abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 13:54:20 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_128032708
Oh met treinreizen heb ik ook nog wel wat, ik ga heeeel zelden met de trein en als ik dan ga, dan gaat er altijd wat fout.

1 Treinreis met 3 "blunders":

Ik wil inchecken, gaat niet. Maar goed poortje stond open dus ik loop gewoon door, in het station aanbeland nog een poortje geprobeerd, gek, die doet het ook niet ,toch maar even vragen. Tja je moet je OV Chip eerst activeren om deze voor de trein te kunnen gebruiken, wist ik veel.

OK trein in en pp weg naar Utrecht, trein stopt, ik denk: oh we zijn er en ik sta op, ik kijk naar buiten, mmm wat een raar station is dit. We waren er dus nog niet, de trein moest blijkbaar even wachten op een wissel of zo. Ik bleef maar gewoon staan alsof het met opzet was.

Terugweg: ik stap uit op het station bij mij in de buurt, 2 uitgangen, oost en zuid. Nu woon ik in Amsterdam Zuid en ik dacht, nou dan zal het wel uitgang Zuid zijn. Ik loop een stukje door en ik had toch de verkeerde uitgang gepakt met als gevolg dat ik een roteind moest omlopen naar huis :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128046258
Of in de trein op een klapstoel zitten in een jurkje. Opstaan. Voelen hoe de rok achter de stoel blijft haken en naar boven schuift ;(
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:45:23 #53
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_128046850
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.

Bleek ik op het rangeerterrein te staan ;(

Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward ;(
Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.
Ze heeft toen voor het raam staan zwaaien en bonken totdat iemand haar opmerkte _O-
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:54:56 #54
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_128047302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Een nichtje van mij heeft dit ook een keer gehad.
Ze heeft toen voor het raam staan zwaaien en bonken totdat iemand haar opmerkte _O-
Vreselijk :D ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_128122808
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_128122846
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezelf opsluiten op een openbaar toilet, omdat de klink er ineens afvalt.
_O-

Wel een keer gehad dat ik de deur niet meer kon openkrijgen van het slot :')
pi_128122941
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

_O-

Wel een keer gehad dat ik de deur niet meer kon openkrijgen van het slot :')
Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur. :@
pi_128123042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Een keer gehad in een wegrestaurant tijdens een busreis, om zo en zo laat zou de bus weer vertrekken en op dat moment zat ik dus opgesloten in de plee. Midden in Italië. Man wat had ik het benauwd, ik heb als een wezenloos staan gillen en trekken aan die deur. :@
Haha, kan ik mij voorstellen.
pi_128124732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef _Arual_ het volgende:
Of in de trein op een klapstoel zitten in een jurkje. Opstaan. Voelen hoe de rok achter de stoel blijft haken en naar boven schuift ;(
:9
pi_128162945
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.

Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.

Sta je daar dan met knalrode kop als nieuwkomertje :')
  zondag 23 juni 2013 @ 22:10:30 #61
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_128170254
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:
Niet in mn eentje (helaas) maar goed. Ik had me net ingeschreven op een nieuwe sportschool. Ik, klein meisje, doe graag wat krachttraining. Het nadeel van de meeste sportscholen is natuurlijk dat er alleen van die opgepompte mannen in het krachthok lopen, en daar voel ik me meestal nogal te kijk lopen zegmaar.

Dus, eerste keer dat ik het krachthok binnenstap wil ik me niet laten kennen en pak een stang van het rek waar al gewichten aanhingen. Maar geen krammetjes om die gewichten tegen te houden, en dat had ik niet gezien. Ik voel die stang dus eerst heeeeeeel langzaaaaam naar 1 kant hellen. KADENG KADENG gewichten pleuren eraf. Vervolgens helt het hele handeltje naar de andere kant omdat de stang nu helemaal niet meer in balans is, KADENG KADENK de rest van de gewichten eraf.

:D

Ik had laatst andere vaatwastabletten gekocht.
Dus ik zet 's avonds de vaatwasser aan, en de volgende morgen: alles nog vies.
Ging ik twijfelen: ben ik nou gek, heb ik dat ding überhaupt wel aangezet, ben ik het mss vergeten omdat ik zo moe was?
Dus ik het ding nogmaals aangezet, nu was ik erbij, overdag, ik hoorde hem draaien en spoelen, en na afloop: alles nog vuil.
Ik schelden: die rot nieuwe vaatwastabletten, wat een #*$&)#* dingen, ik koop ze nooit meer.
Enfin, slot van het liedje, na de derde keer opnieuw aangezet te hebben, kwam ik er eindelijk dat de nieuwe vaatwastabletten niet in zo'n oplosbaar plasticje zaten, en dat, toen ik het plasticje eraf gehaald had, mijn vaat wel degelijk blinkend schoon werd.
Gelukkig was ik alleen thuis :@
  zondag 23 juni 2013 @ 22:37:57 #62
404617 koenes
Linkmichel
pi_128172036
Deze was niet helemaal alleen maarja:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_128172622
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Ik was samen met m'n vader thuis, en ik was aan het gamen, en m'n vader zei dat hij even de auto van de oprit ging rijden, want er moest een partytent op de oprit komen voor die avond. Ik zeg zo automatisch 'joo is goed' zonder te horen wat ie nou eigenlijk zei. Opeens zie ik de auto vanuit m'n ooghoek heel langzaam de oprit afrollen richting de sloot. Dus ik dacht dat de handrem er niet op staat. Dus ik rende in m'n badjas en op blote voeten (het was ochtend) als een gek naar buiten om die auto tegen te houden, ben ik de voordeur uitgesprint zie ik me vader vanuit de auto kijken alsof ik helemaal gestoord ben.
_O- !
Filmwaardig momentje.
  zondag 23 juni 2013 @ 23:01:05 #64
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128173377
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef koenes het volgende:
Oh, die is goed _O- .
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 23:11:42 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_128173893
Vanmiddag een ligbedje in elkaar proberen te zetten, niet echt goed gelukt, mijn gestuntel met dat ding was gelukkig in mijn uppie (twee linkerhanden).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128174115
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Pluizje het volgende:

_O-

Mijn eerste dag op de sportschool was ook geen succes :P
Je hebt zo;n ''traploopdinggeval'' dus dan moet je traplopen dus, maar je kan hem afstellen op snelheid,dus ik doe eerst 1 dan 2, 3 enz. en bij 6 ging hij zo snel dat ik er vanaf flikkerde :')

Is toch meer dan een meter hoog en ik had een paar flinke blauwe plekken :+
pi_128174282
Heb ook nog wel zo'n momentje. Was een jaar of 8 en ging nog wel eens halfslapend naar de wc s'nachts. Dus t was weer zover, ik ging al slaapwandelend naar de wc. Maar ipv de trap naar beneden (kinderwc), nam ik de trap naarboven (wasruimte). Achteraf moest ik dus van mijn moeder te horen krijgen dat de wasmand nat was en 'wel heel raar rook'. Bleek ik dus in de wasmand te hebben gepist.
Oeps.. :@
  woensdag 4 september 2013 @ 15:18:38 #68
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_130813906
Een vrouw zei ik een keer hoi en zwaaide, waarna ik luid terug groette en zwaaide. De vrouw keek me heel raar aan. Ik wist eigenlijk al vrij snel nadat ik de vrouw groette dat ik verkeerd zat. Ik dacht namelijk dat ik haar kende, een oud lerares, dit bleek al snel niet zo te zijn.

Zodra ik om keek door de spraak van een aantal mensen viel alles op zijn plek.. Ze zei hoi tegen de mensen achter mij.

;( ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_130814011
Nevermind..

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 15:36:14 ]
pi_130819184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:18 schreef richolio het volgende:
Een vrouw zei ik een keer hoi en zwaaide, waarna ik luid terug groette en zwaaide. De vrouw keek me heel raar aan. Ik wist eigenlijk al vrij snel nadat ik de vrouw groette dat ik verkeerd zat. Ik dacht namelijk dat ik haar kende, een oud lerares, dit bleek al snel niet zo te zijn.

Zodra ik om keek door de spraak van een aantal mensen viel alles op zijn plek.. Ze zei hoi tegen de mensen achter mij.

;( ;(
Ach, in Nederland is het een beetje apart dat vreemde mensen groeten als raar wordt gezien. Maarja :P
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:11:56 #71
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_135924022
Vandeweek zo'n staande spiegel gekocht voor in de slaapkamer.

En vannacht even naar de badkamer, en bij het teruglopen naar bed, vanuit je ooghoek ineens rechts een schim zien opdoemen. Met een luide "Shit, wie is daar?" wegduiken en ingedoken klaar staan om dat iets of iemand, een lel terug te kunnen geven....
Om na een paar ogenblikken door te krijgen dat je gewoon jezelf in die spiegel zag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_135924125
Jullie kennen het misschien wel, als je even je telefoon niet gebruikt dan wordt het scherm wat donkerder. Dan tik je hem aan en wordt het scherm weer licht. Dat deed ik gisteren op school bij de pc :')
hee hallo
pi_135925271
Tijdje terug mijn kerstpakket gehad na een goede borrel, tijdens het wachten op mijn rit terug het pakket even bekeken. En er zat een busje in met wat ik dacht wat deo was. Dus meteen gebruikt, want zeg nou zelf wat is er slimmer dan om half 12 's nachts deo op doen.

Helemaal vergeten dat ik dat had gedaan en toen bleek de volgende dag dat heel mijn jas en blouse onder het scheerschuim zaten.
pi_135942979
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:16 schreef Scootermuisje het volgende:
Jullie kennen het misschien wel, als je even je telefoon niet gebruikt dan wordt het scherm wat donkerder. Dan tik je hem aan en wordt het scherm weer licht. Dat deed ik gisteren op school bij de pc :')
Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:36:00 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_135943469
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Op Schiphol stond een informatie-PC om plattegronden en reisinfo op uit te kunnen printen. Utieraard met toetsenbordje eronder, maar ik stond een minuut als een bezetene te rammen op het scherm, omdat dat ding niet reageerde op mijn touch-en sweep bewegingen.
Toen zag ik het toetsenbordje en de trackball-muis :')
Herkenbaar. Soms verwacht je gewoon wat moderns.

Soms sta ik ongeduldig te wachten voor een automatische draaideur die maar niet in beweging komt... Om dan te zien dat je zelf moet duwen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')