Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de uiterwaarden wil ontwijken nog wel lukken, maar in het park zijn de paadjes smal, en dan zijn ze nog enger!! Brrr!
Inderdaad ja. Even gekeken wat de toplopers van vorig jaar op marathons presteren en dat zit net onder de 2:40. Om die 1:34 op de Sallandtrail nog maar eens in een perspectief te zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Sick! Dat die jongen niet eens echt alles aan de kant zet om te gaan lopen is onbegrijpelijk.
Gefeliciteerd Jero!
25km lang 3.45min/km lopen dus...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ook, Jero is 1e geworden op de 25km (aldus z`n FB post)
Echt, zeven kleuren hoor, hier. Plaatsvervangendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..
Jaiks!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het was een parkje en ze zaten aan beide kanten van het pad, 1 was kwaadaardig en kwam op me af en de rest begon toen ook lawaai te maken..
ziekkkkk (stoer)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
25km lang 3.45min/km lopen dus...
Holy shit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, hij doet het redelijk goed ja. Zonder strakke schema's, als 'ie geen zin heeft gaat 'ie ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Sick! Dat die jongen niet eens echt alles aan de kant zet om te gaan lopen is onbegrijpelijk.
Gefeliciteerd Jero!
........... ik heb zelfs in sprint die snelheid niet.......quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn gedachten.. Dat is écht supersnel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
........... ik heb zelfs in sprint die snelheid niet.......
16 km/uur toch? Op die snelheid kan ik denk ik wel sprinten... een meter of 50quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mijn gedachten.. Dat is écht supersnel!
In Apeldoorn was ie toch half geblesseerd? Volgens mij was het daar de bedoeling om z`n marathon debuut te maken, maar is 'ie eerder afgehaakt i.v.m z`n knie (toch?)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:05 schreef spiritusbus het volgende:
Toch wel bijzonder ook t.o.v. zijn tijd op de 27.5. Nou weet ik niet of het parcours van Apeldoorn zwaarder is t.o.v. de Sallandtrail, maar een trail is doorgaans niet makkelijk.
Wat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Besluit ik net morgen zonder mouwen te gaan lopen, loopt er hier een meisje hard met een muts op en en dikke sjaal om.
*zichzelf van de grond raapt*
Een beginnersschema, van bijvoorbeeld Evy of Renatequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef ibri het volgende:
Heb men schoenen toch by step one gekocht in borne. Vanmiddag direct beginnen. Iemand tips voor eerste keer hardlopen?
ja, gewoon invullenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef Murmeli het volgende:
@swets (of iemand anders): kan ik me nog opgeven voor de 2014 challenge?
Doel = 1000 km en tot nu toe afgelegde afstand is 165,9 km
Ik ben net lopen in kort/kort. Ik hou als stelregel aan dat ik aandoe wat ik aan zou doen als het tien graden warmer isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Besluit ik net morgen zonder mouwen te gaan lopen, loopt er hier een meisje hard met een muts op en en dikke sjaal om.
*zichzelf van de grond raapt*
En niet te hard van stapel lopen, het is geen wedstrijd, dus een rustig tempoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beginnersschema, van bijvoorbeeld Evy of Renate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |