Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik dan alleen als ik een beetje inscheur.
Respect hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, morgen even rustig de Mud-Masters lopenGezellig samen met mijn vriendin.
Om vervolgens bij eau rouge bijna compleet stil te vallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef SEMTEX het volgende:
In de afdalinkjes op het circuit was ik ook een beetje JeroGewoon lekker laten vallen.
Ik kom jou volgens mij net tegen op de Facebook van een vriendinnetje van mij!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, morgen even rustig de Mud-Masters lopenGezellig samen met mijn vriendin.
Klopt, wat een bizarre verschillen in tempo op dit circuitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Om vervolgens bij eau rouge bijna compleet stil te vallen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef Murmeli het volgende:
Heb geen sportdrankjes
Ga wel ff naar appie
Heb ik ook! Maar dan de lemon-versie. Gaat morgen mee in de waterbelt.quote:
http://www.aa-drink.com/schemagebruikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
(Sorry voor de domme vragen)
Voor vandaag nog? Water voldoet ook wel hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
2:01:39 ongeveer. Snelste in 4:44 en langzaamste in 7:06.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, wat een bizarre verschillen in tempo op dit circuitMijn traagste kilometer was 6:37 (Eau Rouge
) en mijn snelste 3:49
Wat heb jij nou gelopen?
Die Harriers-shirts. Echt. Die zijn echt té lelijk. Sorry, niks persoonlijks Mo en Wolve.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
2:01:39 ongeveer. Snelste in 4:44 en langzaamste in 7:06.
Erg leuk om te weten dat je na de eerste keer eau rouge hem straks nog twee keer voor je kiezen krijgt en je kracht steeds verder achteruit holt.
Ik heb het vanmiddag bij onze Appie zien staan bij de dieet-voeding. Misschien nog even daar kijken. (Snap ook wel dat het afhangt van hoe groot de vestiging is of ze het wel of niet hebben.)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Murmeli het volgende:
Hebben ze niet bij appie
Is AA ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |