dat ik van plan was VVD te stemmen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:04 schreef Kowloon het volgende:
Vergeet overigens niet dat een stem op de VVD bij de EP verkiezingen ook een stem op D66 en een gevaarlijke radicaal als Verhofstadt is. Zit allemaal in dezelfde fractie.
Alsjeblieft, zeg, SGP...quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:22 schreef Kowloon het volgende:
Piraten Partij of SGP wordt het denk ik.
Hebben die enige invloed dan? Willen die uit de EU?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:39 schreef Kowloon het volgende:
SGP, die zitten in de meest Eurokritische fractie.
Why? De PVV gebruiken om in het EP te komen is toch prima? Niks mis mee, lijkt me. Op eigen kracht een partij starten kan je vergeten in deze tijden.quote:
Hmja, maar toch, de SGP.quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdat je maar groot en sterk mag worden.
Goedemorgen. Het wordt een interessante dag.
De PVV de grootste, dat klinkt niet best. Ben ik even blij dat we ze hier niet hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best wel ja.
Ik voorspel dat Leefbaar redelijk ruim wint in Rotterdam, PVV nipte de grootste wordt in Den Haag (meteen gevolgd door een even groot D66 en PvdA).
In Almere wordt de PVV sowieso de grootste en ben ook benieuwd naar D66 versus PvdA in Mokum.
Het klinkt erger dan het is, het politiek landschap is gewoon erg versnipperd. Uiteindelijk zijn ze erg afhankelijk van de normale partijen mochten ze willen en kunnen reageren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De PVV de grootste, dat klinkt niet best. Ben ik even blij dat we ze hier niet hebben.
Dat is een schrale troost. Ik vind het een naar idee dat zo veel mensen hun uitvlucht tot de PVV nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is, het politiek landschap is gewoon erg versnipperd. Uiteindelijk zijn ze erg afhankelijk van de normale partijen mochten ze willen en kunnen reageren.
Hoe zou ik Groningen kunnen vergeten? Ik woon er.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:11 schreef arjan1112 het volgende:
Jullie vergeten Groningen nog, daar gaat de Pvda ook verliezen, SP de grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |