Ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:29 schreef De_Guidance het volgende:
zelf heb ik weinig met boze mensen.
Het tweede zie ik de hele dag om me heen en dat is dan ook een prima motivator. In Nederland heerst wel een soort boosheid ja, waar je onherroepelijk in meegesleurd wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:30 schreef Tem het volgende:
Boos zijn is ook makkelijker dan altijd vriendelijk en beleefd te blijven.
Klopt wel, veel zure koppen. Het Ronald Sørensen effect.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het tweede zie ik de hele dag om me heen en dat is dan ook een prima motivator. In Nederland heerst wel een soort boosheid ja, waar je onherroepelijk in meegesleurd wordt.
Frustratie uit het privéleven denk ik vaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, veel zure koppen. Het Ronald Sørensen effect.
Voelde zich waarschijnlijk ondergewaardeerd op zijn werk. Ik heb alleen nog geen idee over die gebiedscommissies, zijn allemaal een beetje treurwilgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Frustratie uit het privéleven denk ik vaak.
Gewoon bierworstjes, Arjanus. Geen flauwekulletjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:38 schreef arjan1112 het volgende:
is dat in de mode ofzo kaas eten terwijl je bier drinkt?
[ afbeelding ]
Het is zo grappig met GroenLinks. Progressief-liberaal hebben ze best aardige plannetjes, maar dan zitten in die rare klimaathoax. 500 kg CO2 "bespaard" (wat nou bespaard, het is geen brandstof), en nu? Nu is het klimaat gered? Prima dat je met de trein gaat, maar doe het dan voor verminderde roetuitstoot en een groter gemak. Maar nee, die CO2bubbel erbijhalen.quote:
Bram lijkt me allerminst een type voor Goa, arjan. Is het niks voor jou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Zou Bram vliegen? 1 keer op vakantie naar India bij die hippiekolonie ofzo en hij kan weer 8 jaar geen auto rijden wahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben tegen die gebiedscommissies, maar weet nog niet wat het beste is om dan te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Voelde zich waarschijnlijk ondergewaardeerd op zijn werk. Ik heb alleen nog geen idee over die gebiedscommissies, zijn allemaal een beetje treurwilgen
In mijn wijk vooral SP, PVV en Tilburgse Volkspartij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk in mijn wijk veel D66,GL en VVD.
Jij bent ook echt een hopeloze Tokkie, of niet Arjanus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:38 schreef arjan1112 het volgende:
is dat in de mode ofzo kaas eten terwijl je bier drinkt?
[ afbeelding ]
dan eerder een achterlijk boertje ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een hopeloze Tokkie, of niet Arjanus?
Ik ben er ook niet voor. Maar geen stem heb je weer meer kans dat partijen als SP en Leefbaar teveel te zeggen hebben straks, daar heb ik ook geen zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben tegen die gebiedscommissies, maar weet nog niet wat het beste is om dan te doen.
Een hele lage opkomst is een signaal. Blanco, mwoah.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, even CDA gestemd in de bieb.
Zo rol ik.
Heel goed koos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo rol ik.
Ja dat is wel een goed punt. Maar wie he.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor. Maar geen stem heb je weer meer kans dat partijen als SP en Leefbaar teveel te zeggen hebben straks, daar heb ik ook geen zin in eigenlijk.
Niets dan hulde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo rol ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |