bitch ik heb je foto's in mn DM dus doe niet roffquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn neus bitch. Je zou me nog niet herkennen als mijn neus en ik voor je stonden.
En hoe dan wel, inspector Gadget?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik in elk geval één persoon kan uitsluiten. Alhoewel ik denk dat die persoon die ik verdenk nooit "/care" zou zeggen.
Oh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bitch ik heb je foto's in mn DM dus doe niet roff
Hoop dat je niet stikt in je slaap, xoxoquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:03 schreef VeerEli het volgende:
Krijg honger, dus ga nu maar wel slapen.Trusten lovers
Awh weer vredequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat je niet stikt in je slaap, xoxo
sterrigquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat vind jij van Melkweg krullenmeisje?
Door gerichte vragen te stellen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoe dan wel, inspector Gadget?
Geef je boyki morgen BJ met happy ending in je mond. Groetjes de barman van de zeven dwergen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:03 schreef VeerEli het volgende:
Krijg honger, dus ga nu maar wel slapen.Trusten lovers
Pak aanquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoe dan wel, inspector Gadget?
Zo dus, veerebeer. Chrisz die zou zeggen: "MAPANGPANG DIE SANKA G"quote:
Dus nu kan je er al 2 uitsluiten, whoo-hoo, so so terreinwinst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Zo dus, veerebeer. Chrisz die zou zeggen: "MAPANGPANG DIE SANKA G"
Alsof ze niet net alsof doen. Als ik onder een kloon zou komen, zou ik m'n ''spreektaal'' ook gewoon aanpassenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Door gerichte vragen te stellen.
[..]
Geef je boyki morgen BJ met happy ending in je mond. Groetjes de barman van de zeven dwergen.
Chloro had al aangegeven dat ze me best een lift zou willen gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En morgen is het donderdag, kan nog helemaal niemand BJ geven
"niemand"quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof ze niet net alsof doen. Als ik onder een kloon zou komen, zou ik m'n ''spreektaal'' ook gewoon aanpassen
En morgen is het donderdag, kan nog helemaal niemand BJ geven
2?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus nu kan je er al 2 uitsluiten, whoo-hoo, so so terreinwinst.
Wow, word gewoon voor Modus uitgemaakt hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro had al aangegeven dat ze me best een lift zou willen geven.
Gvd, Braaddiequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Misschien is het die "vriend" van Braaddie.
wachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, word gewoon voor Modus uitgemaakt hier.
CHAIquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:09 schreef Yiha het volgende:
ik heb al swag vanaf m'n 9de bende lutsers
Modus the type of nigga that helps his crush move into her boyfriend's apartment...?quote:
Pre 2009 clickquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:09 schreef Yiha het volgende:
ik heb al swag vanaf m'n 9de bende lutsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |