abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139283632
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Of die jurk heeft n heel raar model. Niet ongebruikelijk bij V&D.
Heb daar niet zo veel verstand van eerlijk gezegd :@
pi_139285128
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Heb daar niet zo veel verstand van eerlijk gezegd :@
Waar bemoei je je dan mee :?
pi_139285710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Waar bemoei je je dan mee :?
Loop heen, bezem
pi_139296896
Ik sta om half 7 op, ontbijt, pak tas in, loop naar het station, stap in de trein, zoals elke maandagochtend toen ik nog studeerde.
Conducteur komt langs, ik laat mijn week-ov zien, conducteur zegt: "maar dit is een week-ov". Ik: "Euh, ja, dat klopt.". Conducteur: "Maar het is zondag".
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 27 april 2014 @ 10:33:48 #155
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_139296926
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik sta om half 7 op, ontbijt, pak tas in, loop naar het station, stap in de trein, zoals elke maandagochtend toen ik nog studeerde.
Conducteur komt langs, ik laat mijn week-ov zien, conducteur zegt: "maar dit is een week-ov". Ik: "Euh, ja, dat klopt.". Conducteur: "Maar het is zondag".
Boete gekregen? Of moest de conducteur er ook om lachen?
pi_139297988
quote:
2s.gif Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Boete gekregen? Of moest de conducteur er ook om lachen?
Nee, gelukkig niet... Kennelijk was mijn verbazing overtuigend genoeg ;)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 27 april 2014 @ 22:08:29 #157
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_139322726
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zit ^O^
Ik heb inderdaad amper tieten, vandaar dat ik zo trots naar mijn decolleté keek :+ Maar de jurk was zegmaar van een stof die nogal rekbaar was. Dus er zat geen vorm in. :p
Kaleidoscopiklimax
  zondag 27 april 2014 @ 22:38:23 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139324695
quote:
Zon geval ook een keer gehad al was het dan een keer savonds.
Helaas kreeg ik wel een boete ;(
  zondag 27 april 2014 @ 22:46:33 #159
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_139325143
quote:
_O-
Kaleidoscopiklimax
pi_139349586
quote:
:D heerlijk die momenten.
Bij mij duren ze altijd maar een paar minuten gelukkig.
pi_139363921
Ik ben een tijd geleden verhuist naar de VS, woon dus in een flat..

Nu hebben wij dus een sportschool in onze appartement en ga ik daar regelmatig naar toe om even te trainen, zo ook een paar dagen geleden. Ik was dus klaar met trainen en ga weer richting mijn appartement, stap in de lift, stap weer uit de lift en loop naar mijn deur.

Ik dus de sleutel erin steken en ineens past het niet, ik dus echt van "huh.. wtf?" weer proberen, daarna tegen de deur slaan met mijn vuist, "MA, PA, DOE OPEN!!" *BONS BONS BONS* "WTF DOE OPEN DIT IS NIET LEUK MEER!" nog een keer natrappen uit boosheid :')..

kijk ik op het deur nummer blijkt dat ik op 603 was in plaats van 903.. maar dat ik uit automatisme op de 6e verdieping had gedrukt omdat ik in NL op de 6e verdieping woonde.. _O-

Toen snel weg gerend voordat iemand zag wat ik aan het doen was :') :@
Waz met jou!
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:42:41 #162
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_139365085
tijdens het sporten wel een keer goed hard uit het pull-up rek gevallen
combinatie van zwetende handpalmen en verzuring, kwam iemand naar me toe of het ging.. schaamde me best wel
pi_139367038
Mijn vader had een keer zo'n momentje.

Hij wou thuis de nietjes in zo'n klein niet apparaat bijvullen. Hij gaat de kamer in, en komt terug met zijn duimen aan de buitenkant aan elkaar geniet.

Wij zitten nog steeds uit te vogelen hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft.
I'm not lost, i'm just geocaching
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:59:45 #164
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_139369487
Ik had mijn polo binnenste buiten aan in de supermarkt en ik kwam er bij de kassa pas achter :')
pi_139373311
Ik krijg net in de les een stencil en het was heel erg klein geschreven. Probeer ik onbewust opeens in te zoomen met m'n vingers. :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:25:51 #166
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_139374712
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik krijg net in de les een stencil en het was heel erg klein geschreven. Probeer ik onbewust opeens in te zoomen met m'n vingers. :')
Heb ik ook wel eens :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:28:05 #167
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139374804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 02:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben een tijd geleden verhuist naar de VS, woon dus in een flat..

Nu hebben wij dus een sportschool in onze appartement en ga ik daar regelmatig naar toe om even te trainen, zo ook een paar dagen geleden. Ik was dus klaar met trainen en ga weer richting mijn appartement, stap in de lift, stap weer uit de lift en loop naar mijn deur.

Ik dus de sleutel erin steken en ineens past het niet, ik dus echt van "huh.. wtf?" weer proberen, daarna tegen de deur slaan met mijn vuist, "MA, PA, DOE OPEN!!" *BONS BONS BONS* "WTF DOE OPEN DIT IS NIET LEUK MEER!" nog een keer natrappen uit boosheid :')..

kijk ik op het deur nummer blijkt dat ik op 603 was in plaats van 903.. maar dat ik uit automatisme op de 6e verdieping had gedrukt omdat ik in NL op de 6e verdieping woonde.. _O-

Toen snel weg gerend voordat iemand zag wat ik aan het doen was :') :@
Dit heb ik ook eens gehad. Het ergste was dat ik compleet voor een verkeerde flat stond, die ook nog eens een andere kleur deuren/balkons had dan de mijne (rode in plaats van gele) en ik had helemaal niks in de gaten een paar minuten lang :') "gvd waarom past die sleutel nou niet meer!".
pi_164847923
Speciaal voor een faal een topic van 2 jaar oud opzoeken :')

Vanuit mijn werk even naar de supermarkt om avondeten te halen. Loop daar rond en dacht nog "nou, Red Hot Chili Peppers in de supermarkt, dat hoor je niet vaak". Volume was ook wat harder dan je normaal hoort in de supermarkt.

Sta in de rij en hoor achter me een vrouw iets mompelen in de trant van "gezellig" en "hele winkel mee rond lopen". Dacht dat ze niet helemaal goed was of het tegen iemand anders had, maar dat bleek niet zo te zijn toen ik buiten kwam. Toen hoorde ik nog steeds Red Hot Chili Peppers, en dat bleek uit mijn kontzak te komen.

In de auto heb ik altijd Spotify aan staan. Normaal gesproken pauzeert mijn telefoon Spotify zodra ik uitstap, maar waarschijnlijk heb ik op één of andere manier de pauze knop ingedrukt. Wist niet hoe snel ik van die parkeerplaats af moest komen...
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:42:54 #169
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_164850236
Ik heb mezelf opgesloten in de wc :') (het slotje ging heel moeizaam. Kreeg hem al moeilijk dicht)
pi_164854964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef Mgolovic het volgende:
Speciaal voor een faal een topic van 2 jaar oud opzoeken :')

Vanuit mijn werk even naar de supermarkt om avondeten te halen. Loop daar rond en dacht nog "nou, Red Hot Chili Peppers in de supermarkt, dat hoor je niet vaak". Volume was ook wat harder dan je normaal hoort in de supermarkt.

Sta in de rij en hoor achter me een vrouw iets mompelen in de trant van "gezellig" en "hele winkel mee rond lopen". Dacht dat ze niet helemaal goed was of het tegen iemand anders had, maar dat bleek niet zo te zijn toen ik buiten kwam. Toen hoorde ik nog steeds Red Hot Chili Peppers, en dat bleek uit mijn kontzak te komen.

In de auto heb ik altijd Spotify aan staan. Normaal gesproken pauzeert mijn telefoon Spotify zodra ik uitstap, maar waarschijnlijk heb ik op één of andere manier de pauze knop ingedrukt. Wist niet hoe snel ik van die parkeerplaats af moest komen...
Haha geniaal _O-

Goede kick tevens ^O^
pi_164856377
Toen ik een keer mijn kleine nichtje naar de wc bracht op het vliegveld besloot ik voor het gemak naar die grote speciale wc's te gaan. Die zijn voor gehandicapten of je kunt je kinderen daar verzorgen etc.
Nadat zij naar de wc was gegaan besloot ik zelf ook ff snel te plassen. Ik zat er net op en zag mijn nichtje lopen naar de elektrische deuropener en ik voelde gewoon aan dat ze erop zou drukken! Ik weet niet hoe snel ik sprintte om haar tegen te houden maar ik was te laat. Dus ik pakte mijn nichtje snel vast en stond ik daar met broek op de knieen en mijn nichtje tussen de benen.
Gaat die deur wagenwijd open en pal tegenover zaten allemaal mensen die in de hal zaten te wachten op hun vliegtuig!

Die kutdeur bleef dus open omdat ik uit paniek bleef drukken :')
Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat die deur dichtging maar wat een verschrikkelijk moment was dat zeg :@
Kssstt niet zo kittig!
pi_165218723
Na een toiletbezoek de afdeling weer op lopen met je rok achter nog half in je onderboek ;(
  zaterdag 10 september 2016 @ 10:07:42 #173
365231 Fera
Fire & Blood
pi_165218907
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:51 schreef MohMi het volgende:
Na een toiletbezoek de afdeling weer op lopen met je rok achter nog half in je onderboek ;(
Zoiets had ik laatst ook bijna. Maar iemand wees me erop toen ik uit het hokje kwam. Zulke mensen. _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 11:20:45 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165219860
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Kittekop het volgende:
Toen ik een keer mijn kleine nichtje naar de wc bracht op het vliegveld besloot ik voor het gemak naar die grote speciale wc's te gaan. Die zijn voor gehandicapten of je kunt je kinderen daar verzorgen etc.
Nadat zij naar de wc was gegaan besloot ik zelf ook ff snel te plassen. Ik zat er net op en zag mijn nichtje lopen naar de elektrische deuropener en ik voelde gewoon aan dat ze erop zou drukken! Ik weet niet hoe snel ik sprintte om haar tegen te houden maar ik was te laat. Dus ik pakte mijn nichtje snel vast en stond ik daar met broek op de knieen en mijn nichtje tussen de benen.
Gaat die deur wagenwijd open en pal tegenover zaten allemaal mensen die in de hal zaten te wachten op hun vliegtuig!

Die kutdeur bleef dus open omdat ik uit paniek bleef drukken :')
Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat die deur dichtging maar wat een verschrikkelijk moment was dat zeg :@
:D als je een man was geweest had het nog heel anders af kunnen lopen :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165220752
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D als je een man was geweest had het nog heel anders af kunnen lopen :')
:D
Kssstt niet zo kittig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')