Oja, hier ook een keer. Vierde mijn verjaardag, en had echt veel troep in huis gehaald: bier, chips, cola, hapjes, knakworstjes, de hele zooi.quote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Herkenbaar. Ineens moet iedereen werken, ziek, andere verjaardag, blabla. We hebben daarna drie weken lang elke avond verjaardagszooi kunnen eten. Nooit weerquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?quote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.
Nee, want die slaapt bij mijn ouders op de kamerquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
da's kutquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.
Dat heb ik jarenlang elke week wel gehad.quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is.3 uur te vroeg
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaaktquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
Ik merk ook dat feesten waar 'ik even mijn gezicht ga laten zien' enorm meevallen en dan tegen een uur of zeven weer de weg terug naar huis aan het zoeken ben.quote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huisquote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is.3 uur te vroeg
Nou, je bent niet de enige hoor. Ik herinner me nog een verhaal van een jeugdvriend die 's nachts wakker werd terwijl 'ie op de stoep voor z'n huis zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis
Ik snap er ook geen reet van
omdat het 10x makkelijker is om boodschappen te vervoeren in een auto dan met een fiets? Hell, met een fiets kan je 1 tas meenemen, daarna ben je fucked.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een verwend momentje:
Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...
Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.
Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
Had je wel je sleutels bij je??quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis
Ik snap er ook geen reet van
Nee, maar het was bij het ouderlijk huisquote:
Dit minstens 5 keer gehadquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
Klinkt erg grappigquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
Oh best herkenbaar, zo heb ik mijn teen verwond toen ik een kaartje uit een nieuw shirtje moest knippenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Ik scheer mij altijd met schuim uit een spuitbus onder de douche. Pas geleden besloot ik eens ouderwets met een kwast in te gaan zepen. Na het scheren spoel ik de kwast uit en wil hem droog slaan. Bij de derde keer schiet de kwast uit mijn hand en knalt met het houten handvat vol op mijn teen. Nagel helemaal blauw. Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
ik ben laatst in badjas en op sloffen naar de supermarkt geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef MaLo het volgende:
Laatst wilde ik even de stad in. We hebben een drukke periode momenteel en ik was in gedachten verzonken. Ik doe mijn jas aan, pak mijn tas en sleutels, loop naar de auto en stap in. Op het moment dat ik mijn voet op het gaspedaal zet, merk ik opeens dat er iets niet klopt. Ik had geen schoenen aangetrokken. Niks van gemerkt toen ik over straat liep
![]()
Een paar huizen verder was een groep mannen bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik hoop toch zo dat ze niet hebben gezien dat ik op sokken naar mijn auto en weer terug liep, durfde niet hun kant op te kijken.
Bewust of onbewustquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ben laatst in badjas en op sloffen naar de supermarkt geweest
Herkenbaar van toen ik nog op school zat. Ik had het echter nog erger, maar kwam er gelukkig thuis al achter. Midden in de nacht werd ik wakker met de illusie dat het tijd was om me klaar te maken voor school. Ik me aangekleed, spullen gepakt en ontbijt gemaakt. Terwijl ik rustig m'n boterham met hagelslag naar binnen zit te werken, zie ik pas dat het 3 uur 's nachts wasquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zou ik ook wel doen als ie paar meter van je huis is ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dit is inderdaad behoorlijk awkwardquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.
Bleek ik op het rangeerterrein te staan![]()
Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward
Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.
Bleek ik op het rangeerterrein te staan![]()
Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward
Vreselijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.
Ze heeft toen voor het raam staan zwaaien en bonken totdat iemand haar opmerkte
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
Wel een keer gehad dat ik de deur niet meer kon openkrijgen van het slot
Haha, kan ik mij voorstellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef _Arual_ het volgende:
Of in de trein op een klapstoel zitten in een jurkje. Opstaan. Voelen hoe de rok achter de stoel blijft haken en naar boven schuift
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.
Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.
Sta je daar dan met knalrode kop als nieuwkomertje
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Deze was niet helemaal alleen maarja:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
Oh, die is goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Deze was niet helemaal alleen maarja:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.
Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.
Sta je daar dan met knalrode kop als nieuwkomertje
Ach, in Nederland is het een beetje apart dat vreemde mensen groeten als raar wordt gezien. Maarjaquote:Op woensdag 4 september 2013 15:18 schreef richolio het volgende:
Een vrouw zei ik een keer hoi en zwaaide, waarna ik luid terug groette en zwaaide. De vrouw keek me heel raar aan. Ik wist eigenlijk al vrij snel nadat ik de vrouw groette dat ik verkeerd zat. Ik dacht namelijk dat ik haar kende, een oud lerares, dit bleek al snel niet zo te zijn.
Zodra ik om keek door de spraak van een aantal mensen viel alles op zijn plek.. Ze zei hoi tegen de mensen achter mij.![]()
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:16 schreef Scootermuisje het volgende:
Jullie kennen het misschien wel, als je even je telefoon niet gebruikt dan wordt het scherm wat donkerder. Dan tik je hem aan en wordt het scherm weer licht. Dat deed ik gisteren op school bij de pc
Herkenbaar. Soms verwacht je gewoon wat moderns.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
Zo herkenbaarquote:
Hoe de neuk krijg je dat in hemelsnaam voor elkaarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Emm16 het volgende:
Kauwgom die uit mijn mond valt wanneer ik tegen iemand sta te praten.
Meerdere malen op zaterdag of zondag naar het werk gegaan en vroeger ook naar school.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Hahaha beschamend iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis
Dit heb ik ook zo vaakquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb echt vaak dat ik te snel door een deur wil lopen. Dus dan maak ik de deur open, alleen voordat hij ver genoeg open is zodat ik erdoor kan, ben ik er al tegenaan gelopen
Dat ken ik ook wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zo vaak
Of een soort van "storing" in mn hersenen, dat mijn hand de klink nog helemaal niet naar beneden heeft gedaan, maar de rest van mijn lijf daar geen boodschap aan heeft en gewoon doorloopt(Bij deuren die je moet duwen dus.)
quote:Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik
Lullig, maar als ik dit zou zien zou ik zo hard lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |