Zag de edit, wou al zeggen 'typ normaal man, mongool'quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Murdera het volgende:
Netflix nl? Al de moeite van aanschaf?
Goeden vraagquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Murdera het volgende:
Je kan met een plugin ook alles van netflix usa zien schijnt. Als dat werkt wil ik er wel 8 euro p/m voor betalen. Veel gemakkelijker dan downloadenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Murdera het volgende:
negerquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag de edit, wou al zeggen 'typ normaal man, mongool'.
dat weet ik ja, maar semi-legaal =/= legaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan met een plugin ook alles van netflix usa zien schijnt. Als dat werkt wil ik er wel 8 euro p/m voor betalen. Veel gemakkelijker dan downloaden
Hij typt met z'n dreadsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag de edit, wou al zeggen 'typ normaal man, mongool'.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij typt met z'n dreads
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij typt met z'n dreads
[ afbeelding ]
Ze hebben ook Gossip Girl zie ik nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hipster hier allemaal met hun series, Netflix, Spotify enz. etc. Niet te zuinig.
Kkgay doe normalquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:16 schreef Murdera het volgende:
If you leave me now, you take away the biggest part of meeeeee
Is dat van die Lanakut?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:16 schreef Murdera het volgende:
If you leave me now, you take away the biggest part of meeeeee
Heb je misschien een linkje voor me?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:19 schreef Salatrel het volgende:
Hallon 2e seizoen van hoc staat ook gewoon op piratebay in 720peej
Oké bedankt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:19 schreef Salatrel het volgende:
Waarom downloaden als je kan streamen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:19 schreef Salatrel het volgende:
Ik ken er maar 1quote:
ik gierige Hollander ik geen nedfliksquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom downloaden als je kan streamen?
[..]
Ik ken er maar 1
Als het maar geen Lana del Rey is ;{quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Ik ken er maar 1
Ondertiteling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft netflix ook bebe, je kan kiezen zonder, engels of nederlandsquote:
Die ken ik welquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als het maar geen Lana del Rey is ;{
Weet niet wie het is, zag het net in de nieuwe topics-lijst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die emogirls die hem lekker vinden
Ik ben helemaal in m'n element als ik weer bizarre topics zie bij nieuwe topics.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet zo vaak dat er gewoon hele andere uithoeken @ FOK! zijn.
Ik heb geen netflix.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft netflix ook bebe, je kan kiezen zonder, engels of nederlands
En dit.quote:
Zanger van zo'n schreeuwband. Bring me the horizonquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wie het is, zag het net in de nieuwe topics-lijst.
Zal 'm eens een buiktuintje brengen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zanger van zo'n schreeuwband. Bring me the horizon!
Als ik me écht verveel zoek ik die drugs tripreporttopics op, of blundertopicsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in m'n element als ik weer bizarre topics zie bij nieuwe topics.
Oh ja, mensen die ondertiteling willen, wat een stelletje losers zeg!quote:
hanging gardens of babylonquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal 'm eens een buiktuintje brengen.
Blundertopics? Wat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik me écht verveel zoek ik die drugs tripreporttopics op, of blundertopics.
Blabla mad, weer op je kut getrapt, hou op met me hoor, hueheuhrhehejehejuehhrjehej.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, mensen die ondertiteling willen, wat een stelletje losers zeg!![]()
Oh jullie kijken series en films zonder ondertiteling? Wooohh, so so cooooool.
Was al inb4, te laat HASHAHAHAquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blabla mad, weer op je kut getrapt, hou op met me hoor, hueheuhrhehejehejuehhrjehej.
Zo, hebben we dat allemaal weer gehad.
Is toch niks ergs aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
Overigens vrijwel altijd Engelse subtitles, puur omdat ik het anders gewoon niet versta als ik iets aan het eten ben of als er iemand in de andere kamer slaapt en ik het geluid zacht moet zetten oid. Maar nee, ik kijk series met subtitlesSchande
Die overtrokken reacties van jou altijd.quote:
Mooi, ga maar weg.quote:
Nee jouw reacties trekken volle zalenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die overtrokken reacties van jou altijd.
Moest lachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Salatrel het volgende:
Veer smakt en kan de TV niet verstaan als ze die courgette naar binnen werkt
....quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jouw reacties trekken volle zalen
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die overtrokken reacties van jou altijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jouw reacties trekken volle zalen
Oh sorry. Bedoelde natuurlijk: HAHAHAHAJAHAHAHHEHEHEHUEHEUHEJEJEJEJJAJAHAHquote:
Haha shiit, morgen even wat lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
R&P / Erge blunders tijdens een date
ONZ / blunders door alcohol
ONZ / Vertel hier je beroeps blunders!
Enz. Gewoon zoeken op blunders in de TT in de hoop op cool stories
.
Och is het weer zo ver, Chloro heeft teveel zuur sap gedronken hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry. Bedoelde natuurlijk: HAHAHAHAJAHAHAHHEHEHEHUEHEUHEJEJEJEJJAJAHAH
ik ook. Slechte kwaliteit, mensen die er doorheen praten, geen zin om op audio ye focusses. Subs ftwquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
Overigens vrijwel altijd Engelse subtitles, puur omdat ik het anders gewoon niet versta als ik iets aan het eten ben of als er iemand in de andere kamer slaapt en ik het geluid zacht moet zetten oid. Maar nee, ik kijk series met subtitlesSchande
tvpquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
R&P / Erge blunders tijdens een date
ONZ / blunders door alcohol
ONZ / Vertel hier je beroeps blunders!
Enz. Gewoon zoeken op blunders in de TT in de hoop op cool stories
.
Dus dat. Maar nee; subtitlesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook. Slechte kwaliteit, mensen die er doorheen praten, geen zin om op audio ye focusses. Subs ftw
Hallo nierstenenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och is het weer zo ver, Chloro heeft teveel zuur sap gedronken hoor.
God, stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat. Maar nee; subtitles![]()
!!
Hehequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef Modus het volgende:
F1988 is één en al geslachtsdeelblunder.
Hahahahaha ook gewoon blijven happen hequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, stel je niet aan zeg.Kk.
ofwel ligt ie daar begravenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ja Veer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha ook gewoon blijven happen heZuurpruimpje
Wat is je Reddit username?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ikke niet want subtitlesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heeey wie van jullie gebruikt subtitles? Eerlijk zeggen he
quote:
Ja bij Duitse filmsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat het zo steekt.
Alleen imgurquote:
Gewoon luisteren in het Engels tok, goed voor je. Geen problemen met 'met' though.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijd
Chagrijn
Hahahah oke meid ;pquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.
Ze komen ..quote:
Dingen die jij post zie ik vaak op Reddit voorbij komen.quote:
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.quote:
De NS zet bussen in?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/rKk1zBM.jpg
Zag deze pic een halve dag geleden, en volgens mij staan ze er nu nog.
Is er na zoiets ook een reactie die niet als mad bestempeld wordt, trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.
Zijn die 2 niet hetzelfde? Als in wat daar viral is zie je ook op imgur, en andersom oid?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dingen die jij post zie ik vaak op Reddit voorbij komen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
The Queue for Food at a Syrian Refugee Camp
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is er na zoiets ook een reactie die niet als mad bestempeld wordt, trouwens?
c'mon let's kiss, genoeg geweestquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.
Hahahh ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.
Nah, op Reddit ook vaak andere shit. Durf niet overal te komen daar, voel me soms nog echt een internetvirgin met al die zieke brony shit enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn die 2 niet hetzelfde? Als in wat daar viral is zie je ook op imgur, en andersom oid?
Nee niet? Ok fok jullie tfoequote:
Aaaahhhhwww hoef je niet op mij af te reageren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahh ok.
Wel grappig hoe je je eigen zuurheid probeert te weerleggen though.
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
/carequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet? Ok fok jullie tfoe
Nou gelukkig maar kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen. Haar jij die citroenen dan nog even uit je vagijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aaaahhhhwww hoef je niet op mij af te reageren hoor.Als jij ondertiteling fijn vindt dan is dat toch helemaal niet erg meisje.
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet? Ok fok jullie tfoe
ga stoer doen ouwe doorgelikte peniskokerquote:
oh sorry ben btje j-kwon en mobielquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoe
Deze projectie werkt niet bij mij hoor, leuk geprobeerd wel. Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen. Haar jij die citroenen dan nog even uit je vagijn?
Ik snap echt geen bal van dat Reddit, alsof ik op Internet 3.0 zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah, op Reddit ook vaak andere shit. Durf niet overal te komen daar, voel me soms nog echt een internetvirgin met al die zieke brony shit enzo.
Echt hè, kowed dan met die zooloolipquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoe
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze projectie werkt niet bij mij hoor, leuk geprobeerd wel. Slaap lekker.
Mobiel is vet handig juist. Wil die groene shit ook als ik op laptop zit. Probeerde dat een keer in te stellen, heel die layout naar de klote.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh sorry ben btje j-kwon en mobiel
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.
Ja precies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap echt geen bal van dat Reddit, alsof ik op Internet 3.0 zit.
[..]
Echt hè, kowed dan met die zooloolip.
En jij bent nogal een explosief meisje, geeft niks hoor dat je dan boos wordt omdat mijn reactie je niet aanstaat. Hoort toch bij je. Vind het wel grappig hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]Als er iemand om haar zuurheid bekend staat hier ben jij het wel mop, niks projectie
Lekker een Expeditie Robinson-pannenkoek delen met 12 neven en een verre oom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.
Gewoon plaatjes klikken op Imgurquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Daarom juist. Gewoon rustig aan met die shit.
Je weet het wel mooi te verdraaien iig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij bent nogal een explosief meisje, geeft niks hoor dat je dan boos wordt omdat mijn reactie je niet aanstaat. Hoort toch bij je. Vind het wel grappig hoor.
Gewoon r/gifs en r/funny.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker een Expeditie Robinson-pannenkoek delen met 12 neven en een verre oom.
[..]
Gewoon plaatjes klikken op Imgur.
Grappig dat je altijd met zulke reacties komt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi te verdraaien iig.Hoe ik ook reageer, mad is het altijd
Jammer dit, meestal slaat het nog wel ergens op wat je zegt, dit keer sla je de plank volledig mis. Tegenvallertje dit. Mweh.
Altijd? Girl watchu talkin' boutquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig dat je altijd met zulke reacties komt.Ging jij niet slapen trouwens? Of steekt het stiekem nog steeds een beetje?
Goed zo, lekker overdrijven met de hahaha's, lijkt het bijna alsof je niet mad bent. Gebruik ook even de emogif en dequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Altijd? Girl watchu talkin' boutEn ja man steekt als een wesp dit man man wat een pijn hahahah
I got 99 problems but a Chloro ain't one.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo, lekker overdrijven met de hahaha's, lijkt het bijna alsof je niet mad bent. Gebruik ook even de emogif en deextra veel, komt het net iets beter over.
Moet echt keihard lachen om hoe dat hier in de SC gaat en hoe het dan in DM gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I got 99 problems but a Chloro ain't one.
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet echt keihard lachen om hoe dat hier in de SC gaat en hoe het dan in DM gaat.Kk, love you man.
herken jij je eigen UI niet eens ofzeauowwwwwwwww?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel is vet handig juist. Wil die groene shit ook als ik op laptop zit. Probeerde dat een keer in te stellen, heel die layout naar de klote.
Ja, mooi toch. Vind dat grappig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahaJa is toch gewoon obvious gelul hier toch
Nee. ;squote:Op donderdag 27 februari 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
herken jij je eigen UI niet eens ofzeauowwwwwwwww?
wilde eigenlijk zeggen dat je neus je visie blocked maar toen las ik je sigquote:
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fok is die Yiha trouwens. met zijn bijdehante poepbek
heb pipa, wees kalmquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fok is die Yiha trouwens. met zijn bijdehante poepbek
Wat vind jij van Melkweg krullenmeisje?quote:
Hij is iig de enige die mijn stripje leuk vondquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.
Jij weet niks over mijn neus bitch. Je zou me nog niet herkennen als mijn neus en ik voor je stonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wilde eigenlijk zeggen dat je neus je visie blocked maar toen las ik je sig
Ik weet wel hoe ik in elk geval één persoon kan uitsluiten. Alhoewel ik denk dat die persoon die ik verdenk nooit "/care" zou zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.
ripquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is iig de enige die mijn stripje leuk vond.
bitch ik heb je foto's in mn DM dus doe niet roffquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn neus bitch. Je zou me nog niet herkennen als mijn neus en ik voor je stonden.
