Gvd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me echt zo awkward he.... hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
Triest dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ik zou gewoon liegen danquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, mag altijd.
#FerluminatiWillRiseAgain
Waarom heb ik dit gemist?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wegens witness protection kan ik de bron niet noemen. Straight true story FOK!gold ova here.
WhahahahahaIk weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
![]()
![]()
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging![]()
![]()
![]()
- Was je erbij?
Ja mattieik had hem het tegendeel bewezen op school (erasmus) en ging met hem naar dr toe om haar op te halen en brengen naar dr werk. Ze wist er niks van, ze was zo geschrokken
Confronteren, ziek gemeld voor werk, huilen, ontkennen en later huilend toegegeven en om vergiffenis gevraagd
Ohja, en ze loog ook over van alles, toppunt was dat d'r moeke borstkanker had. Was niet eens waar.
#neverforgetretardedherdershondpup2012quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.
Oh boiquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ja, ik groei gewoon weinig haarquote:
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo.quote:
Haartransplantatie niets voor jou?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo."Ik weet dat je me niet mag." Joh, als je ademt is er al meer dan 75 procent kans dat ik je niet mag.
Het is de partner van barbie nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
De vriendin van onze chef plaatst de hele tijd foto's van haar dochtertje op Facebook. Kan er niets aan doen maar vind het gewoon een stom kind.quote:
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nog
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
OH SHI-quote:
Dit is verrassend nieuwsquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.
Haha dat filmpje jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efeliciteerd_eh.html
godkk
En dan hier doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Is wel echt iets wat ik zou doen ja
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat dit over een baard transplantatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |