SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 08-03-2014 16:54:29 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat afraffelen, zo beleef je er helemaal geen lol aan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:40 schreef mosselmossel het volgende:
Die Jero zou eens moeten leren genieten.
/end jaloers![]()
een andere reactie past eigenlijk niet!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@Murmeli; ik neem geen drinken mee. Ik nam het vorig jaar pas mee boven de 25 graden en toen liep ik tussen de 6 en 9 kilometer in het weekend. Gewoon zorgen dat je vandaag en morgenochtend al goed drinkt. Uur voor de start niet al te veel meer. Komt goed!![]()
Godnondeju, Jero... Doe es ff NORMAAL man! 1:34 doen over 25km, da's niet normaal meer.
Wat een baas ben je toch!![]()
![]()
![]()
En mocht je alsnog wel drinken willen meenemen. Loop even naar de stad vanmiddag en koop voor een tientje een waterbelt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In de uiterwaarden wil ontwijken nog wel lukken, maar in het park zijn de paadjes smal, en dan zijn ze nog enger!! Brrr!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het zijn mijn vrienden ook niet. Ik wil altijd foto's maken van de jonkies maar dat durf ik niet meer want er kwam er eens een achter me aan. Brrrr!
Hier zitten er ook vreselijk veel. Gelukkig is de straat meestal breed dus dan is oversteken voldoende om ze op afstand te houden. Enge griezels.Je hebt aan die ene drinkpost genoeg hoorquote:oja: adviesje nodig:
ga ik morgen genoeg hebben aan die ene drankpost die er is bij de CPC (10 km) of kan ik beter toch wat meenemen? Ik heb niet zo'n flesjesgordel maar ik kan op zich best op zoek naar een klein flesje ofzo om dan in de hand te houden...
normaal drink ik niets als ik loop (normaal = afgelopen winter, daarvoor liep ik geen 10 km).
Wat denken jullie?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@swets (of iemand anders): kan ik me nog opgeven voor de 2014 challenge?
Doel = 1000 km en tot nu toe afgelegde afstand is 165,9 kmSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Snelle tijd ja. Vorig jaar was dat de winnende tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:44 schreef Levitas het volgende:
Godnondeju, Jero... Doe es ff NORMAAL man! 1:34 doen over 25km, da's niet normaal meer.
Wat een baas ben je toch!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 12:45:39 ]![]()
Echt bizar snel zeg, dat tempo hou ik net een kilometer vol zeg.![]()
Ik loop morgen gewoon met een eigen bidon trouwens, vind het gewoon prettig om zelf iedere zoveel kilometer even een slokje te kunnen nemen. Zo'n belt vind ik persoonlijk weer helemaal niets.![]()
![]()
Overigens, voor de thuisblijvers morgen (zoals ik), je kunt je lekker voor de tv nestelen om de CPC te volgen (of je kunt het opnemen en eerst van de zon genieten)
quote:Over ABN AMRO CPC LOOP 2014:
Op zondag 9 maart doen weer tienduizenden lopers mee aan de ABN AMRO CPC Loop in Den Haag, met als hoogtepunt natuurlijk de halve marathon. Omroep West volgt dit sportevenement op de voet via tv, radio en internet.
Live op TV West
De 40ste editie van de CPC Loop wordt zondag tussen 14.00 en 17.15 uur live uitgezonden op TV West. Nadat de eerste wedstrijdlopers de halve marathon hebben uitgelopen, richten de verslaggevers van Omroep West zich op de recreanten. Ook is er veel aandacht voor sfeer op en rond het Malieveld in Den Haag.
Zondagavond zendt TV West om 19.00 uur een uitgebreide samenvatting uit van de CPC. Deze uitzending wordt tot maandagochtend herhaald.
89.3 FM Radio West
Op 89.3 FM Radio West zijn tussen 12.00 en 16.00 uur reportages, interviews en reacties van deelnemers te horen vanaf het Malieveld en het start- en finishgebied.
Internet
Ook op de website en de app van Omroep West is het sportevenement rechtstreeks te volgen. Bovendien houdt de redactie op de website een liveblog bij met onder meer tweets van lopers, toeschouwers en BN'ers.
Meer informatie over het evenement zelf vind je op de website van de organisatie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit jaar ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Snelle tijd ja. Vorig jaar was dat de winnende tijd![]()
Keej, thanks voor de adviezen![]()
Zal inderdaad vandaag even op het drinken letten ja.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit jaar ook, toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
![]()
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
![]()
Doet ie dan goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)![]()
![]()
Wow!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)![]()
![]()
Sick! Dat die jongen niet eens echt alles aan de kant zet om te gaan lopen is onbegrijpelijk.
Gefeliciteerd Jero!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij is Jero stiekem een van die hazen morgen op de CPC
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gelukkig hebben wij een HDrecorder thuis! Het is veel te mooi weer om voor de tv te gaan zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef cafca het volgende:
@Guppy: ik ga niet naar de CPC morgen, maar ik ga echt niet voor de TV hangen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de uiterwaarden wil ontwijken nog wel lukken, maar in het park zijn de paadjes smal, en dan zijn ze nog enger!! Brrr!![]()
![]()
Inderdaad ja. Even gekeken wat de toplopers van vorig jaar op marathons presteren en dat zit net onder de 2:40. Om die 1:34 op de Sallandtrail nog maar eens in een perspectief te zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Sick! Dat die jongen niet eens echt alles aan de kant zet om te gaan lopen is onbegrijpelijk.
Gefeliciteerd Jero!![]()
25km lang 3.45min/km lopen dus...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt, zeven kleuren hoor, hier. Plaatsvervangendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..
Jaiks!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ziekkkkk (stoer)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
25km lang 3.45min/km lopen dus...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Holy shit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
25km lang 3.45min/km lopen dus...![]()
Voor de liefhebbers, de Dam tot Dam heeft dit jaar weer een avond editie ivm 30 jarig jubileum
Aan de 30e editie van de Dam tot Damloop kunnen in het weekend van 20 en 21 september 65.000 hardlopers meedoen. Dat is het maximum aantal lopers dat zich vanaf 5 april kan inschrijven voor Nederlands grootste hardloopevenement. Eén van de sfeervolle hoogtepunten van het jubileum is de nieuwe Damloop by night op zaterdagavond. Het evenement groeit hiermee uit tot een tweedaags sportfestijn.
http://www.damloop.nl/201(...)et-damloop-by-night/![]()
Ja, hij doet het redelijk goed ja. Zonder strakke schema's, als 'ie geen zin heeft gaat 'ie ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Gefeliciteerd Jero!
Best een talentje IMO. Met de juiste begeleiding zou daar nog veel meer uit te halen zijn, maar daar hebben we het al eens eerder over gehad en dat zag Jero niet zitten geloof ik![]()
![]()
........... ik heb zelfs in sprint die snelheid niet.......quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
25km lang 3.45min/km lopen dus...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mijn gedachten.. Dat is écht supersnel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
........... ik heb zelfs in sprint die snelheid niet.......![]()
16 km/uur toch? Op die snelheid kan ik denk ik wel sprinten... een meter of 50quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mijn gedachten.. Dat is écht supersnel!![]()
Maar niet een paar honderd meter nee..
Echt knap!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Toch wel bijzonder ook t.o.v. zijn tijd op de 27.5. Nou weet ik niet of het parcours van Apeldoorn zwaarder is t.o.v. de Sallandtrail, maar een trail is doorgaans niet makkelijk.![]()
Besluit ik net morgen zonder mouwen te gaan lopen, loopt er hier een meisje hard met een muts op en en dikke sjaal om.
*zichzelf van de grond raapt*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iets zegt mij dat Jero iets leuks heeft gedaan![]()
![]()
![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
In Apeldoorn was ie toch half geblesseerd? Volgens mij was het daar de bedoeling om z`n marathon debuut te maken, maar is 'ie eerder afgehaakt i.v.m z`n knie (toch?)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:05 schreef spiritusbus het volgende:
Toch wel bijzonder ook t.o.v. zijn tijd op de 27.5. Nou weet ik niet of het parcours van Apeldoorn zwaarder is t.o.v. de Sallandtrail, maar een trail is doorgaans niet makkelijk.![]()
Heb men schoenen toch by step one gekocht in borne. Vanmiddag direct beginnen. Iemand tips voor eerste keer hardlopen?![]()
Wat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Besluit ik net morgen zonder mouwen te gaan lopen, loopt er hier een meisje hard met een muts op en en dikke sjaal om.
*zichzelf van de grond raapt*![]()
![]()
![]()
Een beginnersschema, van bijvoorbeeld Evy of Renatequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef ibri het volgende:
Heb men schoenen toch by step one gekocht in borne. Vanmiddag direct beginnen. Iemand tips voor eerste keer hardlopen?
ja, gewoon invullenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef Murmeli het volgende:
@swets (of iemand anders): kan ik me nog opgeven voor de 2014 challenge?
Doel = 1000 km en tot nu toe afgelegde afstand is 165,9 km![]()
![]()
Ik ben net lopen in kort/kort. Ik hou als stelregel aan dat ik aandoe wat ik aan zou doen als het tien graden warmer isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
*zichzelf van de grond raapt*op mijn balkon 12 graden + 10 = 22 is kort/kort. Was echt perfect, ik had het zelfs warm
En ik kwam ook een hardloper tegen in lang/lang met muts. Ik kon nog lachen en hij kon alleen maar zweten volgens mij!![]()
Jero is weer de patser aan het uithangen met zijn "ik kan 15 km/uur rennen en dat 25 km vol houden"
En niet te hard van stapel lopen, het is geen wedstrijd, dus een rustig tempoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beginnersschema, van bijvoorbeeld Evy of RenateVergeet ook niet plezier te hebben!
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de top prestatie van Jero. Echt, niet normaal zo snel zeg!
Ik ben benieuwd hoeveel topics jullie nog volkletsen voor de CPC morgen.Het is in elk geval gezellig hier.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Morgen zelfs een tight aan vrees ik, anders hou ik geen vel over op mijn benen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Heerlijk weerNiet lopen voor morgen
Daarom maar 33 km gefietst
Benen voelen goed!
En... Het CPC-shirt is binnenErg mooi, maar lijkt wel groot te vallen...
Dus, mocht één van de dames hier een M besteld hebben, maar liever een L willen...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die Jero![]()
Volgens mij raakt hij de grond niet eens als ie hardloopt....dus feitelijk zou ie gediskwalificeerd moeten wordenF means you're fucked![]()
*mopper* ik probeer een gansloze route uit te zetten, maar als ik een beetje mooi wil lopen, ontkom ik er niet aan, ben ik bang… Hmpf…[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Yuki het volgende:
Heerlijk weerNiet lopen voor morgen
Daarom maar 33 km gefietst
Benen voelen goed!
En... Het CPC-shirt is binnenErg mooi, maar lijkt wel groot te vallen...
Dus, mocht één van de dames hier een M besteld hebben, maar liever een L willen...Fijn dat je in vorm bent
Jero!!! Wat een prestatie, gefeliciteerd!
Net bij de Intersport een zonnebril en trainingsbroek gehaald en als mijn portemonnee het had toegelaten had ik er zo nog 150,- euro aan een leuke capri en toffe shirtjes uitgegeven. Wel bij de perry ook nog een singlet gekocht van INQ voor 7, 50, ik hou van koopjes!![]()
Ik heb ook nog een singlet en capri gekocht. Zelfde Saucony shirtje als iemand anders hier vd week'Voordeel' als je nog niet in je oude maat zit
![]()
![]()
Jeronimozeskriebel, wauw.![]()
Maar dat geldt voor iedereen hier. De sprinters, de dribbelaars, de beginners, de twijfelaars, de durfallen. Veel plezier vandaag en succes morgen op de CPC! Ik ben net terug van het shoppen, heb er een zomerse frappucino tegenaan gegooid en ga zometeen als de boel gezakt is al lopend de lente opsnuiven. Kan niet wachten![]()
![]()
Evy. Anders zit je voordat je het weet bij je kinesistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef ibri het volgende:
Heb men schoenen toch by step one gekocht in borne. Vanmiddag direct beginnen. Iemand tips voor eerste keer hardlopen?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Gogo83 het volgende:
Jero!!! Wat een prestatie, gefeliciteerd!
Net bij de Intersport een zonnebril en trainingsbroek gehaald en als mijn portemonnee het had toegelaten had ik er zo nog 150,- euro aan een leuke capri en toffe shirtjes uitgegeven. Wel bij de perry ook nog een singlet gekocht van INQ voor 7, 50, ik hou van koopjes!Shoppen!! Wel foto's maken van de nieuwe gear damesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook nog een singlet en capri gekocht. Zelfde Saucony shirtje als iemand anders hier vd week'Voordeel' als je nog niet in je oude maat zit
Die roze van mij?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik hier in Groningen geen last van ganzen, want ik ben als de dood voor die beesten. Ze zitten op 1 plek in mijn route, maar daar kan ik voor uitwijken via de speeltuin.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die roze van mij?![]()
Gelukkig heb ik hier in Groningen geen last van ganzen, want ik ben als de dood voor die beesten. Ze zitten op 1 plek in mijn route, maar daar kan ik voor uitwijken via de speeltuin.Zit erg mooi, vooral voor een singlet
![]()
![]()
Vond ik ook al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Zit erg mooi, vooral voor een singlet
Haha.quote:Vind mijn moeder een plus, kan ze me goed herkennen op 6 juli.
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper* ik probeer een gansloze route uit te zetten, maar als ik een beetje mooi wil lopen, ontkom ik er niet aan, ben ik bang… Hmpf…
Als je dat doet en gewoon keihard op ze afrent/doorrent gaan ze gegarandeerd weg. Jij bent namelijk doodeng![]()
![]()
Ik ben nu onderweg naar Den Haag om mijn shirt op te halen. Ik loop weliswaar niet mee, maar wil wel het shirt hebben.
Wel een enorm verschil ten op zichte van vorig jaar qua weer. Vorig jaar was het tijdens de CPC ijskoud.![]()
![]()
Flink verschil he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nu onderweg naar Den Haag om mijn shirt op te halen. Ik loop weliswaar niet mee, maar wil wel het shirt hebben.
Wel een enorm verschil ten op zichte van vorig jaar qua weer. Vorig jaar was het tijdens de CPC ijskoud.![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen![]()
![]()
Ik twijfel. Ik heb nog een shirt van de RunforKiKa van vorig jaar en dat ding kost vijftien euro. Volgens mij is het ook gewoon weer hetzelfde ding, dus ik denk maar niet dat ik die nog ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen
Gefeliciteerd Jero, Held![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, enorm verschil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen
Ik heb al betaald voor dat shirt.![]()
![]()
Is dat echt? Worden ze dan niet boos? (Ze zijn vaak met zoveelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsen
Als je dat doet en gewoon keihard op ze afrent/doorrent gaan ze gegarandeerd weg. Jij bent namelijk doodeng)
![]()
ja dat is echt! Dan rennen ze waggelend en krijsend wegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is dat echt? Worden ze dan niet boos? (Ze zijn vaak met zoveel)
![]()
![]()
Die vind ik nog enger inderdaad..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Twinky het volgende:
Zwanen overigens niet. Daar moet je zelf gewoon van wegrennen.
Ik zal eens proberen me groot te maken etc, maar wel als ze met weinig zijn![]()
![]()
ja en veel lawaai maken. ik dacht dat ik ergens een filmpje had waarop ik dat deed, even zoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die vind ik nog enger inderdaad..
Ik zal eens proberen me groot te maken etc, maar wel als ze met weinig zijn![]()
![]()
Ja ik vind al die vogels wel mooi enzo, maar van een afstandje. Ik loop ook direct weer weg uit een winkel waar er zo'n papegaaibeest op een kooi zit, daar durf ik namelijk niet langs.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Twinky het volgende:
Zwanen overigens niet. Daar moet je zelf gewoon van wegrennen.Al moet ik zeggen dat ik ganzen enger vind tijdens het rennen dan tijdens het wandelen, dan zie ik ze later en kom ik er sneller op af en de adrenaline van het rennen erbij...
Mooi groen is niet lelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, enorm verschil.
Ik heb al betaald voor dat shirt.![]()
![]()
Ik durfde het niet te testen…quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsen
Als je dat doet en gewoon keihard op ze afrent/doorrent gaan ze gegarandeerd weg. Jij bent namelijk doodenghet leek lang goed te gaan, ik zag alleen enkele ganzen op veilige afstand (lees: een weiland verder). Maar toen:
En vanaf daar ging het bergafwaarts… Ganzen all over the place… Ik ben er zelfs voor omgelopen
En CPC'ers voor morgen, ik heb het dus net getest, en het is WARM! Ik was in kort-kort, maar mouwloos-kort had ook nog wel gekund. Het was dat ik een training liep (die zwaar was), maar als ik een wedstrijd moest lopen morgen, was ik voor mouwloos gegaan.
Succes met het kleding-dilemma allen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeker als je dan ook nog zo´n zonnebloemprint draagtquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik doe denk ik een mouwen shirtje aan, maar gooi mouwloos erbij in de tas.. kan ik altijd nog wisselenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durfde het net te testen…het leek lang goed te gaan, ik zag alleen enkele ganzen op veilige afstand (lees: een weiland verder). Maar toen:
[ afbeelding ]
En vanaf daar ging het bergafwaarts… Ganzen all over the place… Ik ben er zelfs voor omgelopen
En CPC'ers voor morgen, ik heb het dus net getest, en het is WARM! Ik was in kort-kort, maar mouwloos-kort had ook nog wel gekund. Het was dat ik een training liep (die zwaar was), maar als ik een wedstrijd moest lopen morgen, was ik voor mouwloos gegaan.
Succes met het kleding-dilemma allen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik wil dat ook niet… Maar eigenlijk koop ik ook geen shirtjes… Behalve dan die van de 7^^, want die is mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopenen daarom ben ik wel extratrots op m'n 7^^-nachtshirt
![]()
En ik heb een Color Run shirtje, en een shirtje van de IJsselsteinloop. Maar die waren gratis. Daar slaap ik nu in, want ze zijn van katoen. Da's weer een beetje jammer, maar ach. Oh en het Colors by the Sea shirtje is er ook nog, maar die schijnt door
En ganzen... ik vind het ook niks. Er zitten er altijd een paar op mijn route en dan ga ik ook extra ver het gras in om er niet te dicht langs te komen.
Dat is echt nog nooit bij mij opgekomen om bang te zijn voor vogels..... En hier zitten toch ook echt duizenden ganzen in de winter. Ik ben altijd alleen bang dat ik zo'n grote flats op mijn kop krijg of zo.![]()
Geen dilemma! Geen mouwen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te testen…het leek lang goed te gaan, ik zag alleen enkele ganzen op veilige afstand (lees: een weiland verder). Maar toen:
[ afbeelding ]
Succes met het kleding-dilemma allen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had ook mijn keuze geweestquote:
Guppy's ganzenavontuur.Ik moet zeggen, ik zou er ook met een boog omheen zijn gelopen. Honden, oké, maar die vogels kunnen niet alleen ter land, ter zee maar ook in de lucht vanuit het niets ten aanval komen en zie dan maar eens weg te komen! Levensgevaarlijk! Public enemy #!
Ik heb net heerlijk gelopen. In m'n halflange broek en met een t-shirtje, denkende dat dat misschien nog in het begin koud zou zijn. No way José. Het was warm. Warm. Bij de eerste kilometer merkte ik dat mijn horloge even was uitgevallen maar ik zat lekker in m'n ritme dus ik liep gewoon door, en door, en door... tot ik voor het eerst sinds een paar weken de 10km weer eens heb volgemaakt. Zelfs 11 ervan gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeujjjj.![]()
![]()
Hoe zal ik me over 24 u voelen? Ik vrees oververhit, het is hier het balkon echt hempjesweerHet terrasseizoen is hier iig geopend.
![]()
De hele middag in een t-shirt buiten gezeten, het moet niet gekker worden.
Nu mooi de batterij van de camera in de oplader voor morgen. Kijken of ik nog wat FOK!ers vast kan leggen tijdens de CPC![]()
![]()
Massage ook weer achter de rug. Zat een pijnlijke knoop in mn eehhhh..... Nouja, waar ook eigenlijk niet
F means you're fucked![]()
Jij ook gefeliciteerd! Ook een prachtige prestatie neergezet!quote:Gave run!!
![]()
![]()
Bij mij viel alles op zijn plaats. Maar jullie maken het nog spannender met 3'45. De echte stats zijn 1.36.16 over 24.66km. Gemiddelde van 3'54 op mijn horloge
.
De eerste 5k ging in 18.10, ik geloofde het niet. Dit zou ik geen 25km volhouden. Het bordje van de 10km kwam op 36.30, geloofde ik ook niet. 10k op horloge trouwens 37.30 ongeveer. Geloof ik niets van.... Zo hard kan ik nooit volhouden.
HM tijd verbeterd met 4 minuten, geloof ik niet... De nummer 2 ingehaald, geloof ik niet... Raymon van de Berg, de nummer 1 (plus loper van het WK Ultra-trail) ingehaald, en koppositie gepakt. Geloof ik ook niet...![]()
Toch eerste geworden, geloof het nog steeds niet.![]()
Raymon is pas wel weer 2 weken aan het lopen na 23 weken met een knieblessure![]()
![]()
Oh je woont daar ook echt? Dan rijd ik zowat elke dag door jullie tuin heenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef mosselmossel het volgende:
Nog even thuis in de tuin. Taperen.
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd! Ook een prachtige prestatie neergezet!Gave run!!
![]()
![]()
Bij mij viel alles op zijn plaats. Maar jullie maken het nog spannender met 3'45. De echte stats zijn 1.36.16 over 24.66km. Gemiddelde van 3'54 op mijn horloge
.
De eerste 5k ging in 18.10, ik geloofde het niet. Dit zou ik geen 25km volhouden. Het bordje van de 10km kwam op 36.30, geloofde ik ook niet. 10k op horloge trouwens 37.30 ongeveer. Geloof ik niets van.... Zo hard kan ik nooit volhouden.
HM tijd verbeterd met 4 minuten, geloof ik niet... De nummer 2 ingehaald, geloof ik niet... Raymon van de Berg, de nummer 1 (plus loper van het WK Ultra-trail) ingehaald, en koppositie gepakt. Geloof ik ook niet...![]()
Raymon is pas wel weer 2 weken aan het lopen na 23 weken met een knieblessure![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Het enige shirt van een loopje wat ik straks heb is die van de Marathon van Rotterdam en dat is omdat je die er "gratis" bij krijg. En ik trek 'm alleen aan als ik ook daadwerkelijk de finish haal. Maar dan natuurlijk wel bij elk wedstrijdje waar ik aan mee doe![]()
![]()
In de afdalinkjes op het circuit was ik ook een beetje JeroGewoon lekker laten vallen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dat trailen geeft jou echt vleugels hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Diep respect!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Van harte gefeliciteerd!!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig, dat ongeloofquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
beetje net zoals de reactie van Nadine Broersen gisteren! (beetje andere schaal, maar je snapt wat ik bedoel)
Ik vind het echt een supergave prestatie
Hee Jero...als jij het al niet gelooft, hoe moeten wij het dan geloven?
Topprestatie man!
Ben je nou langzamerhand ook een 'bekende' bij trailend Nederland Jero?Dat het mensen al dun door de VFF loopt als ze horen dat die JeroNimo mee doet?![]()
Linkerder wordt het niet inderdaad
Niet links, niet rechts, maar recht door zee![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wanneer wordt Jero inderdaad ook eens gewoon zo trots als een hond met zeven lullen om dit soort prestaties?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben ook ontzettend trots, moet er bijna van huilenIk snap nog steeds niet hoe ik dit geflikt heb. Dit tempo had ik geen 15k vol moeten houden...
![]()
Jero, ik ben plaatsvervangend trots hoor, dus dan moet je dat zelf ook zijn![]()
![]()
Benieuwd naar alle verhalen! (terwijl een biertje en toastjes met makreel en atteletiek@tv en weekendkrant)![]()
Ik denk dat ik wel ff gehuild had eigenlijk. Sowieso ben ik vaak al een beetje emo als ik een (voor mij) topprestatie heb neergezetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben ook ontzettend trots, moet er bijna van huilenIk snap nog steeds niet hoe ik dit geflikt heb. Dit tempo had ik geen 15k vol moeten houden...
![]()
![]()
Vanmorgen nog, na het poepenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ff gehuild had eigenlijk. Sowieso ben ik vaak al een beetje emo als ik een (voor mij) topprestatie heb neergezet
Doe je nou morgen de Obstacle run, jero?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog even liquid courage tot me genomen, nu is de voorbereiding compleet. Tevens ook nog bekenden tegengekomen op het terras die morgen ook in DH lopen, leuk
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik dan alleen als ik een beetje inscheur.![]()
![]()
![]()
Respect hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, morgen even rustig de Mud-Masters lopenGezellig samen met mijn vriendin.
. Wel voorzichtig doen he
Om vervolgens bij eau rouge bijna compleet stil te vallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef SEMTEX het volgende:
In de afdalinkjes op het circuit was ik ook een beetje JeroGewoon lekker laten vallen.
![]()
![]()
Oh ja, tip voor de mannen die morgen lopen: Door de warmte kunnen je tepels eerder stuk gaanDenk aan evt afplakken.
En voor iedereen:
-Zonnebrand is ook verstandig, je verbrandt toch sneller als je zweet.
-Drink vanavond nog wat extra sportdrankjes.
-Dun jasje mee ivm afkoelen.
Aldus m'n trainer![]()
![]()
Ik kom jou volgens mij net tegen op de Facebook van een vriendinnetje van mij!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, morgen even rustig de Mud-Masters lopenGezellig samen met mijn vriendin.
Ennnnn gefeli met je prestatie! Topper!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt, wat een bizarre verschillen in tempo op dit circuitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Om vervolgens bij eau rouge bijna compleet stil te vallen.Mijn traagste kilometer was 6:37 (Eau Rouge
) en mijn snelste 3:49
Wat heb jij nou gelopen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef Murmeli het volgende:
Heb geen sportdrankjes
Ga wel ff naar appie
Heb ik ook! Maar dan de lemon-versie. Gaat morgen mee in de waterbelt.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
(Sorry voor de domme vragen)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
http://www.aa-drink.com/schemagebruikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
(Sorry voor de domme vragen)F means you're fucked![]()
Voor vandaag nog? Water voldoet ook wel hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
(Sorry voor de domme vragen)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
2:01:39 ongeveer. Snelste in 4:44 en langzaamste in 7:06.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, wat een bizarre verschillen in tempo op dit circuitMijn traagste kilometer was 6:37 (Eau Rouge
) en mijn snelste 3:49
Wat heb jij nou gelopen?
Erg leuk om te weten dat je na de eerste keer eau rouge hem straks nog twee keer voor je kiezen krijgt en je kracht steeds verder achteruit holt.![]()
Die Harriers-shirts. Echt. Die zijn echt té lelijk. Sorry, niks persoonlijks Mo en Wolve.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
2:01:39 ongeveer. Snelste in 4:44 en langzaamste in 7:06.
Erg leuk om te weten dat je na de eerste keer eau rouge hem straks nog twee keer voor je kiezen krijgt en je kracht steeds verder achteruit holt.Zo, inderdaad
Elke keer mentaal voorbereiden op die kuitenbijter
En dan dat vieze stuk vals plat erna. Waarbij de zon ook niet echt meehielp.
Ik heb het vanmiddag bij onze Appie zien staan bij de dieet-voeding. Misschien nog even daar kijken. (Snap ook wel dat het afhangt van hoe groot de vestiging is of ze het wel of niet hebben.)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
(Sorry voor de domme vragen)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zo mega cool heequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Zo, inderdaad
Elke keer mentaal voorbereiden op die kuitenbijter
En dan dat vieze stuk vals plat erna. Waarbij de zon ook niet echt meehielp.
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die shirts vind ik wel meevallen, maar wat heeft het voor nut om je hartslagband over je shirt heen te doen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die Harriers-shirts. Echt. Die zijn echt té lelijk. Sorry, niks persoonlijks Mo en Wolve.![]()
* De_kluizenaar geeft jero een biertje.
Die heb je wel verdiend denk ik zo!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jammer dat de foto zo overbelicht word door DW.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Volgens mij is het een streep op het shirt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die shirts vind ik wel meevallen, maar wat heeft het voor nut om je hartslagband over je shirt heen te doen?![]()
Verdomme jongens, ik heb nog geen zonnebrilquote:
Ohja, die moet ik nog opzoeken voor morgen. M'n babyblauwe zonnebrilquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verdomme jongen, ik heb nog geen zonnebril
Ik heb bedacht dat ik voor m'n verjaardag een sportzonnebril op sterkte wilquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik nog opzoeken voor morgen. M'n babyblauwe zonnebrilben ik al een tijdje voor aan het sparen
Hoef je er ook niet voor te sparenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik voor m'n verjaardag een sportzonnebril op sterkte wilben ik al een tijdje voor aan het sparen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 18:38:04 ]![]()
Ik hoop het sparen iets te versnellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:37 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hoef je er ook niet voor te sparen
Oh ja Vaseline op de tepelsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef GotC het volgende:
Oh ja, tip voor de mannen die morgen lopen: Door de warmte kunnen je tepels eerder stuk gaanDenk aan evt afplakken.
En voor iedereen:
Aldus m'n trainer
Thanks for the reminderMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ahw! Mama GotC!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef GotC het volgende:
En voor iedereen:
Aldus m'n trainer![]()
Jero, ik vind het echt zo gaaf! En met jouw verslag erbij helemaal!
***![]()
Rare lui, die Britten, beetje naar het buitenland afreizen voor een Trailquote:![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ahw! Mama GotC!![]()
Jero, ik vind het echt zo gaaf! En met jouw verslag erbij helemaal!![]()
![]()
![]()
Sporttape werkt ook goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja Vaseline op de tepels
Thanks for the reminder
Lenzen of ooglaserbehandeling. Dan heb je geen zonnebril op sterkte nodig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik voor m'n verjaardag een sportzonnebril op sterkte wilben ik al een tijdje voor aan het sparen
![]()
![]()
Wil ik ook...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog steeds geen winkel hier in de buurt gevonden (maar ik heb dan ook eigenlijk alleen bij mijn eigen opticien gevraagd)
snel even de lignite boilers op het bedrijf schoon maken en dan vleigensvlug terug lezen want ik zie op FB absurde prestaties voorbij komen van de vliegende indiaan en Semmie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zal idd eens een rolletje gaan halen binnenkortquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lenzen of ooglaserbehandeling. Dan heb je geen zonnebril op sterkte nodig!zonder m'n ogen kan ik m'n werk niet meer doen... En stel dat t niet goed gaat /watje
Mij helaas nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van alle hardloopkwaaltjes die ik heb blijven bloedende tepels me tenminste bespaard
het maakt niet uit of je wel of niet goed kan kijken met of zonder die zonnebril, het gaat puur om te shinen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lenzen of ooglaserbehandeling. Dan heb je geen zonnebril op sterkte nodig!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Welke opticien was dat? Eyewish verzorgt ook sterkte voor sportzonnebrillen met zo'n inzet stukje als je de zonnebril zelf aanlevert.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wil ik ook...
Nog steeds geen winkel hier in de buurt gevonden (maar ik heb dan ook eigenlijk alleen bij mijn eigen opticien gevraagd)
Je vingers kunnen je gedachten duidelijk niet bijhouden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
snel even de lignite boilers op het bedrijf schoon maken en dan vleigensvlug terug lezen want ik zie op FB absurde prestaties voorbij komen van de vliegende indiaan en Semmie
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zoals sommigen weten ben ik 100% een pechvogel. Meneer Murphy en ik kennen elkaar goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat durf ik nietzonder m'n ogen kan ik m'n werk niet meer doen... En stel dat t niet goed gaat /watje
Ik heb ruim 10 jaar rondgelopen met lenzen, afgezien van enkele keren een geïrriteerd oog (vuiltje dat ik niet heb weggewerkt) heb ik nergens last van gehad.
Afgelopen november heb ik m'n ogen laten laseren. Gedurende 4 uur na de behandeling had ik de neiging om uit het raam te springen, maar diezelfde avond ben ik nog buiten wezen chillen.
Gewoon doen!![]()
![]()
Het is wel wel fijn om te kunnen zien wie er allemaal zien dat je shinet (of je hoe dat ook speltquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het maakt niet uit of je wel of niet goed kan kijken met of zonder die zonnebril, het gaat puur om te shinen!).
![]()
Oeps, een übersnel clubgenootje is vandaag bij de HM Oostvoorne uitgevallen bij de 12km vanwege de warmte. Nu ken ik haar vooral van de snelle 5kms die ze als een blind paard loopt, dus misschien te snel gestart?
Hele leuke foto, Sallandloperts![]()
Mijn biertje heeft ingeslagen als een bom. Vanaf nu ook lekker water en Isostarpoederrrrr. Maar ik doe vooral ook normaal![]()
![]()
Hier nog een fanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals sommigen weten ben ik 100% een pechvogel. Meneer Murphy en ik kennen elkaar goed.
Ik heb ruim 10 jaar rondgelopen met lenzen, afgezien van enkele keren een geïrriteerd oog (vuiltje dat ik niet heb weggewerkt) heb ik nergens last van gehad.
Afgelopen november heb ik m'n ogen laten laseren. Gedurende 4 uur na de behandeling had ik de neiging om uit het raam te springen, maar diezelfde avond ben ik nog buiten wezen chillen.
Gewoon doen!
Ik houd van mijn lenzen, ben ook heel zuinig op mijn ogen en wissel veel af met een bril.
Hier wordt kip voor me bereid met zelfgemaakte tomatensaus en boontjes, mozarella en spaghetti.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb een overdosis pannenkoeken naar binnen gestouwd. Dat eet ik dus de komende maanden echt niet meer.![]()
Eyewish dusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Welke opticien was dat? Eyewish verzorgt ook sterkte voor sportzonnebrillen met zo'n inzet stukje als je de zonnebril zelf aanlevert.
Maar het was ook iemand die nog nooit eerder in de winkel had gezien die me hielp, een jonge gast.
Misschien nog een keer terug en aan de opticien zelf vragen, ipv de weekendhulp
check!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja Vaseline op de tepels
Thanks for the reminderIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga zo ook bunkeren, maar ik moet nog wel ruimte overlaten voor de wentelteefjes morgenochtendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb een overdosis pannenkoeken naar binnen gestouwd. Dat eet ik dus de komende maanden echt niet meer.![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad, gebruik ik ook altijd.... en ach, als je weinig borsthaar hebt is het helemaal geen probleemquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe kweek je die Swets?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Kweek gewoon stevige harde mannennipples! Dat getrut met tape en vaseline.
Stekken in potgrond met af en toe een scheutje pokon in de gieter?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon elke dag hard in knijpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kweek je die Swets?
Stekken in potgrond met af en toe een scheutje pokon in de gieter?![]()
Ah...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon elke dag hard in knijpen natuurlijk.
* Guard gaat op zoek naar de wasknijpersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ja en dan in de vensterbank naaast de jonge-meiden stekkiesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kweek je die Swets?
Stekken in potgrond met af en toe een scheutje pokon in de gieter?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan groeien ze niet naar de zonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja en dan in de vensterbank naaast de jonge-meiden stekkies
probeer het te googlen maar kan het niet vinden....hoeveel deelnemers heeft de CPC eigenlijk?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
40.000 totaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
probeer het te googlen maar kan het niet vinden....hoeveel deelnemers heeft de CPC eigenlijk?
ik denk dat ik nog nooit zoveel mensen bij elkaar heb gezien....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn meneer zegt dat het jammer is dat je niet in de buurt woont anders had hij het zo voor je geregeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Eyewish dus
Maar het was ook iemand die nog nooit eerder in de winkel had gezien die me hielp, een jonge gast.
Misschien nog een keer terug en aan de opticien zelf vragen, ipv de weekendhulp
Kijk eens online naar Polaroid en Adidas zonnebrillen. Er zijn brillen met een inzet stukje dat ze op sterkte kunnen maken voor je. (Ik heb zelf een Adidas)
Maar inderdaad eens vragen bij een vaste medewerker lijkt me een goede start."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gevonden bij appie. Jeej!
Lemonversie trws
Misschien moet ik dan toch maar eens langskomen, ondanks dat het niet in de buurt isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt dat het jammer is dat je niet in de buurt woont anders had hij het zo voor je geregeld.
Kijk eens online naar Polaroid en Adidas zonnebrillen. Er zijn brillen met een inzet stukje dat ze op sterkte kunnen maken voor je. (Ik heb zelf een Adidas)
Maar inderdaad eens vragen bij een vaste medewerker lijkt me een goede start.
Ik ga op zoek iig, want met mijn zonnebril op sterkte lopen is alsof een stuk steen op je neus rust
Guppy vroeg net ook al via de DM waar we wonen maar ik vrees dat West Friesland wel een beetje een reis om de wereld is alleen voor een bril.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar eens langskomen, ondanks dat het niet in de buurt is
Ik ga op zoek iig, want met mijn zonnebril op sterkte lopen is alsof een stuk steen op je neus rust
Ga gewoon in de winkel eens vragen of ze bereid zijn om het op sterkte deel voor je te regelen als je de zonnebril zelf koopt. Vaak lukt dat wel."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die zie je in Den Haag ook niet. De 5,10 en hm zijn (gelukkig) niet tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog nooit zoveel mensen bij elkaar heb gezien....![]()
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Die zie je in Den Haag ook niet. De 5,10 en hm zijn (gelukkig) niet tegelijkertijd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Whehehhehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!![]()
Combineren met een loopje danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Guppy vroeg net ook al via de DM waar we wonen maar ik vrees dat West Friesland wel een beetje een reis om de wereld is alleen voor een bril.
Jamaar de Vooroeverloop is zoooo lang!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!![]()
Zo, vandaag even als voorloper voor de CPC getest hoe de omstandigheden zich verhouden:
Ik had me kort-kort gekleed, wat zelfs warm was, dus twijfel je nog of dat briesje niet toch te fris is? Nee, anders kom je als hardgekookt ei de finish over. En vergeet je zonnebril en eventueel de zonnebrand niet en drink echt voldoendeTot zover de voorbereidingtips
De eerste 5 km liep ik (onbedoeld) flink door, dus heb aan de 5 km deelnemers gedacht, de 10 km heb ik in een mooi tempo gelopen en ben solidair geweest aan de HM lopers door dezelfde cijfers in mijn totaalafstand te lopen: 12,1 ipc 21,1. Heb zelfs nog 50 meter over een grindpad gelopen om ook aan de trailers van dit weekend tegemoet te komen.
http://www.endomondo.com/workouts/305561422/2924303
http://app.strava.com/activities/118768848
http://connect.garmin.com/activity/457216136
Op 1 van deze links moeten jullie wel wat kunnen zien wat ik gedaan heb vanmiddag...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar de Vooroeverloop is zoooo lang!!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is natuurlijk altijd een optie.quote:
Met je sterkte e.d. valt zoiets ook van te voren te regelen zonder dat je ervoor langs hoeft te komen om eerst te meten."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja dat is gewoon receptuur van huidige bril natuurlijk (eventueel met een controle of het nog klopt)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd een optie.
Met je sterkte e.d. valt zoiets ook van te voren te regelen zonder dat je ervoor langs hoeft te komen om eerst te meten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
de Hemmeromloop eind augustus, 10kmquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yep 18 mei Hoorn marathon 5-10 HM en Mquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Hemmeromloop eind augustus, 10km![]()
![]()
sylvesterrr is scherpquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.
misschien gaat Guppy wel ultra's lopen en dan is een zonnebril altijd handig tijdens trainingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
op Lantauquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien gaat Guppy wel ultra's lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Viesquote:![]()
Niet erg verder haha
Ik twijfel nu tussen 3/4 broek en kort en korte mouw of tanktop.
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
/cruyffMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je vergeet de Kloetloop RD, die is 13 april al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Hemmeromloop eind augustus, 10km
Verslag komt nog wel, maar het was supertof vandaag! Voelde me super slecht gisteravond, maar vandaag gelukkig beter. Zit onder de blaren, compleet onder (tel nu zo'n 9 blaren...) maar.... Het was tof!
Ja doei.![]()
Ik ook. En denk met een shirt, heb maar 2 singlets, één vind ik niet zo en die ander heb ik vanmiddag pas gekocht en ik wil nooit nieuwe dingen aan met wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga voor 3/4 broekMe prettig voelen wint.
![]()
True thing!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logisch
/cruyffSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Verslag komt nog wel, maar het was supertof vandaag! Voelde me super slecht gisteravond, maar vandaag gelukkig beter. Zit onder de blaren, compleet onder (tel nu zo'n 9 blaren...) maar.... Het was tof!
De stoomtramloop schijnt ook leuk te zijn Gup! Mag je eerst een stukje met de stoomtram, en terug lopen. Die is er ook in kortere afstanden.
Ik zet morgen een gewone zonnebril op m'n neus. Geen zin/tijd meer gehad om voor een sportzonnebril te kijken. Na een paar van die dingen op m'n neus te hebben gehad ben ik er wel van overtuigd dat dat een stuk fijner is dan een gewone, maar komt nog wel.![]()
#3 ook als 40+er 25 km afraffelen in 1 uur 40 min
+1.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
quote:
Langste afstand ooit voor jou, zag ik dat goed op FB?
Ook voor jou (en de andere ST-lopers) diep respect; 25 km onverhard, wow
Die tactiek hanteer ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:43 schreef Gogo83 het volgende:
@Murmeli; ik neem geen drinken mee. Ik nam het vorig jaar pas mee boven de 25 graden en toen liep ik tussen de 6 en 9 kilometer in het weekend. Gewoon zorgen dat je vandaag en morgenochtend al goed drinkt. Uur voor de start niet al te veel meer. Komt goed!
En je droomik kan helemaal niet als een speer rennen, wees gerust
![]()
Gotc, als ze me niet vergeten ben ik er ook voor je finisht![]()
En zwabber, ik loop de 10 maar als je er om kwart voor twee bent zul je mij nog wel kunnen zien finishen hoor. Ik geniet extra lang van lopen altijd 8)
Zo nu even topic verder lezen.![]()
Je hebt wel gelijk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Wohooo gewoon een paar minuten voorsprong
Nee, we vergeten je niet hoor!! En we gaan op tijd zijn want ik vrees dat ik morgen door zenuwen toch echt op tijd weg wil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die tactiek hanteer ik ook.
En je droomik kan helemaal niet als een speer rennen, wees gerust
![]()
Gotc, als ze me niet vergeten ben ik er ook voor je finisht![]()
Dus zal eerder rond half 11 dan 11 uur zijn, maar we sturen een berichtje als we wegrijden!
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zie je welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder opdaar zijn de dilemma's al!
En dan te bedenken dat de nummer 2 onder de 1:10 op de halve heeft gelopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen dilemma's hier, het wordt hartstikke warm morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zie je weldaar zijn de dilemma's al!
![]()
Don't get your hopes up! 15km, max.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.translantau.com/
Go Guppy Go!!
Maar ik moet nog zien dat ik dat ooit ga lopen… Ik wil heel graag wel de 7^^ doen…[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't get your hopes up! 15km, max.
Maar ik moet nog zien dat ik dat ooit ga lopen… Ik wil heel graag wel de 7^^ doen…![]()
![]()
Ik geloof dat ik zo mijn spullen bij elkaar ga zoeken en naar bed ga. Kan mijn ogen niet meer open houden
Hele week nauwelijks geslapen, dat heeft er vast mee te maken
Stoomtrammetjesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
De stoomtramloop schijnt ook leuk te zijn Gup! Mag je eerst een stukje met de stoomtram, en terug lopen. Die is er ook in kortere afstanden.
Ik zet morgen een gewone zonnebril op m'n neus. Geen zin/tijd meer gehad om voor een sportzonnebril te kijken. Na een paar van die dingen op m'n neus te hebben gehad ben ik er wel van overtuigd dat dat een stuk fijner is dan een gewone, maar komt nog wel./treingeek
"Volgende halte is 5km. Iedereen die 5km wil teruglopen, wordt verzocht hier uit te stappen. Denkt u bij het verlaten van de tram aan het uitchecken. Deze tram gaat nog verder naar 10km, Halve Marathon en Marathon"
[ Bericht 10% gewijzigd door Guppy op 08-03-2014 20:57:21 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmiddag ook ff wezen shoppen bij de Decathlon, nieuwe lange broek, die de kast in gaat tot het najaar, en een shirt met korte mouwen wat ik de komende tijd veel ga dragen![]()
![]()
Ik wil echt wel heel erg graagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.maar ik heb vandaag een krappe 8km gelopen, en ik vond het alweer zo moeilijk
maar ik ga er wel voor en probeer gewoon heel langzaam en steady uit te bouwen naar 15km… Wie weet!
ik quote dit even als peer pressure voor Gupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe mee, RD!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.
Hoewel ik zelf misschien niet eens loopZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo direkt een klein rondje lopen als voorzichtig begin van mijn trainingsschema.
Een paar weken te vroeg maar vind het lekker om een paar weken voorsprong te hebben zodat ik later, indien nodig, wat kan schuiven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor ganzen kun je best een stukje omlopen, gevaarlijke beesten zijn dat![]()
Ik denk dat ik dit voorjaar/deze zomer ook eens wil proberen richting de 10 km op te bouwen.
Vandaag had ik trouwens voor het eerst de kleren aan die ik in de uitverkoop een paar weken geleden te klein kochtInmiddels 22 kg kwijt en bijna onder de 90 kg
![]()
![]()
Respect!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
Ik denk dat ik dit voorjaar/deze zomer ook eens wil proberen richting de 10 km op te bouwen.
Vandaag had ik trouwens voor het eerst de kleren aan die ik in de uitverkoop een paar weken geleden te klein kochtInmiddels 22 kg kwijt en bijna onder de 90 kg
![]()
![]()
Ook al zo lekker bezig!![]()
Wow, 22 kg, dat doe je goedalleen met hardlopen of ook cardio oid ernaast?
Ik kwam net dit tegenA Friendly Guide to the NYC Half Marathon
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
![]()
goed bezig Nirak....heeft je mevrouw al een kadootje gekocht voor als je door de 25kg-grens heen zak?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik quote dit even als peer pressure voor Gupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik doe mee, RD!
Hoewel ik zelf misschien niet eens loop
Hmpf, het frustatieloopje van eergisteren ging uitstekend, vandaag stond 6x 3´2´ op het programma, maar het was echt 3x niets. Tot en met de 5e keer rennen last van mijn schenen (nooit last van), maar vooral buiten adem en 2x gesmokkeld bij dat kloteheuveltje in mijn parcours (er zijn er 2, de eerste breekt me altijd op, de tweede is geen probleem). Alleen de 6e keer ging het lekker en had ik nog wat over vreemd genoeg. Maar geen bekertjes dit keer, wel weer wat een wat grotere afstand (maar da´s logisch) terwijl het gemiddelde redelijk gelijk was aan het vorige loopje. Dat dan toch weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus blijf ik vandaag lekker lezen over alle toplopers hierEn Semtex, het lijkt me echt helemaal te gek om Spa Francorchamps een keer te lopen
Jou zie ik ook wel eens in het F1 topic posten, je moet daar toch echt een wauw-gevoel krijgen als je daar loopt. Misschien ooit...
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag ook ff wezen shoppen bij de Decathlon, nieuwe lange broek, die de kast in gaat tot het najaar, en een shirt met korte mouwen wat ik de komende tijd veel ga dragenEn het uitje naar Decathlon van volgende week dan?
![]()
![]()
Speaking of Decathlon, er is sprake van dat er hier in Arnhem in de Rijnhal een Decathlon gaat komen! Dat is zowat op spuugafstand van hier, dus ik ben voor!!
Het moet wel een kick geven ook als je dan de kleding past die je ooit te klein kocht voor dit moment.
Ohja, over die stoomtram loop. Het klinkt allemaal wel heel leuk enzo maar als ik dan naar de route kijk denk ik "mwah, niet zo heel bijzonder""De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Kunnen we ons volgende week volledig focussen op de FunRunquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]En het uitje naar Decathlon van volgende week dan?
![]()
![]()
Thnx allGeen idee, maar ze leest hier mee, dus wie weet breng je haar op ideeënquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
goed bezig Nirak....heeft je mevrouw al een kadootje gekocht voor als je door de 25kg-grens heen zak?![]()
Het grootste cadeau is natuurlijk gewoon mijn eigen gezondheid en dat ik tegenwoordig in damesmaten pasIk volg een witlofdieet. Ik mag dus alles eten, behalve witlofquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Wow, 22 kg, dat doe je goedalleen met hardlopen of ook cardio oid ernaast?
[/url]Maar zonder gekheid: eerst was het alleen hardlopen en hetzelfde foute eetpatroon (lees: niet een handje chips maar een zak chips
). En daarna ben ik wat serieuzer aan de gang gegaan met minder vreten, meer bewegen. Maar ik snoep nog steeds, met mate. Buiten hardlopen doe ik niet veel, alleen wandelen in het weekend.
Edit: Wel nog even een kleine kanttekening, ik doe over die 22 kg al wel al één jaar en twee maanden. Dus heel langzaam. Maar ik ben ervan overtuigd dat lijnen niet werkt, dat doe ik dus ook niet. Ik heb mijn gedrag (=eet- en beweegpatroon) structureel aangepast. En ik hoop dat ik dat vol blijf houden![]()
![]()
Dat zijn ook 4 zakken aardappels. Stel je voor dat je moet hardlopen met 4 zakken aardappels op je nek... Dat deed ik een jaar geleden dus..quote:![]()
Meer kudo's voor #2, want Bosschenoar!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, lekker in m`n Roy Donders huispak op de bank, Netflix aan en vanavond vroeg naar bed. Wil morgen voordat ik naar de CPC kom supporteren nog eventjes 10km lopen. Dat is voor de eerste keer sinds hele lange tijd, dus dat wil ik wel even gehad hebben dit weekend
Een kort zoektochtje in m`n Endomondo laat zien dat m`n laatste duurloop die langer was dan 10km dateert van 22 september 2013: Mijn eerste HM. Sinds die tijd geen 10+ km meer gelopen
Oh, en parkeertips in Den Haag zijn van harte welkom in een DM (om het topic niet te vervuilen)
![]()
Ik denk dat we deze in natura doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
goed bezig Nirak....heeft je mevrouw al een kadootje gekocht voor als je door de 25kg-grens heen zak?
(Mevr van)Trotse mamma :)![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze in natura doen
(Mevr van)![]()
![]()
![]()
Mevrouw Nirak
massage after a long run...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze in natura doen
(Mevr van)
Mis geloof ik de wedstrijdspanning, kleding ligt nog niet klaar, horloge nog zoeken (ja erg he), OV kaart ook geen flauw idee waar díe ligt ... Gaat lekker, dus bij deze kap ik m'n internet-sessie maar eens af.![]()
![]()
Misschien dat dát het probleem is, dat heb ik ook opstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit lekker darts te kijken. Kleding heb ik morgen pas nodig![]()
![]()
als jullie het hier over darts gaan hebben ga ik er als een pijl vandoor
Wow echt heel knap!! En het lijkt misschien langzaam, maar omdat je zo lang volhoud denk ik dat je sneller gaat dan menig ander.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:57 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat zijn ook 4 zakken aardappels. Stel je voor dat je moet hardlopen met 4 zakken aardappels op je nek... Dat deed ik een jaar geleden dus..
Mijn muziek voor morgen al wel klaar. Ook al wat kleren klaar liggen. Moet alleen mijn zonnebrand nog even vinden![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit lekker darts te kijken. Kleding heb ik morgen pas nodig
Ik lig al in bed (met tablet). Lekker zzzzzzzSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gewoon je konijnenoren opdoen, zorgt voor voldoende schaduwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef linebear het volgende:
Mijn muziek voor morgen al wel klaar. Ook al wat kleren klaar liggen. Moet alleen mijn zonnebrand nog even vinden![]()
waren niet van jou helaas...![]()
zou wel fijn zijn, kunnen ze ook voor wat verkoeling zorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon je konijnenoren opdoen, zorgt voor voldoende schaduw![]()
waren niet van jou helaas...![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/305595283/2368823quote:Personal best Half marathon of 1h:22m:02s which is a 4m:18s improvement.
/egopost![]()
Hehe als ik m'n nummer van Europe niet te horen krijg een paar 100 meter voor de finish heb ik gefaald morgen want dan ben ik te traag voor een PR.![]()
Morgen eindelijk eens écht fit en vol energie en een prima opbouw richting een wedstrijd zonder blessures, ziektes en andere akelige zaken, moet goed komen of ik krijg spontaan last van het weer.Hehe morgen een half uurtje langer bezig als het mee zit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/home/feed/280627726
/egopost
Echt knap gelopen man vandaag.![]()
![]()
Ik vind het echt knapquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Nirak het volgende:
Thnx all
Ik volg een witlofdieet. Ik mag dus alles eten, behalve witlofMaar zonder gekheid: eerst was het alleen hardlopen en hetzelfde foute eetpatroon (lees: niet een handje chips maar een zak chips
). En daarna ben ik wat serieuzer aan de gang gegaan met minder vreten, meer bewegen. Maar ik snoep nog steeds, met mate. Buiten hardlopen doe ik niet veel, alleen wandelen in het weekend.
Edit: Wel nog even een kleine kanttekening, ik doe over die 22 kg al wel al één jaar en twee maanden. Dus heel langzaam. Maar ik ben ervan overtuigd dat lijnen niet werkt, dat doe ik dus ook niet. Ik heb mijn gedrag (=eet- en beweegpatroon) structureel aangepast. En ik hoop dat ik dat vol blijf houden![]()
hoop dat ik ooit die discipline kan vasthouden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Soms mag dat, moet zelfs in dit geval.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/305595283/2368823
/egopostSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gewoon genieten, lekker in het zonnetje, na afloop ijstheetje erbijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef YUR het volgende:
Nirak!
Oh, en ik heb eigenlijk nog helemaal niet zo veel zin in morgen![]()
![]()
Mja, we zien wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon genieten, lekker in het zonnetje, na afloop ijstheetje erbijF means you're fucked![]()
Garmin is opgeladen, iPod laadt op, schoenen, startnummer en een deel van m'n kleding (welk shirt trek ik aan?) liggen klaar... Ik heb niet zo gek veel meer voor te bereiden morgen.
En ik ben me toch nerveus...![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuki het volgende:
Garmin is opgeladen, iPod laadt op, schoenen, startnummer en een deel van m'n kleding (welk shirt trek ik aan?) liggen klaar... Ik heb niet zo gek veel meer voor te bereiden morgen.
En ik ben me toch nerveus...![]()
komt goed!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: