Soms mag ik je wel hoor wahtquote:
Op hoeveelheid tekst bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef waht het volgende:
Kowloon wint telkens de discussie op inhoud.
Doe nou niet alsof je ze snapt. En hou eens op met die discussies, daar snap je ook de ballen van.quote:
Ik moet overigens zeggen dat ik Eerdmans erg goed vond vanavond, ik begrijp je stem op hem.quote:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alle PvdA'ers zijn gewoon smerige kankerhonden.
Wat ik hierboven zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op hoeveelheid tekst bedoel je?
Danku.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef waht het volgende:
Kowloon wint telkens de discussie op inhoud.
In Arnhem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alle PvdA'ers zijn gewoon smerige kankerhonden.
Eerdmans is gewoon een held, alleen een beetje zwalkend qua partijkeuze, maar goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet overigens zeggen dat ik Eerdmans erg goed vond vanavond, ik begrijp je stem op hem.
Valt mee toch. Drie helder gestructureerde alinea's.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op hoeveelheid tekst bedoel je?
Wie woont er in Arnhem dan (van de POL-mods)?quote:
Had het niet over jou he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt mee toch. Drie helder gestructureerde alinea's.
Dat is 'm vergeven, ik vond hem een goed debat geven, en duidelijk waar LR voor staat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef waht het volgende:
[..]
Eerdmans is gewoon een held, alleen een beetje zwalkend qua partijkeuze, maar goed.
Gechargeerd, maar ik begrijp waar je heen wilt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Elk persoon dat op de PvdA stemt, is minstens zwakbegaafd.
Nonsens, met je 'gechargeerd'. Dit zijn de feiten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef waht het volgende:
[..]
Gechargeerd, maar ik begrijp waar je heen wilt.
Ik neig naar u gelijk te geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nonsens, met je 'gechargeerd'. Dit zijn de feiten.
En jij hebt Filosofie oid gestudeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef Friek_ het volgende:
Elk persoon dat op de PvdA stemt, is minstens zwakbegaafd.
Ik stem ook PvdA, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hebt Filosofie oid gestudeerd?![]()
![]()
Een stop op toestroom van kansarmen naar Rotterdam lijkt me ook totaal niet verkeerd, evenals hardere aanpak van Zuid en Oost. Net als meer bescherming voor publieke functies die openlijk worden geterroriseerd steeds en noem maar op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Kowloon het volgende:
Zag zowaar een LR spotje voorbij komen op NPO 1 (zoals remlof dat altijd keurig noemt). Met mooie luchtbeelden van Rotterdam.
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is 'm vergeven, ik vond hem een goed debat geven, en duidelijk waar LR voor staat.
Gelukkig maar, die hele shitlading aan SP'ers en PvdA'ers die meer "eeeeehm" zeggen dan wat anders wat, en niet stil weten te blijven staan wordt ook vervelend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.
Eerdmans is een aanfluitingquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerdmans heeft ook wel veel spreekervaring denk ik door zijn werk bij de TV en radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |