Zijn die 2 niet hetzelfde? Als in wat daar viral is zie je ook op imgur, en andersom oid?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dingen die jij post zie ik vaak op Reddit voorbij komen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
The Queue for Food at a Syrian Refugee Camp
Zag deze pic een halve dag geleden, en volgens mij staan ze er nu nog.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is er na zoiets ook een reactie die niet als mad bestempeld wordt, trouwens?
c'mon let's kiss, genoeg geweestquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.
Hahahh ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar jij was overduidelijk mad. Geeft niets hoor, kan de beste overkomen, haha.
Nah, op Reddit ook vaak andere shit. Durf niet overal te komen daar, voel me soms nog echt een internetvirgin met al die zieke brony shit enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn die 2 niet hetzelfde? Als in wat daar viral is zie je ook op imgur, en andersom oid?
Nee niet? Ok fok jullie tfoequote:
Aaaahhhhwww hoef je niet op mij af te reageren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahh ok.
Wel grappig hoe je je eigen zuurheid probeert te weerleggen though.
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
/carequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet? Ok fok jullie tfoe
Nou gelukkig maar kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen. Haar jij die citroenen dan nog even uit je vagijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aaaahhhhwww hoef je niet op mij af te reageren hoor.Als jij ondertiteling fijn vindt dan is dat toch helemaal niet erg meisje.
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet? Ok fok jullie tfoe
ga stoer doen ouwe doorgelikte peniskokerquote:
oh sorry ben btje j-kwon en mobielquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoe
Deze projectie werkt niet bij mij hoor, leuk geprobeerd wel. Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen. Haar jij die citroenen dan nog even uit je vagijn?
Ik snap echt geen bal van dat Reddit, alsof ik op Internet 3.0 zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah, op Reddit ook vaak andere shit. Durf niet overal te komen daar, voel me soms nog echt een internetvirgin met al die zieke brony shit enzo.
Echt hè, kowed dan met die zooloolipquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc reageerde toch, zo ondankbaar, tfoe
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze projectie werkt niet bij mij hoor, leuk geprobeerd wel. Slaap lekker.
Mobiel is vet handig juist. Wil die groene shit ook als ik op laptop zit. Probeerde dat een keer in te stellen, heel die layout naar de klote.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
oh sorry ben btje j-kwon en mobiel
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.
Ja precies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap echt geen bal van dat Reddit, alsof ik op Internet 3.0 zit.
[..]
Echt hè, kowed dan met die zooloolip.
En jij bent nogal een explosief meisje, geeft niks hoor dat je dan boos wordt omdat mijn reactie je niet aanstaat. Hoort toch bij je. Vind het wel grappig hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]Als er iemand om haar zuurheid bekend staat hier ben jij het wel mop, niks projectie
Lekker een Expeditie Robinson-pannenkoek delen met 12 neven en een verre oom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet het wel heeeeel erg lekker zijn.
Gewoon plaatjes klikken op Imgurquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Daarom juist. Gewoon rustig aan met die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |