Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lenzen of ooglaserbehandeling. Dan heb je geen zonnebril op sterkte nodig!
Mij helaas nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van alle hardloopkwaaltjes die ik heb blijven bloedende tepels me tenminste bespaard
het maakt niet uit of je wel of niet goed kan kijken met of zonder die zonnebril, het gaat puur om te shinen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lenzen of ooglaserbehandeling. Dan heb je geen zonnebril op sterkte nodig!
Welke opticien was dat? Eyewish verzorgt ook sterkte voor sportzonnebrillen met zo'n inzet stukje als je de zonnebril zelf aanlevert.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Wil ik ook...
Nog steeds geen winkel hier in de buurt gevonden (maar ik heb dan ook eigenlijk alleen bij mijn eigen opticien gevraagd)
Je vingers kunnen je gedachten duidelijk niet bijhouden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
snel even de lignite boilers op het bedrijf schoon maken en dan vleigensvlug terug lezen want ik zie op FB absurde prestaties voorbij komen van de vliegende indiaan en Semmie
Zoals sommigen weten ben ik 100% een pechvogel. Meneer Murphy en ik kennen elkaar goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat durf ik nietzonder m'n ogen kan ik m'n werk niet meer doen... En stel dat t niet goed gaat /watje
Het is wel wel fijn om te kunnen zien wie er allemaal zien dat je shinet (of je hoe dat ook speltquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het maakt niet uit of je wel of niet goed kan kijken met of zonder die zonnebril, het gaat puur om te shinen!
Hier nog een fanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals sommigen weten ben ik 100% een pechvogel. Meneer Murphy en ik kennen elkaar goed.
Ik heb ruim 10 jaar rondgelopen met lenzen, afgezien van enkele keren een geïrriteerd oog (vuiltje dat ik niet heb weggewerkt) heb ik nergens last van gehad.
Afgelopen november heb ik m'n ogen laten laseren. Gedurende 4 uur na de behandeling had ik de neiging om uit het raam te springen, maar diezelfde avond ben ik nog buiten wezen chillen.
Gewoon doen!
Eyewish dusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Welke opticien was dat? Eyewish verzorgt ook sterkte voor sportzonnebrillen met zo'n inzet stukje als je de zonnebril zelf aanlevert.
check!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja Vaseline op de tepels
Thanks for the reminder
Ik ga zo ook bunkeren, maar ik moet nog wel ruimte overlaten voor de wentelteefjes morgenochtendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb een overdosis pannenkoeken naar binnen gestouwd. Dat eet ik dus de komende maanden echt niet meer.
inderdaad, gebruik ik ook altijd.... en ach, als je weinig borsthaar hebt is het helemaal geen probleemquote:
Hoe kweek je die Swets?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Kweek gewoon stevige harde mannennipples! Dat getrut met tape en vaseline.
Gewoon elke dag hard in knijpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kweek je die Swets?
Stekken in potgrond met af en toe een scheutje pokon in de gieter?
Ah...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon elke dag hard in knijpen natuurlijk.
ja en dan in de vensterbank naaast de jonge-meiden stekkiesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe kweek je die Swets?
Stekken in potgrond met af en toe een scheutje pokon in de gieter?
Dan groeien ze niet naar de zonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja en dan in de vensterbank naaast de jonge-meiden stekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |