Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.quote:
Ja, dat soort wel. Maar ben vandaag toevallig ook nog vriendjes geworden met een of andere rastafari. Daar kunnen we er wel wat van gebruiken.quote:
Verkeerd topic.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je nou de "ik ben 24 en een slet"-competitie winnen of wat precies?
OKquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.
[..]
Ja, dat soort wel. Maar ben vandaag toevallig ook nog vriendjes geworden met een of andere rastafari. Daar kunnen we er wel wat van gebruiken.
Dat is de lokzwerver.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo hè. Mocht er vanavond een gruwelijke lustmoord worden gepleegd in Nijmegen, dan heeft het vast iets te maken met die kerel die ik de hele dag al, onder invloed van het een of ander, met een gigantisch knuffelkonijn onder zijn arm door het centrum zie slenteren.
Wantrouwen is goed, waarschijnlijk is het een linkse.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben hem nu al drie keer tegengekomen. Eerst om half twee, toen om een uur of tien, en net op de terugweg ook nog. Telkens staat hij op een straathoek voor zich uit te staren, en onder zijn arm een groot pluche konijn (of zoiets). Het heeft net flink geregend, zijn kleren en konijn zijn zeiknat. Ik heb een zeker wantrouwen jegens hem.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:26 schreef waht het volgende:
[..]
Wantrouwen is goed, waarschijnlijk is het een linkse.
En Nijmegen ligt al bijna in Duitsland.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, als we die auf zug nach osten zetten staat de VN paraat.
Het zal ook eens niet een Duits bedrijf zijn.quote:Duitse bedrijven hebben grote hoeveelheden materiaal geleverd voor het gifgasprogramma van Syrië.
De bedrijven leverden tussen 1982 en 1993 onder meer 2.400 ton thionyldichloride, dat wordt gebruikt voor de productie van het dodelijke zenuwgas sarin, aan het Syrische regime.
Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een Duits bedrijf zijn.
En alles gedoogd door de kernmogendheden!quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van het zijn van industriële reus.Net als dat je dikke kans hebt dat Rotterdam de havendiensten geleverd heeft als het uit Duitsland komt.
Ah, je kan nog slechter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef waht het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je ze snapt. En hou eens op met die discussies, daar snap je ook de ballen van.
jij bent ook echt een enorme nachtbraker he arjan? hoest in NL?quote:
Waar ga jij straks op stemmen?quote:
Je kan hem niet aan en dat zint je niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:24 schreef remlof het volgende:
waht is ondertussen wel de meest waardeloze trol van dit forum.
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:quote:
Zonder anaal te worden, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:42 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind waht wel een toffe user. Erg gevatte opmerkingen, en uit het juiste politieke hout gesneden.
Hij stemt VVD en woont in Friesland?quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn pa wordt vaak met Wiegel vergeleken. Hij ziet er ook echt zo uit. Haar in een scheiding, wit haar, sigaren roken, en ook zo'n goudkleurig ronde bril. En draagt rode broeken. En hij zag er vroeger ook echt zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij stemt VVD en woont in Friesland?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 03:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, hij is D66'er (waar hij nu overigens wel teleurgesteld in geraakt is ondanks dat hij best een actief D66 lid geweest is). Hij heeft wel een zeilboot in Friesland liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |