Oja, die zal wel binnenkomen vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij een ex-collega van mij is z'n bewijs van inschrijving van Rotterdam binnen *hyper*
Prachtig!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja mooi he?
Vriend van me woont in Hong Kong, dus deze behoort niet eens tot het onmogelijke.
Maar 50 km is nog steeds erg veel (en 15 km erg weinig)
Oh vind ik wel meevallen. Ik zal er staan! Ik moet toch wát met die tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Half 12 al. Maar het wordt heerlijk weer om lekker vroeg daar te zijn
O ja lijkt me ook wel leuk. Eens zien hoe en wat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Oja, die zal wel binnenkomen vandaag
Wij gaan trouwens de vrijdag naar de Expo om de spulleboel op te halen. Was vorig jaar ook gezellig!
Jij en je fansquote:
Hebben we ook niet! Wij hadden sowieso al het plan om voor GotC te komen juichenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef Quoi het volgende:
Ik bedoel P+R Hoornwijck zie ik nu.
Voor iedereen die wil treinen/trammen maar eerst met de auto van elders komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.held!
9 uur wegrijden hier, richting Hoornwijck it is, dan op HS mijn ouders ontmoeten en dan om half 1 starten. Ik ben zenuwachtig want het ging woensdag ZO slecht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]held!
9 uur wegrijden hier, richting Hoornwijck it is, dan op HS mijn ouders ontmoeten en dan om half 1 starten. Ik ben zenuwachtig want het ging woensdag ZO slecht.
Ja hallo, dan kun je me sowieso niet meeten. Om 13:45 ben ik weer weg. Dan had ik net zo goed m'n haar wel weer blond kunnen verven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben er pas om 13:45, sorry GotC en andere 5/10k-lopers.
dapper gedaan Ynske!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:17 schreef Ynske het volgende:
Vanmorgen mezelf maar bij elkaar geraapt om naar die Start to Run groep te gaan. Ik vind het doodeng, want wat als t allemaal slanke dennen zijn.
Gelukkig blijkt dit niet zo te zijn.
De groep maakt kennis met elkaar en we zijn alleen met vrouwen dit keer. 7 stuks. Alle andere groepen zijn al uitgebreid bezig voor vandaag als wij naar het park wandelen.
Wat uitleg, warming up, olifantenloop, zwaaien, rekken en strekken voordat we aan de slag mogen. 10x 1 min wandelen 1 min lopen.
De helft van de groep wil al meteen hard van start. Ik bedacht me dat ik mijn eigen tempo wilde houden want er komen nog 9 minuten. Dan maar in de achterhoede. En dan moet je gaan praten. Wat bespreek je met mensen die je helemaal niet kent? Dan maar over het weer en dat we het getroffen hebben.
Na de 10x, waarvan ik nu denk dat het best aardig ging, mogen we weer gaan rekken en strekken. Ik geloof dat mijn knie daar nog t meeste problemen mee heeft.
Volgende week zullen we verwelkomd worden met een medische testIk snap dat het nodig is, maar of ik er blij van ga worden? Dat zien we dan wel weer...
http://www.endomondo.com/workouts/305234247/14423489
Ow en een stopwatch, daar moest ik wel nog voor gaan zorgen...
Ik start om 14:40. Waarom doe jij eigenlijk niet mee aan de HM? Je bent nota bene sneller dan de meesten hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je me sowieso niet meeten. Om 13:45 ben ik weer weg. Dan had ik net zo goed m'n haar wel weer blond kunnen verven.
Chickies hosselenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Succes iedereen die gaat lopen of al heeft gelopen.
Vandaar was de aftrap van Start to Run. We waren met ongeveer 50 personen. Ik was volgens mij 1 van de 5 mannen.![]()
Ik vond het leuk. De loopscholing vond ik irritant, maar wel waardevol.
Ik ben blij dat ik me heb opgegeven voor Start to Run (en dat jullie me hebben overgehaald).
Leidsche Rijn ja. Twitter-foto? Wtf?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Chickies hosselen![]()
Jij was toch in Leidsche Rijn? Stond jij ook op die Twitter-foto?
Deze!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leidsche Rijn ja. Twitter-foto? Wtf?
Chickies hosselen? Er zitten wel een paar leuke meiden tussen ja..
twitter:Atletiekunie twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 11:15:02Mooie groep @StarttoRunNL hier in Leidsche Rijn en zo is vandaag op 144 locaties in Nederland gestart! 4/4 http://t.co/IgGHNUA1fM reageer retweet
Oh god, ja...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Deze!twitter:Atletiekunie twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 11:15:02Mooie groep @StarttoRunNL hier in Leidsche Rijn en zo is vandaag op 144 locaties in Nederland gestart! 4/4 http://t.co/IgGHNUA1fM reageer retweet
Omdat ik kortere afstanden leuker vind.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik start om 14:40. Waarom doe jij eigenlijk niet mee aan de HM? Je bent nota bene sneller dan de meesten hier.
Ander onderwerp. Net geprobeerd om amandelpasta te maken. Heel simpel. Gooi rauwe amandelen in een blender en dan een half uur wachten. Af en toe aanstampen. Het maakte zoveel lawaai dat ik ieder moment mijn buren op de stoep verwachtte (en die zijn doof). Uiteindelijk gaf de blender de geest en heb ik nu alleen nog maar amandelpoeder en een kapotte blender.
Toch wel een grote tegenvaller zo vlak voor de CPC.
Ja, dan had ik de goede uitgekozenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, ja...
Degene met een baard. Links.
Wat, heb je me herkend?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dan had ik de goede uitgekozen
Uhuquote:
Oh horrorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
Lekker rondje buitengelopen, wel een stukje heel hard gesprint want -> [ afbeelding ]
Ik zou het sowieso vreemd vinden als je verkeerd had gegokt. Ik ben de enige van niet-westerse afkomst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uhuof nou ja, afgaande op die kleine foto had goed gegokt
Bleh, lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
Lekker rondje gelopen, wel een stukje heel hard gesprint want -> [ afbeelding ]
Echt ik haat die beesten.. Ik ga dat stukje ook niet meer in pfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh horrorhier laatst ook alweer! Doodeng! Ik moet gewoon m'n rondje weer gaan aanpassen!
Ik vind ze best leuk en zo, om naar te kijken. Maar ze doen altijd zo lelijk als ik langs kom rennenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Echt ik haat die beesten.. Ik ga dat stukje ook niet meer in pf
Hij zal wel redelijk tevreden zijn denk ik. Aardige prestatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo Jero_Nimo heeft behoorlijk gelopen
Op Facebook welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Zijn er al uitslagen bekend? Nee toch?
het zijn mijn vrienden ook niet. Ik wil altijd foto's maken van de jonkies maar dat durf ik niet meer want er kwam er eens een achter me aan. Brrrr!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind ze best leuk en zo, om naar te kijken. Maar ze doen altijd zo lelijk als ik langs kom rennenen het zijn er ook nog eens zo veel op het moment!!
/kijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |