Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed herquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke periode was dat?kan best dat ze vanuit Schiphol gewoon terug de stad in ging om geneukt te worden
![]()
grappige tijden welquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed her. Dus ze heeft het wel pro gespeeld, but bae caught slippin' doe.
Grappige is dat ik die shit allemaal al wist voor jij of dWc het wisten maar had plechtig beloofd aan ous het aan niemand door te vertellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grappige tijden welongelofelijk hoe zij echt iedereen in de zeik heeft genomen.
Één ding heeft ze echter niet over gelogen. Die boyki van d'r was idd cray.
En dan ook nog crazy bitches.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fokkers hier die andere fokkers neukenword steeds enger hier
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijgquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook nog crazy bitches.
Ies normaal, business as usualquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ies normaal, business as usual
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros welquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.
quote:
Smoothquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |