Stoomtrammetjesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
De stoomtramloop schijnt ook leuk te zijn Gup! Mag je eerst een stukje met de stoomtram, en terug lopen. Die is er ook in kortere afstanden.
Ik zet morgen een gewone zonnebril op m'n neus. Geen zin/tijd meer gehad om voor een sportzonnebril te kijken. Na een paar van die dingen op m'n neus te hebben gehad ben ik er wel van overtuigd dat dat een stuk fijner is dan een gewone, maar komt nog wel.
Ik wil echt wel heel erg graagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.
ik quote dit even als peer pressure voor Gupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nieuw doel? Voor het najaar? Ik wil ook. Heb met een vriendin afgesproken om de Dam tot Dam te lopen dit jaar, dus dan kunnen die 7^^ er wel achteraan.
Ik doe mee, RD!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Respect!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
Voor ganzen kun je best een stukje omlopen, gevaarlijke beesten zijn dat![]()
Ik denk dat ik dit voorjaar/deze zomer ook eens wil proberen richting de 10 km op te bouwen.
Vandaag had ik trouwens voor het eerst de kleren aan die ik in de uitverkoop een paar weken geleden te klein kochtInmiddels 22 kg kwijt en bijna onder de 90 kg
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
Vandaag had ik trouwens voor het eerst de kleren aan die ik in de uitverkoop een paar weken geleden te klein kochtInmiddels 22 kg kwijt en bijna onder de 90 kg
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik quote dit even als peer pressure voor Gup
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik doe mee, RD!
Hoewel ik zelf misschien niet eens loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus blijf ik vandaag lekker lezen over alle toplopers hierEn Semtex, het lijkt me echt helemaal te gek om Spa Francorchamps een keer te lopen
Jou zie ik ook wel eens in het F1 topic posten, je moet daar toch echt een wauw-gevoel krijgen als je daar loopt. Misschien ooit...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag ook ff wezen shoppen bij de Decathlon, nieuwe lange broek, die de kast in gaat tot het najaar, en een shirt met korte mouwen wat ik de komende tijd veel ga dragen
Ik denk dat ik dit voorjaar/deze zomer ook eens wil proberen richting de 10 km op te bouwen.
Kunnen we ons volgende week volledig focussen op de FunRunquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]En het uitje naar Decathlon van volgende week dan?
Geen idee, maar ze leest hier mee, dus wie weet breng je haar op ideeënquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
goed bezig Nirak....heeft je mevrouw al een kadootje gekocht voor als je door de 25kg-grens heen zak?
Ik volg een witlofdieet. Ik mag dus alles eten, behalve witlofquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Wow, 22 kg, dat doe je goedalleen met hardlopen of ook cardio oid ernaast?
[/url]
Dat zijn ook 4 zakken aardappels. Stel je voor dat je moet hardlopen met 4 zakken aardappels op je nek... Dat deed ik een jaar geleden dus..quote:
Meer kudo's voor #2, want Bosschenoar!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Het staat er echt. Dat hij eerst nog op z'n gemak een biertje kon opdrinken en pissen voor de nummer 2 binnenkwam.
[ afbeelding ]
Ik denk dat we deze in natura doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
goed bezig Nirak....heeft je mevrouw al een kadootje gekocht voor als je door de 25kg-grens heen zak?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze in natura doen
(Mevr van)
massage after a long run...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze in natura doen
(Mevr van)
Misschien dat dát het probleem is, dat heb ik ook opstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit lekker darts te kijken. Kleding heb ik morgen pas nodig
Wow echt heel knap!! En het lijkt misschien langzaam, maar omdat je zo lang volhoud denk ik dat je sneller gaat dan menig ander.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:57 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat zijn ook 4 zakken aardappels. Stel je voor dat je moet hardlopen met 4 zakken aardappels op je nek... Dat deed ik een jaar geleden dus..
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit lekker darts te kijken. Kleding heb ik morgen pas nodig
Gewoon je konijnenoren opdoen, zorgt voor voldoende schaduwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef linebear het volgende:
Mijn muziek voor morgen al wel klaar. Ook al wat kleren klaar liggen. Moet alleen mijn zonnebrand nog even vinden
zou wel fijn zijn, kunnen ze ook voor wat verkoeling zorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon je konijnenoren opdoen, zorgt voor voldoende schaduw![]()
waren niet van jou helaas...
http://www.endomondo.com/workouts/305595283/2368823quote:Personal best Half marathon of 1h:22m:02s which is a 4m:18s improvement.
Hehe morgen een half uurtje langer bezig als het mee zit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/home/feed/280627726
/egopost
Ik vind het echt knapquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Nirak het volgende:
Thnx all
Ik volg een witlofdieet. Ik mag dus alles eten, behalve witlofMaar zonder gekheid: eerst was het alleen hardlopen en hetzelfde foute eetpatroon (lees: niet een handje chips maar een zak chips
). En daarna ben ik wat serieuzer aan de gang gegaan met minder vreten, meer bewegen. Maar ik snoep nog steeds, met mate. Buiten hardlopen doe ik niet veel, alleen wandelen in het weekend.
Edit: Wel nog even een kleine kanttekening, ik doe over die 22 kg al wel al één jaar en twee maanden. Dus heel langzaam. Maar ik ben ervan overtuigd dat lijnen niet werkt, dat doe ik dus ook niet. Ik heb mijn gedrag (=eet- en beweegpatroon) structureel aangepast. En ik hoop dat ik dat vol blijf houden![]()
Soms mag dat, moet zelfs in dit geval.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/305595283/2368823
/egopost
Gewoon genieten, lekker in het zonnetje, na afloop ijstheetje erbijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef YUR het volgende:
Nirak!
Oh, en ik heb eigenlijk nog helemaal niet zo veel zin in morgen
Mja, we zien wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon genieten, lekker in het zonnetje, na afloop ijstheetje erbij
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuki het volgende:
Garmin is opgeladen, iPod laadt op, schoenen, startnummer en een deel van m'n kleding (welk shirt trek ik aan?) liggen klaar... Ik heb niet zo gek veel meer voor te bereiden morgen.
En ik ben me toch nerveus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |