Je weet het wel mooi te verdraaien iig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij bent nogal een explosief meisje, geeft niks hoor dat je dan boos wordt omdat mijn reactie je niet aanstaat. Hoort toch bij je. Vind het wel grappig hoor.
Gewoon r/gifs en r/funny.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker een Expeditie Robinson-pannenkoek delen met 12 neven en een verre oom.
[..]
Gewoon plaatjes klikken op Imgur.
Grappig dat je altijd met zulke reacties komt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi te verdraaien iig.Hoe ik ook reageer, mad is het altijd
Jammer dit, meestal slaat het nog wel ergens op wat je zegt, dit keer sla je de plank volledig mis. Tegenvallertje dit. Mweh.
Altijd? Girl watchu talkin' boutquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grappig dat je altijd met zulke reacties komt.Ging jij niet slapen trouwens? Of steekt het stiekem nog steeds een beetje?
Goed zo, lekker overdrijven met de hahaha's, lijkt het bijna alsof je niet mad bent. Gebruik ook even de emogif en dequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Altijd? Girl watchu talkin' boutEn ja man steekt als een wesp dit man man wat een pijn hahahah
I got 99 problems but a Chloro ain't one.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo, lekker overdrijven met de hahaha's, lijkt het bijna alsof je niet mad bent. Gebruik ook even de emogif en deextra veel, komt het net iets beter over.
Moet echt keihard lachen om hoe dat hier in de SC gaat en hoe het dan in DM gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I got 99 problems but a Chloro ain't one.
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet echt keihard lachen om hoe dat hier in de SC gaat en hoe het dan in DM gaat.Kk, love you man.
herken jij je eigen UI niet eens ofzeauowwwwwwwww?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mobiel is vet handig juist. Wil die groene shit ook als ik op laptop zit. Probeerde dat een keer in te stellen, heel die layout naar de klote.
Ja, mooi toch. Vind dat grappig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahaJa is toch gewoon obvious gelul hier toch
Nee. ;squote:Op donderdag 27 februari 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
herken jij je eigen UI niet eens ofzeauowwwwwwwww?
wilde eigenlijk zeggen dat je neus je visie blocked maar toen las ik je sigquote:
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fok is die Yiha trouwens. met zijn bijdehante poepbek
heb pipa, wees kalmquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fok is die Yiha trouwens. met zijn bijdehante poepbek
Wat vind jij van Melkweg krullenmeisje?quote:
Hij is iig de enige die mijn stripje leuk vondquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.
Jij weet niks over mijn neus bitch. Je zou me nog niet herkennen als mijn neus en ik voor je stonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wilde eigenlijk zeggen dat je neus je visie blocked maar toen las ik je sig
Ik weet wel hoe ik in elk geval één persoon kan uitsluiten. Alhoewel ik denk dat die persoon die ik verdenk nooit "/care" zou zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Kloon van iemand maar we weten niet wie.
ripquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is iig de enige die mijn stripje leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |