Blabla mad, weer op je kut getrapt, hou op met me hoor, hueheuhrhehejehejuehhrjehej.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, mensen die ondertiteling willen, wat een stelletje losers zeg!![]()
Oh jullie kijken series en films zonder ondertiteling? Wooohh, so so cooooool.
Was al inb4, te laat HASHAHAHAquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blabla mad, weer op je kut getrapt, hou op met me hoor, hueheuhrhehejehejuehhrjehej.
Zo, hebben we dat allemaal weer gehad.
Is toch niks ergs aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
Overigens vrijwel altijd Engelse subtitles, puur omdat ik het anders gewoon niet versta als ik iets aan het eten ben of als er iemand in de andere kamer slaapt en ik het geluid zacht moet zetten oid. Maar nee, ik kijk series met subtitlesSchande
Die overtrokken reacties van jou altijd.quote:
Mooi, ga maar weg.quote:
Nee jouw reacties trekken volle zalenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die overtrokken reacties van jou altijd.
Moest lachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Salatrel het volgende:
Veer smakt en kan de TV niet verstaan als ze die courgette naar binnen werkt
....quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jouw reacties trekken volle zalen
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die overtrokken reacties van jou altijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jouw reacties trekken volle zalen
Oh sorry. Bedoelde natuurlijk: HAHAHAHAJAHAHAHHEHEHEHUEHEUHEJEJEJEJJAJAHAHquote:
Haha shiit, morgen even wat lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
R&P / Erge blunders tijdens een date
ONZ / blunders door alcohol
ONZ / Vertel hier je beroeps blunders!
Enz. Gewoon zoeken op blunders in de TT in de hoop op cool stories
.
Och is het weer zo ver, Chloro heeft teveel zuur sap gedronken hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry. Bedoelde natuurlijk: HAHAHAHAJAHAHAHHEHEHEHUEHEUHEJEJEJEJJAJAHAH
ik ook. Slechte kwaliteit, mensen die er doorheen praten, geen zin om op audio ye focusses. Subs ftwquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
Overigens vrijwel altijd Engelse subtitles, puur omdat ik het anders gewoon niet versta als ik iets aan het eten ben of als er iemand in de andere kamer slaapt en ik het geluid zacht moet zetten oid. Maar nee, ik kijk series met subtitlesSchande
tvpquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Beschamend moment (in je eentje) Deel 10
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
R&P / Erge blunders tijdens een date
ONZ / blunders door alcohol
ONZ / Vertel hier je beroeps blunders!
Enz. Gewoon zoeken op blunders in de TT in de hoop op cool stories
.
Dus dat. Maar nee; subtitlesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook. Slechte kwaliteit, mensen die er doorheen praten, geen zin om op audio ye focusses. Subs ftw
Hallo nierstenenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och is het weer zo ver, Chloro heeft teveel zuur sap gedronken hoor.
God, stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat. Maar nee; subtitles![]()
!!
Hehequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef Modus het volgende:
F1988 is één en al geslachtsdeelblunder.
Hahahahaha ook gewoon blijven happen hequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, stel je niet aan zeg.Kk.
ofwel ligt ie daar begravenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ja Veer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha ook gewoon blijven happen heZuurpruimpje
Wat is je Reddit username?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ikke niet want subtitlesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heeey wie van jullie gebruikt subtitles? Eerlijk zeggen he
quote:
Ja bij Duitse filmsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat het zo steekt.
Alleen imgurquote:
Gewoon luisteren in het Engels tok, goed voor je. Geen problemen met 'met' though.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijd
Chagrijn
Hahahah oke meid ;pquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.
Ze komen ..quote:
Dingen die jij post zie ik vaak op Reddit voorbij komen.quote:
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.quote:
De NS zet bussen in?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/rKk1zBM.jpg
Zag deze pic een halve dag geleden, en volgens mij staan ze er nu nog.
Is er na zoiets ook een reactie die niet als mad bestempeld wordt, trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |