Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?
wil hij*quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
Is dit srs?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Whahahahaha Ik weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging
- Was je erbij?
En d'r ouders waren gescheidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
heb ze allemaal verwijderd tho, heb er misschien nog ééntje ooit gepost op mijn viespeuk kloonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Lekker geprikt door Huntelaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus kanki, al mijn kankis
DM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Is dit ergens gedocumenteerd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboekquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.
Maar mij vertelde ze vrolijk over haar goede resultaten in de WO tentamens.
IDEM DITOquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboek.
Zouden we toch verbonden zijnquote:Hahaha, als ik zou ingaan op haar date requests (was dus gewoon fuck on first date hoorde ik acheraf van jou) had ik gewoon in jouw yoghurt geroerd swa
![]()
.
Doe morgen wel =$.quote:
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!quote:
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.quote:
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Zouden we toch verbonden zijn
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe morgen wel =$.
[..]
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!.
Wanne hoer was t ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het kwam door mijn sexyheid.quote:[..]
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaan.
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rar
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het komt door mijn sexyheid.
thx broquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.
Welke periode was dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haar. Maar ze appte me btw ook vaak van 'ben nu in Amsterdam, kom daar en daar dan', volgens mij was ze gewoon nog nadruipend van jou aan het bijkomen oid of niet
![]()
![]()
.
Al woonde je toentertijd wel in Klazienaveen.
Is wel zeauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |