Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
@Murmeli; ik neem geen drinken mee. Ik nam het vorig jaar pas mee boven de 25 graden en toen liep ik tussen de 6 en 9 kilometer in het weekend. Gewoon zorgen dat je vandaag en morgenochtend al goed drinkt. Uur voor de start niet al te veel meer. Komt goed!
het zijn mijn vrienden ook niet. Ik wil altijd foto's maken van de jonkies maar dat durf ik niet meer want er kwam er eens een achter me aan. Brrrr! Hier zitten er ook vreselijk veel. Gelukkig is de straat meestal breed dus dan is oversteken voldoende om ze op afstand te houden. Enge griezels.
In de uiterwaarden wil ontwijken nog wel lukken, maar in het park zijn de paadjes smal, en dan zijn ze nog enger!! Brrr!
quote:
oja: adviesje nodig: ga ik morgen genoeg hebben aan die ene drankpost die er is bij de CPC (10 km) of kan ik beter toch wat meenemen? Ik heb niet zo'n flesjesgordel maar ik kan op zich best op zoek naar een klein flesje ofzo om dan in de hand te houden... normaal drink ik niets als ik loop (normaal = afgelopen winter, daarvoor liep ik geen 10 km). Wat denken jullie?
Echt bizar snel zeg, dat tempo hou ik net een kilometer vol zeg. Ik loop morgen gewoon met een eigen bidon trouwens, vind het gewoon prettig om zelf iedere zoveel kilometer even een slokje te kunnen nemen. Zo'n belt vind ik persoonlijk weer helemaal niets.
Overigens, voor de thuisblijvers morgen (zoals ik), je kunt je lekker voor de tv nestelen om de CPC te volgen (of je kunt het opnemen en eerst van de zon genieten )
quote:
Over ABN AMRO CPC LOOP 2014: Op zondag 9 maart doen weer tienduizenden lopers mee aan de ABN AMRO CPC Loop in Den Haag, met als hoogtepunt natuurlijk de halve marathon. Omroep West volgt dit sportevenement op de voet via tv, radio en internet.
Live op TV West De 40ste editie van de CPC Loop wordt zondag tussen 14.00 en 17.15 uur live uitgezonden op TV West. Nadat de eerste wedstrijdlopers de halve marathon hebben uitgelopen, richten de verslaggevers van Omroep West zich op de recreanten. Ook is er veel aandacht voor sfeer op en rond het Malieveld in Den Haag.
Zondagavond zendt TV West om 19.00 uur een uitgebreide samenvatting uit van de CPC. Deze uitzending wordt tot maandagochtend herhaald.
89.3 FM Radio West Op 89.3 FM Radio West zijn tussen 12.00 en 16.00 uur reportages, interviews en reacties van deelnemers te horen vanaf het Malieveld en het start- en finishgebied.
Internet Ook op de website en de app van Omroep West is het sportevenement rechtstreeks te volgen. Bovendien houdt de redactie op de website een liveblog bij met onder meer tweets van lopers, toeschouwers en BN'ers.
Meer informatie over het evenement zelf vind je op de website van de organisatie.