En hoe dan wel, inspector Gadget?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik in elk geval één persoon kan uitsluiten. Alhoewel ik denk dat die persoon die ik verdenk nooit "/care" zou zeggen.
Oh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bitch ik heb je foto's in mn DM dus doe niet roff
Hoop dat je niet stikt in je slaap, xoxoquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:03 schreef VeerEli het volgende:
Krijg honger, dus ga nu maar wel slapen.Trusten lovers
Awh weer vredequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat je niet stikt in je slaap, xoxo
sterrigquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat vind jij van Melkweg krullenmeisje?
Door gerichte vragen te stellen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoe dan wel, inspector Gadget?
Geef je boyki morgen BJ met happy ending in je mond. Groetjes de barman van de zeven dwergen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:03 schreef VeerEli het volgende:
Krijg honger, dus ga nu maar wel slapen.Trusten lovers
Pak aanquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoe dan wel, inspector Gadget?
Zo dus, veerebeer. Chrisz die zou zeggen: "MAPANGPANG DIE SANKA G"quote:
Dus nu kan je er al 2 uitsluiten, whoo-hoo, so so terreinwinst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Zo dus, veerebeer. Chrisz die zou zeggen: "MAPANGPANG DIE SANKA G"
Alsof ze niet net alsof doen. Als ik onder een kloon zou komen, zou ik m'n ''spreektaal'' ook gewoon aanpassenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Door gerichte vragen te stellen.
[..]
Geef je boyki morgen BJ met happy ending in je mond. Groetjes de barman van de zeven dwergen.
Chloro had al aangegeven dat ze me best een lift zou willen gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En morgen is het donderdag, kan nog helemaal niemand BJ geven
"niemand"quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof ze niet net alsof doen. Als ik onder een kloon zou komen, zou ik m'n ''spreektaal'' ook gewoon aanpassen
En morgen is het donderdag, kan nog helemaal niemand BJ geven
2?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus nu kan je er al 2 uitsluiten, whoo-hoo, so so terreinwinst.
Wow, word gewoon voor Modus uitgemaakt hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro had al aangegeven dat ze me best een lift zou willen geven.
Gvd, Braaddiequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Misschien is het die "vriend" van Braaddie.
wachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, word gewoon voor Modus uitgemaakt hier.
CHAIquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:09 schreef Yiha het volgende:
ik heb al swag vanaf m'n 9de bende lutsers
Modus the type of nigga that helps his crush move into her boyfriend's apartment...?quote:
Pre 2009 clickquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:09 schreef Yiha het volgende:
ik heb al swag vanaf m'n 9de bende lutsers
2 good 2 be truequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Oké nu snap ik er niks meer van.
quote:
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus the type of nigga that helps his crush move into her boyfriend's apartment...?
Achteraf gezien beter een slecht voorstel kunnen doen in plaats van iets dat daadwerkelijk geschikt zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.
Dat is echt liefquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?
Dat zou ze geheim houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?
Zij wel, ik niet.quote:
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.quote:
is dit 4 real?quote:
Stripping for dummies zeker hihaho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.
Gewoon een tip.
quote:
quote:
NIET ZEAU FOKKING ROFF DOEN FROINDEN. IK HEB EEN ZWARTE BAND IN KALAATMAARquote:
Thx heb nog wel suske en wiske overquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.
Gewoon een tip.
Vocaroo dit eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
NIET ZEAU FOKKING ROFF DOEN FROINDEN. IK HEB EEN ZWARTE BAND IN KALAATMAAR
homo, je zit niet eens watquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx heb nog wel suske en wiske over
Goed genoeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lBDQ9Q26to
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx heb nog wel suske en wiske over
Sop maar hard op mijn lage stemquote:
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
suske en wiske is kk hardnet als asterix & Obelix G
[..]
Sop maar hard op mijn lage stem
of is het toch "lache stem"?
rare zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Geen komma's.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, dick jokes zijn niet grappig. Gevoelig punt.
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleinemanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelokquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Ik ben de neus en jij bent de penis.
Of nou ja. Het gebrek eraan.
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Kietelsperzieboonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleineman
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelok
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.
Haha, natuurlijk ben je daar goed in, je deed de hele tijd alsof je grote penis had.
Hierom hardopquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Weer hardop vanwege dit.quote:
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zin
ik ga nu snijden
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatangaquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
Wat heeft zij jou geflikt dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Irl niet, wel met FOK!sma's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatanga
Heb je even een HALVE WERKWEEK.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft zij jou geflikt dan?
Wordt wel weer tijd voor zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
KKquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
FOK!sma's zijn duiveltjes. Ik ben nu forever wantrouwig tegenover elke perverse DMquote:Irl niet, wel met FOK!sma's.
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Irl niet, wel met FOK!sma's.
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?
wil hij*quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
Is dit srs?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Whahahahaha Ik weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging
- Was je erbij?
En d'r ouders waren gescheidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
heb ze allemaal verwijderd tho, heb er misschien nog ééntje ooit gepost op mijn viespeuk kloonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Lekker geprikt door Huntelaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus kanki, al mijn kankis
DM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Is dit ergens gedocumenteerd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboekquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.
Maar mij vertelde ze vrolijk over haar goede resultaten in de WO tentamens.
IDEM DITOquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboek.
Zouden we toch verbonden zijnquote:Hahaha, als ik zou ingaan op haar date requests (was dus gewoon fuck on first date hoorde ik acheraf van jou) had ik gewoon in jouw yoghurt geroerd swa
![]()
.
Doe morgen wel =$.quote:
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!quote:
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.quote:
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Zouden we toch verbonden zijn
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe morgen wel =$.
[..]
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!.
Wanne hoer was t ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het kwam door mijn sexyheid.quote:[..]
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaan.
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rar
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het komt door mijn sexyheid.
thx broquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.
Welke periode was dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haar. Maar ze appte me btw ook vaak van 'ben nu in Amsterdam, kom daar en daar dan', volgens mij was ze gewoon nog nadruipend van jou aan het bijkomen oid of niet
![]()
![]()
.
Al woonde je toentertijd wel in Klazienaveen.
Is wel zeauquote:
Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed herquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke periode was dat?kan best dat ze vanuit Schiphol gewoon terug de stad in ging om geneukt te worden
![]()
grappige tijden welquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed her. Dus ze heeft het wel pro gespeeld, but bae caught slippin' doe.
Grappige is dat ik die shit allemaal al wist voor jij of dWc het wisten maar had plechtig beloofd aan ous het aan niemand door te vertellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grappige tijden welongelofelijk hoe zij echt iedereen in de zeik heeft genomen.
Één ding heeft ze echter niet over gelogen. Die boyki van d'r was idd cray.
En dan ook nog crazy bitches.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fokkers hier die andere fokkers neukenword steeds enger hier
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijgquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook nog crazy bitches.
Ies normaal, business as usualquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ies normaal, business as usual
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros welquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.
quote:
Smoothquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
Gvd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me echt zo awkward he.... hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
Triest dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ik zou gewoon liegen danquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, mag altijd.
#FerluminatiWillRiseAgain
Waarom heb ik dit gemist?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wegens witness protection kan ik de bron niet noemen. Straight true story FOK!gold ova here.
WhahahahahaIk weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
![]()
![]()
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging![]()
![]()
![]()
- Was je erbij?
Ja mattieik had hem het tegendeel bewezen op school (erasmus) en ging met hem naar dr toe om haar op te halen en brengen naar dr werk. Ze wist er niks van, ze was zo geschrokken
Confronteren, ziek gemeld voor werk, huilen, ontkennen en later huilend toegegeven en om vergiffenis gevraagd
Ohja, en ze loog ook over van alles, toppunt was dat d'r moeke borstkanker had. Was niet eens waar.
#neverforgetretardedherdershondpup2012quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.
Oh boiquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ja, ik groei gewoon weinig haarquote:
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo.quote:
Haartransplantatie niets voor jou?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo."Ik weet dat je me niet mag." Joh, als je ademt is er al meer dan 75 procent kans dat ik je niet mag.
Het is de partner van barbie nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
De vriendin van onze chef plaatst de hele tijd foto's van haar dochtertje op Facebook. Kan er niets aan doen maar vind het gewoon een stom kind.quote:
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nog
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
OH SHI-quote:
Dit is verrassend nieuwsquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.
Haha dat filmpje jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efeliciteerd_eh.html
godkk
En dan hier doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Is wel echt iets wat ik zou doen ja
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat dit over een baard transplantatie
Ssstquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan hier doen alsof je neus bloedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |