40.000 totaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
probeer het te googlen maar kan het niet vinden....hoeveel deelnemers heeft de CPC eigenlijk?
ik denk dat ik nog nooit zoveel mensen bij elkaar heb gezien....quote:
Mijn meneer zegt dat het jammer is dat je niet in de buurt woont anders had hij het zo voor je geregeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Eyewish dus
Maar het was ook iemand die nog nooit eerder in de winkel had gezien die me hielp, een jonge gast.
Misschien nog een keer terug en aan de opticien zelf vragen, ipv de weekendhulp
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gevonden bij appie. Jeej!
Lemonversie trws
Misschien moet ik dan toch maar eens langskomen, ondanks dat het niet in de buurt isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt dat het jammer is dat je niet in de buurt woont anders had hij het zo voor je geregeld.
Kijk eens online naar Polaroid en Adidas zonnebrillen. Er zijn brillen met een inzet stukje dat ze op sterkte kunnen maken voor je. (Ik heb zelf een Adidas)
Maar inderdaad eens vragen bij een vaste medewerker lijkt me een goede start.
Guppy vroeg net ook al via de DM waar we wonen maar ik vrees dat West Friesland wel een beetje een reis om de wereld is alleen voor een bril.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar eens langskomen, ondanks dat het niet in de buurt is
Ik ga op zoek iig, want met mijn zonnebril op sterkte lopen is alsof een stuk steen op je neus rust
Die zie je in Den Haag ook niet. De 5,10 en hm zijn (gelukkig) niet tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog nooit zoveel mensen bij elkaar heb gezien....
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Die zie je in Den Haag ook niet. De 5,10 en hm zijn (gelukkig) niet tegelijkertijd.
Whehehhehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!
Combineren met een loopje danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Guppy vroeg net ook al via de DM waar we wonen maar ik vrees dat West Friesland wel een beetje een reis om de wereld is alleen voor een bril.
Jamaar de Vooroeverloop is zoooo lang!!quote:
Dat is wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...die wonen hier in een omtrek van 100km nog niet!
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar de Vooroeverloop is zoooo lang!!
Dat is natuurlijk altijd een optie.quote:
Ja dat is gewoon receptuur van huidige bril natuurlijk (eventueel met een controle of het nog klopt)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd een optie.
Met je sterkte e.d. valt zoiets ook van te voren te regelen zonder dat je ervoor langs hoeft te komen om eerst te meten.
de Hemmeromloop eind augustus, 10kmquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver.
Yep 18 mei Hoorn marathon 5-10 HM en Mquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook andere loopjes buiten de op Fok! wereldberoemde vooroerver.
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Hemmeromloop eind augustus, 10km
sylvesterrr is scherpquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.
misschien gaat Guppy wel ultra's lopen en dan is een zonnebril altijd handig tijdens trainingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan is de zomer allang voorbij en hebben ze niks meer aan een zonnebril op sterkte.
op Lantauquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien gaat Guppy wel ultra's lopen
Viesquote:
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Ik twijfel nu tussen 3/4 broek en kort en korte mouw of tanktop.
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
Je vergeet de Kloetloop RD, die is 13 april al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Hemmeromloop eind augustus, 10km
Ik ook. En denk met een shirt, heb maar 2 singlets, één vind ik niet zo en die ander heb ik vanmiddag pas gekocht en ik wil nooit nieuwe dingen aan met wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga voor 3/4 broekMe prettig voelen wint.
True thing!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logisch
/cruyff
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Verslag komt nog wel, maar het was supertof vandaag! Voelde me super slecht gisteravond, maar vandaag gelukkig beter. Zit onder de blaren, compleet onder (tel nu zo'n 9 blaren...) maar.... Het was tof!
+1.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
quote:
Die tactiek hanteer ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:43 schreef Gogo83 het volgende:
@Murmeli; ik neem geen drinken mee. Ik nam het vorig jaar pas mee boven de 25 graden en toen liep ik tussen de 6 en 9 kilometer in het weekend. Gewoon zorgen dat je vandaag en morgenochtend al goed drinkt. Uur voor de start niet al te veel meer. Komt goed!
Je hebt wel gelijk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Nee, we vergeten je niet hoor!! En we gaan op tijd zijn want ik vrees dat ik morgen door zenuwen toch echt op tijd weg wil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die tactiek hanteer ik ook.
En je droomik kan helemaal niet als een speer rennen, wees gerust
![]()
Gotc, als ze me niet vergeten ben ik er ook voor je finisht![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]
Zie je welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Ik twijfel nu tussen 3/4 broek en kort en korte mouw of tanktop.
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
En dan te bedenken dat de nummer 2 onder de 1:10 op de halve heeft gelopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]
Geen dilemma's hier, het wordt hartstikke warm morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zie je weldaar zijn de dilemma's al!
Don't get your hopes up! 15km, max.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.translantau.com/
Go Guppy Go!!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't get your hopes up! 15km, max.
Maar ik moet nog zien dat ik dat ooit ga lopen… Ik wil heel graag wel de 7^^ doen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |