quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Yuki het volgende:
Heerlijk weerNiet lopen voor morgen
Daarom maar 33 km gefietst
Benen voelen goed!
En... Het CPC-shirt is binnenErg mooi, maar lijkt wel groot te vallen...
Dus, mocht één van de dames hier een M besteld hebben, maar liever een L willen...
Evy. Anders zit je voordat je het weet bij je kinesistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef ibri het volgende:
Heb men schoenen toch by step one gekocht in borne. Vanmiddag direct beginnen. Iemand tips voor eerste keer hardlopen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:38 schreef Gogo83 het volgende:
Jero!!! Wat een prestatie, gefeliciteerd!
Net bij de Intersport een zonnebril en trainingsbroek gehaald en als mijn portemonnee het had toegelaten had ik er zo nog 150,- euro aan een leuke capri en toffe shirtjes uitgegeven. Wel bij de perry ook nog een singlet gekocht van INQ voor 7, 50, ik hou van koopjes!
Shoppen!! Wel foto's maken van de nieuwe gear damesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook nog een singlet en capri gekocht. Zelfde Saucony shirtje als iemand anders hier vd week'Voordeel' als je nog niet in je oude maat zit
Die roze van mij?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook nog een singlet en capri gekocht. Zelfde Saucony shirtje als iemand anders hier vd week'Voordeel' als je nog niet in je oude maat zit
Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die roze van mij?![]()
Gelukkig heb ik hier in Groningen geen last van ganzen, want ik ben als de dood voor die beesten. Ze zitten op 1 plek in mijn route, maar daar kan ik voor uitwijken via de speeltuin.
Vond ik ook al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Zit erg mooi, vooral voor een singlet
Haha.quote:
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper* ik probeer een gansloze route uit te zetten, maar als ik een beetje mooi wil lopen, ontkom ik er niet aan, ben ik bang… Hmpf…
Flink verschil he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nu onderweg naar Den Haag om mijn shirt op te halen. Ik loop weliswaar niet mee, maar wil wel het shirt hebben.
Wel een enorm verschil ten op zichte van vorig jaar qua weer. Vorig jaar was het tijdens de CPC ijskoud.
Ik twijfel. Ik heb nog een shirt van de RunforKiKa van vorig jaar en dat ding kost vijftien euro. Volgens mij is het ook gewoon weer hetzelfde ding, dus ik denk maar niet dat ik die nog ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |