abonnement Unibet Coolblue
pi_124754991
Deel 10 alweer, van deze serie over Blunders en Vergissingen die gelukkig niet erg zijn opgevallen.

De reeks: Topicreeks: Beschamend moment (in je eentje)
pi_124755091
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
pi_124755236
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Oja, hier ook een keer. Vierde mijn verjaardag, en had echt veel troep in huis gehaald: bier, chips, cola, hapjes, knakworstjes, de hele zooi.
Iedereen komt binnen rond 10 uur, en gaat zo half een al weer weg. 1 meisje vertrok toen namelijk weer, want zij wilde op tijd thuis zijn, en iedereen ging mee. Bleef met veel bier en hapjes achter.

Dat doe ik ook niet weer.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 14:08:53 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_124755271
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Herkenbaar. Ineens moet iedereen werken, ziek, andere verjaardag, blabla. We hebben daarna drie weken lang elke avond verjaardagszooi kunnen eten. Nooit weer :N
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_124755292
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.

:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_124755348
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.

:')
Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
pi_124755381
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
Nee, want die slaapt bij mijn ouders op de kamer :') Ik moet ook een trap af en een heel huis door voor ik was waar ik wakker werd. Maar dat kan dan probleemloos :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_124755506
haha ik had dat net... ik woon in een appartementen complex met beneden een draaideur van niet al te beste kwaliteit en je moet zelf duwen.. dat ding duwt altijd rechtsom.. maar vandaag ging ik ineens linksom duwen.. en het ging al super moeilijk maar ik als een dooie gewoon door duwen.. ben ik eindelijk binnen.. (duurde echt 5 minuten ofzo) en komt er iemand anders die naar buiten moet, toen pas realiseerde ik mij wat ik had gedaan..

Echt.. wtf weet ook niet waarom ik dat toen pas doorhad en niet al eerder haha
pi_124755712
Schuifdeuren die niet snel genoeg openschuiven, zodat je alsnog met je kop tegen het glas knalt...
Of verwachten met een automatische draaideur te maken te hebben, zodat je een paar seconden voor nop ervoor staat te wachten dat 'ie in beweging komt, voordat je doorhebt dat je zelf moet gaan duwen.

[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 01-04-2013 16:24:14 ]
  maandag 1 april 2013 @ 14:30:18 #10
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_124755917
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
da's kut
Gr gr. de KLB Keizer
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 14:50:59 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_124756540
De lapo van het vorige deel ging over stoplichten, en daar heb ik er ook nog wel eentje van :')

Ik stond moederziel alleen op een kruispunt, wachtend om rechtdoor te mogen met m'n auto. Ik leun wat tegen m'n zijraampje en kijk naar het stoplicht voor linksaf. Duurde maar en duurde maar tot 'ie eindelijk op groen sprong. Ik "schrik wakker" en geef gas. Zo door rood. Flits! Boete!

Waarschijnlijk was m'n rechtdoorstoplicht al 2x op groen gesprongen maar ik had het besef gewoon niet na een lange dag werken :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_124757347
Net in een zandkuil wezen baggeren, kom over een smal paadje in het bos, maar het paadje was bevroren. Geef een dot gas en sta haaks op het pad met mijn voorwiel in de stuiken :D
  maandag 1 april 2013 @ 23:41:08 #13
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124777476
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.

:')
_O-
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd _O-
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is. :') 3 uur te vroeg
Kaleidoscopiklimax
  maandag 1 april 2013 @ 23:45:39 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124777682
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

_O-
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd _O-
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is. :') 3 uur te vroeg
Dat heb ik jarenlang elke week wel gehad. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124777694
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 1 april 2013 @ 23:55:35 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124778064
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt ^O^
Ik merk ook dat feesten waar 'ik even mijn gezicht ga laten zien' enorm meevallen en dan tegen een uur of zeven weer de weg terug naar huis aan het zoeken ben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124780510
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

_O-
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd _O-
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is. :') 3 uur te vroeg
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis :')

Ik snap er ook geen reet van
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:34:58 #18
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124781354
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis :')

Ik snap er ook geen reet van
Nou, je bent niet de enige hoor. Ik herinner me nog een verhaal van een jeugdvriend die 's nachts wakker werd terwijl 'ie op de stoep voor z'n huis zat.
pi_125231209
Een verwend momentje:

Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...

Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.

Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:09:08 #20
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_125231765
Komt bekend voor :{
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_125232093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een verwend momentje:

Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...

Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.

Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
omdat het 10x makkelijker is om boodschappen te vervoeren in een auto dan met een fiets? Hell, met een fiets kan je 1 tas meenemen, daarna ben je fucked.
There are only 151 Pokémon.
pi_125804976
Gisteravond laat, bij het uitlaten van de hond, de hele tijd met m'n mobiel lopen pielen en daardoor - geconcentreerd naar het schermpje turend - vol tegen een verkeersbord oplopen.
pi_126092510
Naar de dokter gaan, vanwege een salvo aan hoestbuien die ik dagelijks had door een keelontsteking en naar mijn idee te lang duurde.

Kom ik daar aan, gaat de dokter met een stethoscoop aan de weer, waarop hij opeens erg verzekerd van zichzelf zegt: "Ik zie het al...."
Ik: "Ik *zie* het al???? :? "
Dokter: Ja, je shirt zit binnenstebuiten :')
Ik: :@
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 15:07:24 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_126092541
_O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126374074
Ik kwam vanmiddag van de bakker teruglopen naar huis en loop de oprit op en pak alvast de sleutel uit m'n jaszak om naar binnen te gaan. Ik druk op het knopje op de sleutel om de deur te openen en kijk heel belazerd naar m'n voordeur, die uiteraard niet opengaat, terwijl ik naast me de auto van het slot hoor gaan... :')
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')