2 good 2 be truequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Oké nu snap ik er niks meer van.
quote:
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus the type of nigga that helps his crush move into her boyfriend's apartment...?
Achteraf gezien beter een slecht voorstel kunnen doen in plaats van iets dat daadwerkelijk geschikt zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dwc Veer nog eens suggesties gedaan voor een cadeau voor haar bf.
Dat is echt liefquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?
Dat zou ze geheim houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij niet dat zelfgeschreven gedicht op die zelfgeknutselde kaart naar Veer gestuurd?
Zij wel, ik niet.quote:
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.quote:
is dit 4 real?quote:
Stripping for dummies zeker hihaho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.
Gewoon een tip.
quote:
quote:
NIET ZEAU FOKKING ROFF DOEN FROINDEN. IK HEB EEN ZWARTE BAND IN KALAATMAARquote:
Thx heb nog wel suske en wiske overquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Robo kun je beter een stripboek cadeau doen, geen kaart.
Gewoon een tip.
Vocaroo dit eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
NIET ZEAU FOKKING ROFF DOEN FROINDEN. IK HEB EEN ZWARTE BAND IN KALAATMAAR
homo, je zit niet eens watquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx heb nog wel suske en wiske over
Goed genoeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lBDQ9Q26to
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx heb nog wel suske en wiske over
Sop maar hard op mijn lage stemquote:
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
suske en wiske is kk hardnet als asterix & Obelix G
[..]
Sop maar hard op mijn lage stem
of is het toch "lache stem"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |