op Lantauquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien gaat Guppy wel ultra's lopen
Viesquote:
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Ik twijfel nu tussen 3/4 broek en kort en korte mouw of tanktop.
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
Je vergeet de Kloetloop RD, die is 13 april al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Hemmeromloop eind augustus, 10km
Ik ook. En denk met een shirt, heb maar 2 singlets, één vind ik niet zo en die ander heb ik vanmiddag pas gekocht en ik wil nooit nieuwe dingen aan met wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga voor 3/4 broekMe prettig voelen wint.
True thing!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je die witte benen blijft bedekken, blijven ze wit, maar das logisch
/cruyff
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Verslag komt nog wel, maar het was supertof vandaag! Voelde me super slecht gisteravond, maar vandaag gelukkig beter. Zit onder de blaren, compleet onder (tel nu zo'n 9 blaren...) maar.... Het was tof!
+1.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
quote:
Die tactiek hanteer ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:43 schreef Gogo83 het volgende:
@Murmeli; ik neem geen drinken mee. Ik nam het vorig jaar pas mee boven de 25 graden en toen liep ik tussen de 6 en 9 kilometer in het weekend. Gewoon zorgen dat je vandaag en morgenochtend al goed drinkt. Uur voor de start niet al te veel meer. Komt goed!
Je hebt wel gelijk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Nee, we vergeten je niet hoor!! En we gaan op tijd zijn want ik vrees dat ik morgen door zenuwen toch echt op tijd weg wil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die tactiek hanteer ik ook.
En je droomik kan helemaal niet als een speer rennen, wees gerust
![]()
Gotc, als ze me niet vergeten ben ik er ook voor je finisht![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]
Zie je welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vies![]()
Niet erg verder haha
Ik twijfel nu tussen 3/4 broek en kort en korte mouw of tanktop.
Mijn 3/4 broek zit lekkerder en dan vallen mijn witte benen iets minder op
En dan te bedenken dat de nummer 2 onder de 1:10 op de halve heeft gelopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]
Geen dilemma's hier, het wordt hartstikke warm morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zie je weldaar zijn de dilemma's al!
Don't get your hopes up! 15km, max.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.translantau.com/
Go Guppy Go!!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't get your hopes up! 15km, max.
Maar ik moet nog zien dat ik dat ooit ga lopen… Ik wil heel graag wel de 7^^ doen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |