Oja, hier ook een keer. Vierde mijn verjaardag, en had echt veel troep in huis gehaald: bier, chips, cola, hapjes, knakworstjes, de hele zooi.quote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Herkenbaar. Ineens moet iedereen werken, ziek, andere verjaardag, blabla. We hebben daarna drie weken lang elke avond verjaardagszooi kunnen eten. Nooit weerquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?quote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.
Nee, want die slaapt bij mijn ouders op de kamerquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
da's kutquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.
Dat heb ik jarenlang elke week wel gehad.quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is.3 uur te vroeg
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaaktquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
Ik merk ook dat feesten waar 'ik even mijn gezicht ga laten zien' enorm meevallen en dan tegen een uur of zeven weer de weg terug naar huis aan het zoeken ben.quote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huisquote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is.3 uur te vroeg
Nou, je bent niet de enige hoor. Ik herinner me nog een verhaal van een jeugdvriend die 's nachts wakker werd terwijl 'ie op de stoep voor z'n huis zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis
Ik snap er ook geen reet van
omdat het 10x makkelijker is om boodschappen te vervoeren in een auto dan met een fiets? Hell, met een fiets kan je 1 tas meenemen, daarna ben je fucked.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een verwend momentje:
Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...
Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.
Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
Had je wel je sleutels bij je??quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis
Ik snap er ook geen reet van
Nee, maar het was bij het ouderlijk huisquote:
Dit minstens 5 keer gehadquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
Klinkt erg grappigquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
Oh best herkenbaar, zo heb ik mijn teen verwond toen ik een kaartje uit een nieuw shirtje moest knippenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Ik scheer mij altijd met schuim uit een spuitbus onder de douche. Pas geleden besloot ik eens ouderwets met een kwast in te gaan zepen. Na het scheren spoel ik de kwast uit en wil hem droog slaan. Bij de derde keer schiet de kwast uit mijn hand en knalt met het houten handvat vol op mijn teen. Nagel helemaal blauw. Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
ik ben laatst in badjas en op sloffen naar de supermarkt geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef MaLo het volgende:
Laatst wilde ik even de stad in. We hebben een drukke periode momenteel en ik was in gedachten verzonken. Ik doe mijn jas aan, pak mijn tas en sleutels, loop naar de auto en stap in. Op het moment dat ik mijn voet op het gaspedaal zet, merk ik opeens dat er iets niet klopt. Ik had geen schoenen aangetrokken. Niks van gemerkt toen ik over straat liep
![]()
Een paar huizen verder was een groep mannen bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik hoop toch zo dat ze niet hebben gezien dat ik op sokken naar mijn auto en weer terug liep, durfde niet hun kant op te kijken.
Bewust of onbewustquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ben laatst in badjas en op sloffen naar de supermarkt geweest
Herkenbaar van toen ik nog op school zat. Ik had het echter nog erger, maar kwam er gelukkig thuis al achter. Midden in de nacht werd ik wakker met de illusie dat het tijd was om me klaar te maken voor school. Ik me aangekleed, spullen gepakt en ontbijt gemaakt. Terwijl ik rustig m'n boterham met hagelslag naar binnen zit te werken, zie ik pas dat het 3 uur 's nachts wasquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zou ik ook wel doen als ie paar meter van je huis is ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dit is inderdaad behoorlijk awkwardquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.
Bleek ik op het rangeerterrein te staan![]()
Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward
Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.
Bleek ik op het rangeerterrein te staan![]()
Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward
Vreselijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.
Ze heeft toen voor het raam staan zwaaien en bonken totdat iemand haar opmerkte
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
Wel een keer gehad dat ik de deur niet meer kon openkrijgen van het slot
Haha, kan ik mij voorstellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef _Arual_ het volgende:
Of in de trein op een klapstoel zitten in een jurkje. Opstaan. Voelen hoe de rok achter de stoel blijft haken en naar boven schuift
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.
Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.
Sta je daar dan met knalrode kop als nieuwkomertje
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Deze was niet helemaal alleen maarja:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
Oh, die is goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Deze was niet helemaal alleen maarja:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.
Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.
Sta je daar dan met knalrode kop als nieuwkomertje
Ach, in Nederland is het een beetje apart dat vreemde mensen groeten als raar wordt gezien. Maarjaquote:Op woensdag 4 september 2013 15:18 schreef richolio het volgende:
Een vrouw zei ik een keer hoi en zwaaide, waarna ik luid terug groette en zwaaide. De vrouw keek me heel raar aan. Ik wist eigenlijk al vrij snel nadat ik de vrouw groette dat ik verkeerd zat. Ik dacht namelijk dat ik haar kende, een oud lerares, dit bleek al snel niet zo te zijn.
Zodra ik om keek door de spraak van een aantal mensen viel alles op zijn plek.. Ze zei hoi tegen de mensen achter mij.![]()
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:16 schreef Scootermuisje het volgende:
Jullie kennen het misschien wel, als je even je telefoon niet gebruikt dan wordt het scherm wat donkerder. Dan tik je hem aan en wordt het scherm weer licht. Dat deed ik gisteren op school bij de pc
Herkenbaar. Soms verwacht je gewoon wat moderns.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
Zo herkenbaarquote:
Hoe de neuk krijg je dat in hemelsnaam voor elkaarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Emm16 het volgende:
Kauwgom die uit mijn mond valt wanneer ik tegen iemand sta te praten.
Meerdere malen op zaterdag of zondag naar het werk gegaan en vroeger ook naar school.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Hahaha beschamend iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis
Dit heb ik ook zo vaakquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb echt vaak dat ik te snel door een deur wil lopen. Dus dan maak ik de deur open, alleen voordat hij ver genoeg open is zodat ik erdoor kan, ben ik er al tegenaan gelopen
Dat ken ik ook wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zo vaak
Of een soort van "storing" in mn hersenen, dat mijn hand de klink nog helemaal niet naar beneden heeft gedaan, maar de rest van mijn lijf daar geen boodschap aan heeft en gewoon doorloopt(Bij deuren die je moet duwen dus.)
quote:Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik
Lullig, maar als ik dit zou zien zou ik zo hard lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 05:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik liep laatst met twee volle handen naar de keuken en wilde de deur met mijn voet openduwen, trap ik precies tegen het kattenluik, zat m'n poot vast in het kattenluik
Wist je dat je ook naar je mobiele nummer kunt BELLEN?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik had weer eens wat vanavond...
Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....
Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel.![]()
Nu toch maar even een pincode instellen...
mits je een andere telefoon hebt of communicatiemogelijkheden om een ander te laten bellen .. en hij niet op 'stil' staatquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef pietbier het volgende:
[..]
Wist je dat je ook naar je mobiele nummer kunt BELLEN?
Dan hoor je zo waar ie ligt
Ikzelf ook hoor, ik zou er uren naar kunnen kijkenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lullig, maar als ik dit zou zien zou ik zo hard lachen
Ik ben slechthorend aan één kant waardoor ik moeite heb met het bepalen van de richting waar het geluid vandaan komt...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef pietbier het volgende:
[..]
Wist je dat je ook naar je mobiele nummer kunt BELLEN?
Dan hoor je zo waar ie ligt
Ik zou hem al lang gekneed hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef marcooooow het volgende:
Tijdens wandelvierdaagse werd ik uitgescholden door een groep 14-jarig voetbal tuig. Het siert mij nou niet bepaald om als 20-jarige daar in mee te spelen. Ik had een T-shirt aan van de rolling stones met zo'n tong er op en daarom was ik homo. ''Je moeder vond hem anders wel leuk'' Tijdje later liep een van die sukkels naast mij en terwijl wij over en weer aan het praten waren liep die aap tegen een lantaarnpaal aan. Toen was ie stil. De begeleiders/ouders hebben zich er de hele tijd niet mee bemoeid.
Het was nog niet te laat voor ze om dat soort gedrag met wat tikken af te leren.quote:Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef marcooooow het volgende:
Tijdens wandelvierdaagse werd ik uitgescholden door een groep 14-jarig voetbal tuig. Het siert mij nou niet bepaald om als 20-jarige daar in mee te spelen. Ik had een T-shirt aan van de rolling stones met zo'n tong er op en daarom was ik homo. ''Je moeder vond hem anders wel leuk''
Dat had ik het liefste wel gedaan maar er waren vrienden bij, en ik kan wel wat hebben hoor. Platte hand met volle kracht in het gezicht was wel leuk geweest en dan hele neus binnenstebuiten.quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het was nog niet te laat voor ze om dat soort gedrag met wat tikken af te leren.
Al snap ik je punt om het niet te doen.
Is dat wel helemaal goed gekomen??quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef mrpat het volgende:
Paar weken geleden; ik was een dagje vrij dus lekker uitslapen. Na het ontbijt na boven om vervolgens na het tandenpoetsen te merken dat je iets beneden hebt laten liggen. Dus ik naar de trap lopen en het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik beneden aan de trap lig met een zeer pijnlijke nek en in m'n Donald Duck pyjamawas alleen thuis dus ik in blinde paniek mijn vader bellen.
Vervolgens na ook een bezoekje van de huisarts toch maar de ambulance laten komen bleek die ambulancechauffeur ook nog de echtgenoot van een collega te zijn. Wat schaamde ik me. Met een nekkraag om, op een wervelplank en in mijn pyjama in het ziekenhuis belanden is niet leuk. Krijg ik die avond een appje van mijn collega dat zijn man het wel een heel leuk gezicht vond hoe ik er bij lag in mijn pyjama
Ja, had alleen een hersenschudding waar ze 1 dag later pas achter kwamen. Gaat nu weer heel goed! Al loop ik nu wel heeeel voorzichtig de trap af!quote:
Die irritatie had ik ook bij de sportschool. Het poortje ging maar niet open, hoe vaak ik het pasje er langs haalde. Uiteindelijk halfboos de dame bij de kassa er op aangesproken, die me aanraadde niet mijn feloranje ING bankpas te gebruiken.quote:Op woensdag 9 april 2014 06:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Alweer een tijdje terug.
Sta op het station bij de kaartautomaat om een papieren kaartje te kopen dus alles ingevoerd en druk op betalen met pinpas. Hup pas erin, zegt ie kaart ongeldig, dus ik haal mijn kaart eruit en doe hem er weer in om het nog eens te proberen en weer zegt ie kaart ongeldig.
Ik haal helemaal geïrriteerd mijn pas terug en toen zag ik pas dat ik mijn ov-chipkaart erin had gedaan ipv mijn pinpas.
In die trant heb ik wel eens twee lenzen in 1 oog gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Je bril opzetten terwijl je je lenzen nog in hebt en je afvragen waarom je zo wazig ziet.
Een smartphone kan je tracken, dan weet je iig of die in huis of op je werk ligt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....
Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel.![]()
Dat heb ik ook weleens gehad. Alleen werd ik driftig en trapte ik heel mijn fiets aan gortquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:43 schreef niels0 het volgende:
Met het voorwiel van m'n fiets tussen de tramrails voor een vol terras. Iedereen klappen natuurlijk.
Zoiets had ik vorig jaar. Had m'n mobiel nog maar net een paar weken. Ik zou de volgende dag op vakantie gaan dus ik was 's avonds m'n spullen aan het inpakken. Nog even op de laptop, een paar laatste dingen inpakken en toen was het tijd om te gaan slapen, zo rond 1u. De vorige nacht was kort geweest en ik was pas om 20u thuis van m'n werk dus ik was best moe. Ik moest alleen m'n telefoon nog even hebben om de wekker in te stellen. Laat ik die nou niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is niet beschamend maar gewoon sneuquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef .Neovo. het volgende:
En ook verjaardagsfeestje. Ook wat mensen uitgenodigd, maar stiekem had ik wel verwacht dat er weinig mensen kwamen. Maar dat er echt helemaal niemand kwam wist ik niet. Die bleken mijn verjaardag ergens in een kroeg te vieren, zonder mij. Dat hoorde ik enkele dagen later. Lullig, maar nu weet ik ook hoe men over me denkt. (namelijk: "die loser? Daar ga ik niet heen")
Waarom geloof ik dit soort verhalen nou nooit?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef adnapekkid het volgende:
ik was flink aan de diaree, kwam ik ergens van thuis, ik moest kei nodig. ik ren naar de wc, ga zitten en flans alles eruit, bleek de deksel nog omhoog te staan![]()
Deksel omhoog? Jij had 'm liever naar beneden gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef adnapekkid het volgende:
ik was flink aan de diaree, kwam ik ergens van thuis, ik moest kei nodig. ik ren naar de wc, ga zitten en flans alles eruit, bleek de deksel nog omhoog te staan![]()
het is echt gebeurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit soort verhalen nou nooit?
hij stond naar benedenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deksel omhoog? Jij had 'm liever naar beneden gehad?
Mwah, het kwam aardig beschamend bij mij overquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is niet beschamend maar gewoon sneu
Geniet mij heel vaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In de lift stappen op de begane grond, en verwoed op de 0 drukken terwijl je op 6 moet zijn... En pissig worden omdat die pokkelift niet reageert....
Watquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Durf het niet te posten![]()
Iets met hoognodig een grote boodschap en dan in centrum van Amsterdam in de file vast komen te staan in de auto zonder bijrijder![]()
Plastic zak onder me broek gedaan en thuis snel onder de douche en wasmachine aan
We have a winnerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iets met hoognodig een grote boodschap en dan in centrum van Amsterdam in de file vast komen te staan in de auto zonder bijrijder![]()
Plastic zak onder me broek gedaan en thuis snel onder de douche en wasmachine aan
Je hebt gewoon in je broek gepoept!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat is nog erger dan Dat Moment dat ik met voedselvergiftiging nog net het openbaar toilet haalde, maar dat mijn lijf besloot van beide kanten te lozen. Ik had één seconde om te kiezen dus gokte er maar op dat mijn broek genoeg opvangcapaciteit had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zitquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren was ik in de V&D en besloot ik een jurk te gaan passen. Ik die jurk aantrekken en vol trots naar mijn lichaam en jurk kijken. Die jurk stond me echt mooi. Mijn vormen kwamen mooi naar voren en ik had zelfs een decolleté. Wow.
Had de naam opgeslagen in mijn telefoon om thuis op te zoeken en door te sturen naar mensen. Ik dus zoeken op die jurk, en wat blijkt.. ik had 'm achterstevoren aangetrokken!_!
Of die jurk heeft n heel raar model. Niet ongebruikelijk bij V&D.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zit
Heb daar niet zo veel verstand van eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of die jurk heeft n heel raar model. Niet ongebruikelijk bij V&D.
Waar bemoei je je dan meequote:Op zaterdag 26 april 2014 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb daar niet zo veel verstand van eerlijk gezegd
Boete gekregen? Of moest de conducteur er ook om lachen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik sta om half 7 op, ontbijt, pak tas in, loop naar het station, stap in de trein, zoals elke maandagochtend toen ik nog studeerde.
Conducteur komt langs, ik laat mijn week-ov zien, conducteur zegt: "maar dit is een week-ov". Ik: "Euh, ja, dat klopt.". Conducteur: "Maar het is zondag".
Nee, gelukkig niet... Kennelijk was mijn verbazing overtuigend genoegquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Boete gekregen? Of moest de conducteur er ook om lachen?
Ik heb inderdaad amper tieten, vandaar dat ik zo trots naar mijn decolleté keekquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zit
Zon geval ook een keer gehad al was het dan een keer savonds.quote:Op zondag 27 april 2014 10:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik sta om half 7 op, ontbijt, pak tas in, loop naar het station, stap in de trein, zoals elke maandagochtend toen ik nog studeerde.
Conducteur komt langs, ik laat mijn week-ov zien, conducteur zegt: "maar dit is een week-ov". Ik: "Euh, ja, dat klopt.". Conducteur: "Maar het is zondag".
quote:Op zondag 27 april 2014 10:32 schreef stavromulabeta het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik krijg net in de les een stencil en het was heel erg klein geschreven. Probeer ik onbewust opeens in te zoomen met m'n vingers.
Dit heb ik ook eens gehad. Het ergste was dat ik compleet voor een verkeerde flat stond, die ook nog eens een andere kleur deuren/balkons had dan de mijne (rode in plaats van gele) en ik had helemaal niks in de gaten een paar minuten langquote:Op dinsdag 29 april 2014 02:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben een tijd geleden verhuist naar de VS, woon dus in een flat..
Nu hebben wij dus een sportschool in onze appartement en ga ik daar regelmatig naar toe om even te trainen, zo ook een paar dagen geleden. Ik was dus klaar met trainen en ga weer richting mijn appartement, stap in de lift, stap weer uit de lift en loop naar mijn deur.
Ik dus de sleutel erin steken en ineens past het niet, ik dus echt van "huh.. wtf?" weer proberen, daarna tegen de deur slaan met mijn vuist, "MA, PA, DOE OPEN!!" *BONS BONS BONS* "WTF DOE OPEN DIT IS NIET LEUK MEER!" nog een keer natrappen uit boosheid..
kijk ik op het deur nummer blijkt dat ik op 603 was in plaats van 903.. maar dat ik uit automatisme op de 6e verdieping had gedrukt omdat ik in NL op de 6e verdieping woonde..
Toen snel weg gerend voordat iemand zag wat ik aan het doen was![]()
Haha geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef Mgolovic het volgende:
Speciaal voor een faal een topic van 2 jaar oud opzoeken![]()
Vanuit mijn werk even naar de supermarkt om avondeten te halen. Loop daar rond en dacht nog "nou, Red Hot Chili Peppers in de supermarkt, dat hoor je niet vaak". Volume was ook wat harder dan je normaal hoort in de supermarkt.
Sta in de rij en hoor achter me een vrouw iets mompelen in de trant van "gezellig" en "hele winkel mee rond lopen". Dacht dat ze niet helemaal goed was of het tegen iemand anders had, maar dat bleek niet zo te zijn toen ik buiten kwam. Toen hoorde ik nog steeds Red Hot Chili Peppers, en dat bleek uit mijn kontzak te komen.
In de auto heb ik altijd Spotify aan staan. Normaal gesproken pauzeert mijn telefoon Spotify zodra ik uitstap, maar waarschijnlijk heb ik op één of andere manier de pauze knop ingedrukt. Wist niet hoe snel ik van die parkeerplaats af moest komen...
Zoiets had ik laatst ook bijna. Maar iemand wees me erop toen ik uit het hokje kwam. Zulke mensen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 09:51 schreef MohMi het volgende:
Na een toiletbezoek de afdeling weer op lopen met je rok achter nog half in je onderboek
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Kittekop het volgende:
Toen ik een keer mijn kleine nichtje naar de wc bracht op het vliegveld besloot ik voor het gemak naar die grote speciale wc's te gaan. Die zijn voor gehandicapten of je kunt je kinderen daar verzorgen etc.
Nadat zij naar de wc was gegaan besloot ik zelf ook ff snel te plassen. Ik zat er net op en zag mijn nichtje lopen naar de elektrische deuropener en ik voelde gewoon aan dat ze erop zou drukken! Ik weet niet hoe snel ik sprintte om haar tegen te houden maar ik was te laat. Dus ik pakte mijn nichtje snel vast en stond ik daar met broek op de knieen en mijn nichtje tussen de benen.
Gaat die deur wagenwijd open en pal tegenover zaten allemaal mensen die in de hal zaten te wachten op hun vliegtuig!
Die kutdeur bleef dus open omdat ik uit paniek bleef drukken![]()
Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat die deur dichtging maar wat een verschrikkelijk moment was dat zeg
quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]als je een man was geweest had het nog heel anders af kunnen lopen
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 10 september 2016 09:51 schreef MohMi het volgende:
Na een toiletbezoek de afdeling weer op lopen met je rok achter nog half in je onderboek
Of het was een poging van je ouders om af te zijn van jou.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:31 schreef SecretPret het volgende:
Je ouders kwijtraken in een winkelcentrum als je nog een kind bent.
Jup; van de glijbaan komen in het zwembad en blij omhoog springen met de handjes in de lucht...en plots valt je bikinitopje uit de glijbaanquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Of vergeten dat je je bikinitouwtjes had losgedaan tijdens het zonnen en bij het opstaan ze er vrolijk uitfloepen.
Met je gulp open lopen of een knoop van je blouse ter hoogte van je borsten die ineens open schiet en je al die tijd niets doorhebt.
Kan wel uren doorgaan met die blunders van mij.
Er zat bij elke ingang 2 politie agenten om te kijken of ik er uit zou komen. Ik was toen 6.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:38 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Of het was een poging van je ouders om af te zijn van jou.
Wat is de clou? Kreeg je een heel emmertje voor een knaak?quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
We gingen golfen...... eerst maar eens inslaan in de driving range.....
o ja, balletjes......kun je daar bij de machine krijgen. Ik kijk op die machine, inworp 2,50 (een knaak dus). Ik denk dat is nogal prijzig voor 1 balletje. Dus ik ga even wisselen, 10 knaken, kan ik wel even vooruit.
Ik met een knaak naar de machine, en bij het inwerpen van de knaak denk ik, wat doen al die emmertjes toch ?
(de mensen die om me heen aan het inslaan waren, zagen de humor er niet zo van in)
Is juist chill als er niemand is. Waaant dan mag je gewoon blowen in de trein. En zelf naar het dichstsbijsijndeste station rijden.quote:
Ik denk dat je het emmertje er eerst onder moet houden voordat die 100 ballen eruit rollen? (weet het anders ook niet, ik golf niet)quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is de clou? Kreeg je een heel emmertje voor een knaak?
Dat was gespeeld.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er zat bij elke ingang 2 politie agenten om te kijken of ik er uit zou komen. Ik was toen 6.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is de clou? Kreeg je een heel emmertje voor een knaak?
Gelachen om deze post, een aantal dingen zijn ook wel behoorlijk herkenbaar.quote:Op maandag 12 september 2016 03:22 schreef Nyan het volgende:
Faal Masterpost
Oh ik heb er wel een paar...:
[...]
Er zijn er nog wel meer, maar dit is de selectie waar ik zo even op kom. Gelukkig kan ik er inmiddels zelf wel om lachen
Aaahahaha!! Ik stel me zo'n rustige puisterige puber voor die dit overkomtquote:Op maandag 12 september 2016 12:44 schreef DoeNutz het volgende:
15 zijn en voor het eerst naar de disco op een vrijdag. Die dag handvaardigheid hebben op school, bij het inpakken de schaar vergeten en die snel in je jaszak steken en compleet vergeten.
Die avond in de rij staan bij de disco, gefouilleerd worden door de uitsmijter en gevraagd worden "wat is dit?" bij het tevoorschijn toveren van de vergeten schaar.
Zeggen "oh dat is van handvaardigheid" en verstaan worden als "oh dat is voor mijn veiligheid"
Tegen de muur aangezet worden voor een volledige fouilleer actie en links van je al je klasgenoten vanuit de rij naar je zien kijken.
Ik had graag gezegd dat dit absoluut niet het geval wasquote:Op maandag 12 september 2016 19:12 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Aaahahaha!! Ik stel me zo'n rustige puisterige puber voor die dit overkomt
beetje hardje gekregequote:Op zaterdag 10 september 2016 12:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Of vergeten dat je je bikinitouwtjes had losgedaan tijdens het zonnen en bij het opstaan ze er vrolijk uitfloepen.
Met je gulp open lopen of een knoop van je blouse ter hoogte van je borsten die ineens open schiet en je al die tijd niets doorhebt.
Kan wel uren doorgaan met die blunders van mij.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 09:24 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik keek nog eens op de verpakking, en daar stond op 'Absorbeert nu nóg meer vocht!' Ja, dat was me inmiddels wel duidelijk geworden, haha....
Zeg dat wel!quote:
Ja, ik moet toen wel een kop als een biet gehad hebben, haha....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:14 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Wat zal je je stom hebben gevoeldMaar eind goed al goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |