Ja, enorm verschil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen
Is dat echt? Worden ze dan niet boos? (Ze zijn vaak met zoveelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsen
Als je dat doet en gewoon keihard op ze afrent/doorrent gaan ze gegarandeerd weg. Jij bent namelijk doodeng
ja dat is echt! Dan rennen ze waggelend en krijsend wegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is dat echt? Worden ze dan niet boos? (Ze zijn vaak met zoveel)
Die vind ik nog enger inderdaad..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Twinky het volgende:
Zwanen overigens niet. Daar moet je zelf gewoon van wegrennen.
ja en veel lawaai maken. ik dacht dat ik ergens een filmpje had waarop ik dat deed, even zoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die vind ik nog enger inderdaad..
Ik zal eens proberen me groot te maken etc, maar wel als ze met weinig zijn
Ja ik vind al die vogels wel mooi enzo, maar van een afstandje. Ik loop ook direct weer weg uit een winkel waar er zo'n papegaaibeest op een kooi zit, daar durf ik namelijk niet langs.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Twinky het volgende:
Zwanen overigens niet. Daar moet je zelf gewoon van wegrennen.
Mooi groen is niet lelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, enorm verschil.
Ik heb al betaald voor dat shirt.
Ik durfde het niet te testen…quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat je moet doen: je zo groot mogelijk maken/armen wijd en gillen/schreeuwen. Dat is namelijk ook wat zij doen, met vleugels wijd en krijsen
Als je dat doet en gewoon keihard op ze afrent/doorrent gaan ze gegarandeerd weg. Jij bent namelijk doodeng
Zeker als je dan ook nog zo´n zonnebloemprint draagtquote:
Ik doe denk ik een mouwen shirtje aan, maar gooi mouwloos erbij in de tas.. kan ik altijd nog wisselenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durfde het net te testen…het leek lang goed te gaan, ik zag alleen enkele ganzen op veilige afstand (lees: een weiland verder). Maar toen:
[ afbeelding ]
En vanaf daar ging het bergafwaarts… Ganzen all over the place… Ik ben er zelfs voor omgelopen
En CPC'ers voor morgen, ik heb het dus net getest, en het is WARM! Ik was in kort-kort, maar mouwloos-kort had ook nog wel gekund. Het was dat ik een training liep (die zwaar was), maar als ik een wedstrijd moest lopen morgen, was ik voor mouwloos gegaan.
Succes met het kleding-dilemma allen!
Ik wil dat ook niet… Maar eigenlijk koop ik ook geen shirtjes… Behalve dan die van de 7^^, want die is mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Flink verschil he?![]()
Ik ben zo'n knuppel die geen shirt wil van loopjes waar ik niet heb gelopen
Geen dilemma! Geen mouwen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te testen…het leek lang goed te gaan, ik zag alleen enkele ganzen op veilige afstand (lees: een weiland verder). Maar toen:
[ afbeelding ]
En vanaf daar ging het bergafwaarts… Ganzen all over the place… Ik ben er zelfs voor omgelopen
En CPC'ers voor morgen, ik heb het dus net getest, en het is WARM! Ik was in kort-kort, maar mouwloos-kort had ook nog wel gekund. Het was dat ik een training liep (die zwaar was), maar als ik een wedstrijd moest lopen morgen, was ik voor mouwloos gegaan.
Succes met het kleding-dilemma allen!
Had ook mijn keuze geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeujjjj.![]()
Jij ook gefeliciteerd! Ook een prachtige prestatie neergezet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |