Het lokale CDA heeft een goed verhaal, Guido.quote:
Raar vliegtuig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:33 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtaanvallen Israël op doelen Syrische leger
Ik moet met een volmacht op GL stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef waht het volgende:
Ik ga bij volmacht straks op de PvdA stemmen, jawel. Zo rol ik dan weer.
Vliegende tanks.. Syrië mag wel oppassen idd.quote:
Gelukkig zal niemand het zien, anders deed ik dit soort dingen echt niet.quote:
Wiebes?quote:
Leefbaar dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb met een volmacht op de PvdA gestemd, wat ik zelf heb gestemd zeg ik lekker niet.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lokale CDA heeft een goed verhaal, Guido.
Haha, stiekem LR gestemd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb met een volmacht op de PvdA gestemd, wat ik zelf heb gestemd zeg ik lekker niet.
Was lijstduwer.quote:
Godse teringlijer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, even CDA gestemd in de bieb.
Zo rol ik.
Joost natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ohja, nu is GS ineens wél een toffe sitequote:
Absoluut niet. Maar het is natuurlijk wel grappig dat ze het hebben opgepikt. Zat er al een beetje op te wachten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohja, nu is GS ineens wél een toffe site
Kortzichtig eigenbelang, net als iedereen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef waht het volgende:
Waarom stemmen Turken op onbetrouwbare lieden als Ibrahim Karayavuz, of Erdogan?
Phishingmailtjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Datum 19 maart 2014
Onze Ref. 5F/19110/14
Uw Ref. 18G/612/14
Rekening Kennisgeving
Geachte Rabobank klant,
Uw rekening is tijdelijk uit voorzorg geblokkeerd in verband met ongebruikelijke activiteiten die zijn waargenomen op uw rekening.
Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van uw rekening dient u het stappenplan te voltooien.
Dit stappenplan bestaat uit vier eenvoudige stappen en dient voor ons als bevestigingsmiddel om er zeker van te zijn dat u de daadwerkelijke rekeninghouder bent. Klik op onderstaande link om naar het stappenplan te gaan.
<phishing-linkje>
Belangrijke opmerking: Als we niet krijgen het op passende wijze rekening controle binnen 24 uur, moet u een ING-kantoor bezoeken om toegang tot uw account te herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |