abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 13:59:20 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_124754991
Deel 10 alweer, van deze serie over Blunders en Vergissingen die gelukkig niet erg zijn opgevallen.

De reeks: Topicreeks: Beschamend moment (in je eentje)
How can I make this topic about me?
pi_124755091
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
  maandag 1 april 2013 @ 14:07:38 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_124755236
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef dude1960 het volgende:
ik had een keer een feestje georganiseerd, maar bijna niemand kwam. Toen zat ik dus met 5 kratten bier en 10 zakken chips
Oja, hier ook een keer. Vierde mijn verjaardag, en had echt veel troep in huis gehaald: bier, chips, cola, hapjes, knakworstjes, de hele zooi.
Iedereen komt binnen rond 10 uur, en gaat zo half een al weer weg. 1 meisje vertrok toen namelijk weer, want zij wilde op tijd thuis zijn, en iedereen ging mee. Bleef met veel bier en hapjes achter.

Dat doe ik ook niet weer.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 14:08:53 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_124755271
quote:
Herkenbaar. Ineens moet iedereen werken, ziek, andere verjaardag, blabla. We hebben daarna drie weken lang elke avond verjaardagszooi kunnen eten. Nooit weer :N
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_124755292
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.

:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 1 april 2013 @ 14:11:36 #6
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_124755348
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:
Vannacht voor het eerst in ik denk 10 jaar weer geslaapwandeld. Word je wakker, midden in de nacht(+- 5:30) met je jas, handschoenen en muts aan maar verder alleen je boxer, en sta je op het punt met een hondenriem zonder hond de deur uit te gaan.

Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
pi_124755381
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Niet dat de hond kwispelend om je heen liep? Zo van oh, het baasje gaat vroeg mee wandelen vandaag?
Nee, want die slaapt bij mijn ouders op de kamer :') Ik moet ook een trap af en een heel huis door voor ik was waar ik wakker werd. Maar dat kan dan probleemloos :')
pi_124755506
haha ik had dat net... ik woon in een appartementen complex met beneden een draaideur van niet al te beste kwaliteit en je moet zelf duwen.. dat ding duwt altijd rechtsom.. maar vandaag ging ik ineens linksom duwen.. en het ging al super moeilijk maar ik als een dooie gewoon door duwen.. ben ik eindelijk binnen.. (duurde echt 5 minuten ofzo) en komt er iemand anders die naar buiten moet, toen pas realiseerde ik mij wat ik had gedaan..

Echt.. wtf weet ook niet waarom ik dat toen pas doorhad en niet al eerder haha
  maandag 1 april 2013 @ 14:23:36 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_124755712
Schuifdeuren die niet snel genoeg openschuiven, zodat je alsnog met je kop tegen het glas knalt...
Of verwachten met een automatische draaideur te maken te hebben, zodat je een paar seconden voor nop ervoor staat te wachten dat 'ie in beweging komt, voordat je doorhebt dat je zelf moet gaan duwen.

[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 01-04-2013 16:24:14 ]
  maandag 1 april 2013 @ 14:30:18 #10
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_124755917
quote:
da's kut
Gr gr. de KLB Keizer
  Moderator / Redactie FP maandag 1 april 2013 @ 14:50:59 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_124756540
De lapo van het vorige deel ging over stoplichten, en daar heb ik er ook nog wel eentje van :')

Ik stond moederziel alleen op een kruispunt, wachtend om rechtdoor te mogen met m'n auto. Ik leun wat tegen m'n zijraampje en kijk naar het stoplicht voor linksaf. Duurde maar en duurde maar tot 'ie eindelijk op groen sprong. Ik "schrik wakker" en geef gas. Zo door rood. Flits! Boete!

Waarschijnlijk was m'n rechtdoorstoplicht al 2x op groen gesprongen maar ik had het besef gewoon niet na een lange dag werken :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_124757347
Net in een zandkuil wezen baggeren, kom over een smal paadje in het bos, maar het paadje was bevroren. Geef een dot gas en sta haaks op het pad met mijn voorwiel in de stuiken :D
  maandag 1 april 2013 @ 23:41:08 #13
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124777476
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Triptamine2 het volgende:

_O-
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd _O-
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is. :') 3 uur te vroeg
Kaleidoscopiklimax
  maandag 1 april 2013 @ 23:45:39 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124777682
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

_O-
Ik heb ook geslaapwandeld vorige week maar dat is lang niet zo ernstig als wat bij is jou is gebeurd _O-
Heb wel een keer gehad dat ik wakker schrok, snel ging aankleden, van de trap af denderde om vervolgens te horen te krijgen dat het nog maar half 4 in de nacht is. :') 3 uur te vroeg
Dat heb ik jarenlang elke week wel gehad. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124777694
quote:
Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 1 april 2013 @ 23:55:35 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124778064
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, dat had ik een keer in een 'club'. Later te horen gekregen waarom er bijna niemand was, die tent had een hele slechte reputatie. Wel met de 10-15 man die er waren een gezellige avond gemaakt ^O^
Ik merk ook dat feesten waar 'ik even mijn gezicht ga laten zien' enorm meevallen en dan tegen een uur of zeven weer de weg terug naar huis aan het zoeken ben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124780510
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

_O-
Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis :')

Ik snap er ook geen reet van
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:34:58 #18
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124781354
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben al wakker geworden op de meest debiele plekken door mijn nachtelijke wandeltochten. De wc, op de vloer van de keuken, dit dan met die hondenriem, maar de ergste was dat ik wakker werd buiten op het bankje voor ons huis :')

Nou, je bent niet de enige hoor. Ik herinner me nog een verhaal van een jeugdvriend die 's nachts wakker werd terwijl 'ie op de stoep voor z'n huis zat.
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:48:38 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125231209
Een verwend momentje:

Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...

Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.

Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:09:08 #20
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_125231765
Komt bekend voor :{
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_125232093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een verwend momentje:

Ik moest ff de stad in vanmorgen, en stond ik na te denken waar ik dan mijn auto zou kunnen parkeren daar..
Of in die ene parkeergarage maarja die altijd erg vol, of anders verderop bij de grote markt, daar is het gratis parkeren maar wel een stukje lopen...

Tot ik me realiseerde dat het eigenlijk belachelijk was om per se de auto te willen nemen. Dus ik zei tegen mezelf, lul, pak toch ff de fiets man, 't is droog, mooi weer, en maar vier kilometer. Met een kwartiertje ben je er al. Voor de winkel afstappen en zelfs sneller heen en terug dan met de auto.

Toch wel erg dat je zo gefixeerd bent op het verplaatsen per auto, dat enige realiteitszin ontbreekt.
omdat het 10x makkelijker is om boodschappen te vervoeren in een auto dan met een fiets? Hell, met een fiets kan je 1 tas meenemen, daarna ben je fucked.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:14:42 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125804976
Gisteravond laat, bij het uitlaten van de hond, de hele tijd met m'n mobiel lopen pielen en daardoor - geconcentreerd naar het schermpje turend - vol tegen een verkeersbord oplopen.
pi_126092510
Naar de dokter gaan, vanwege een salvo aan hoestbuien die ik dagelijks had door een keelontsteking en naar mijn idee te lang duurde.

Kom ik daar aan, gaat de dokter met een stethoscoop aan de weer, waarop hij opeens erg verzekerd van zichzelf zegt: "Ik zie het al...."
Ik: "Ik *zie* het al???? :? "
Dokter: Ja, je shirt zit binnenstebuiten :')
Ik: :@
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 15:07:24 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_126092541
_O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126374074
Ik kwam vanmiddag van de bakker teruglopen naar huis en loop de oprit op en pak alvast de sleutel uit m'n jaszak om naar binnen te gaan. Ik druk op het knopje op de sleutel om de deur te openen en kijk heel belazerd naar m'n voordeur, die uiteraard niet opengaat, terwijl ik naast me de auto van het slot hoor gaan... :')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 03:13:37 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_126375478
De hond was irritant bezig en moest telkens ''Foei, af ''zeggen. Komt mijn vader binnen en wou iets weggooien maar ik had het nog nodig :') Toen hij er aan kwam zei ik ''foei, dat mag niet _O- '' Vader kijkt me zo van :')____________! :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_126376127
Ik slaap wandelde vroeger vaak en werd dan vaak op de vreemdste plekken wakker. Nu niet meer heb nu een haak op de buitendeur zodat die niet open kan, maar voor dat ik die had werd ik een keer wakker voor de AH vlak by mijn huis 300 m. Gelukkig wat het zondag dus alleen de bevijliger had me gezien en wakkergemaakt
pi_126379103
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Had je wel je sleutels bij je??
Meerdere mensen hebben mij om mijn Discordgebruikersnaam gevraagd dus ik zal hem hier vermelden. Ik ben Antithesis#3365.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:06:02 #29
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_126383578
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef Antithesis het volgende:

[..]

Had je wel je sleutels bij je??
Nee, maar het was bij het ouderlijk huis :T
pi_126400003
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:12:42 #31
402465 Osuchi
Ik ben liev.
pi_126400642
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Ging eens met de trein naar de Universiteit, loop gebouw binenn naar de collegezalen...niemand, alleen werksters met sjaaltje die me verbaasd aanstaren. Blijk ik een uur te vroeg te zijn....opstaan + ochtendritueel + de trein.....alles een uur te vroeg. En nee, geen wintertijdochtend.
Dit minstens 5 keer gehad :D Of dat ik mijn boeken voor donderdag pakte terwijl het woensdag was en ook op die tijden op school komen totdat iemand me daadwerkelijk vertelde wat voor dag het was...
  maandag 13 mei 2013 @ 20:39:39 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_126447483
Een gouwe ouwe net...in m'n eentje van de trap gevallen, met de stofzuiger in m'n hand. :') Echt 10 treden KEDOENK KEDOENK met mn billetjes omlaag...nu zijn ze blauw denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_126447811
een half uur bezig geweest om een spiegel app te zoeken.

:@
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126464358
Deze was niet in mn eentje maar wel vrij genant..

afgelopen vrijdag gezellig wat eten en drinken met wat vrienden halverwege de avond blijft mn nagel aan n haaltje aan mn broek hangen.. dus ik maak mn nagel los en brand t haaltje dicht met mn aansteker.. Denk er verder niet meer aan en vervolg mijn avond..

Na t eten besluiten we ook nog even naar n club te gaan om lekker te dansen.. nouja je raad t al :P zodra er n beetje spanning op die broek kwam scheurde die hele naad uit (t haaltje zat op de naad) en stond ik dus met een half blote bil in een club, in China waar iedereen sowieso al naar een lang blond meisje staart.. omg haha ik word weer rood als ik er aan denk.. :D
pi_126552436
Ik scheer mij altijd met schuim uit een spuitbus onder de douche. Pas geleden besloot ik eens ouderwets met een kwast in te gaan zepen. Na het scheren spoel ik de kwast uit en wil hem droog slaan. Bij de derde keer schiet de kwast uit mijn hand en knalt met het houten handvat vol op mijn teen. Nagel helemaal blauw. Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
pi_126552527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
Klinkt erg grappig :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:17:45 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_126552830
Laatst wilde ik even de stad in. We hebben een drukke periode momenteel en ik was in gedachten verzonken. Ik doe mijn jas aan, pak mijn tas en sleutels, loop naar de auto en stap in. Op het moment dat ik mijn voet op het gaspedaal zet, merk ik opeens dat er iets niet klopt. Ik had geen schoenen aangetrokken :'). Niks van gemerkt toen ik over straat liep :|W

Een paar huizen verder was een groep mannen bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik hoop toch zo dat ze niet hebben gezien dat ik op sokken naar mijn auto en weer terug liep, durfde niet hun kant op te kijken :').
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:20:53 #38
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_126553035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef scooby69 het volgende:
Ik scheer mij altijd met schuim uit een spuitbus onder de douche. Pas geleden besloot ik eens ouderwets met een kwast in te gaan zepen. Na het scheren spoel ik de kwast uit en wil hem droog slaan. Bij de derde keer schiet de kwast uit mijn hand en knalt met het houten handvat vol op mijn teen. Nagel helemaal blauw. Hoeveel mannen kunnen zeggen dat ze hun teen hebben bezeerd tijdens het scheren?
Oh best herkenbaar, zo heb ik mijn teen verwond toen ik een kaartje uit een nieuw shirtje moest knippen :D . Ik had het touwtje doorgeknipt waar het kaartje aan hing, toen wilde ik het kaartje uit mijn hand laten glijden. Maar in plaats daarvan liet ik uit mijn andere hand de schaar wegglijden en die viel met de punt naar beneden op mijn teen _O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_126553529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef MaLo het volgende:
Laatst wilde ik even de stad in. We hebben een drukke periode momenteel en ik was in gedachten verzonken. Ik doe mijn jas aan, pak mijn tas en sleutels, loop naar de auto en stap in. Op het moment dat ik mijn voet op het gaspedaal zet, merk ik opeens dat er iets niet klopt. Ik had geen schoenen aangetrokken :'). Niks van gemerkt toen ik over straat liep :|W

Een paar huizen verder was een groep mannen bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik hoop toch zo dat ze niet hebben gezien dat ik op sokken naar mijn auto en weer terug liep, durfde niet hun kant op te kijken :').
ik ben laatst in badjas en op sloffen naar de supermarkt geweest :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:29:23 #40
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_126553601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Bewust of onbewust :P
pi_126553727
bewust wel, de melk was op. geen ontbijt zonder melk!
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:34:10 #42
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_126553953
:@
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:54:39 #43
366365 Lord_Farquaad
De bijrijder zit er weer naast
pi_126555265
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef blomke het volgende:
Herkenbaar van toen ik nog op school zat. Ik had het echter nog erger, maar kwam er gelukkig thuis al achter. Midden in de nacht werd ik wakker met de illusie dat het tijd was om me klaar te maken voor school. Ik me aangekleed, spullen gepakt en ontbijt gemaakt. Terwijl ik rustig m'n boterham met hagelslag naar binnen zit te werken, zie ik pas dat het 3 uur 's nachts was :') Helaas meerdere keren gebeurd.
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:55:58 #44
366365 Lord_Farquaad
De bijrijder zit er weer naast
pi_126555341
quote:

[..]

woensdag 15 mei 2013 @ 22:14:10 #45
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126556826
Ik rijd elke morgen op een doordeweekse dag in een uurtje met de auto naar het werk. Best een eindje rijden dus. Nu moest ik laats in het weekend niet werken maar wel bijna dezelfde route rijden.. Scheelt een paar afslagen. Jullie voelen m al aankomen.. Ik neem zo de afslag naar het werk en hop, daar stond ik in het weekend bij het werk! :') :o
pi_126558519
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Lord_Farquaad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D zo ja, maar dan zonder zonnebril.
pi_126580838
quote:

[..]

Zou ik ook wel doen als ie paar meter van je huis is ofzo.
pi_128020172
Naar school fietsen, en niet ver van huis op een klinkerweggetje in de remmen gaan omdat er een auto voor mij ook in de remmen ging. En uiteraard had het gevroren, en dus lag ik onderuit.

Saillant detail: De auto remde abrupt voor niks, en de eigenaar moet nog eens meteen schaterlachten toen ik onderuit ging. En uiteraard staan er wat scholieren bij te kijken...

Nou, bedankt. Als ik je kenteken had opgespoord, had je vier lekke banden gehad.
Klootzak :( :(
  donderdag 20 juni 2013 @ 01:33:50 #49
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_128020380
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.

Bleek ik op het rangeerterrein te staan ;(

Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:47:56 #50
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128032465
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben eens wakker geworden in een lege trein die stil stond. Geen idee waar ik was.

Bleek ik op het rangeerterrein te staan ;(

Gelukkig was er nog personeel aanwezig.. en ging de trein met een half uur weer verder. Maar het was behoorlijk awkward ;(
Dit is inderdaad behoorlijk awkward :')
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 13:54:20 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_128032708
Oh met treinreizen heb ik ook nog wel wat, ik ga heeeel zelden met de trein en als ik dan ga, dan gaat er altijd wat fout.

1 Treinreis met 3 "blunders":

Ik wil inchecken, gaat niet. Maar goed poortje stond open dus ik loop gewoon door, in het station aanbeland nog een poortje geprobeerd, gek, die doet het ook niet ,toch maar even vragen. Tja je moet je OV Chip eerst activeren om deze voor de trein te kunnen gebruiken, wist ik veel.

OK trein in en pp weg naar Utrecht, trein stopt, ik denk: oh we zijn er en ik sta op, ik kijk naar buiten, mmm wat een raar station is dit. We waren er dus nog niet, de trein moest blijkbaar even wachten op een wissel of zo. Ik bleef maar gewoon staan alsof het met opzet was.

Terugweg: ik stap uit op het station bij mij in de buurt, 2 uitgangen, oost en zuid. Nu woon ik in Amsterdam Zuid en ik dacht, nou dan zal het wel uitgang Zuid zijn. Ik loop een stukje door en ik had toch de verkeerde uitgang gepakt met als gevolg dat ik een roteind moest omlopen naar huis :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128046258
Of in de trein op een klapstoel zitten in een jurkje. Opstaan. Voelen hoe de rok achter de stoel blijft haken en naar boven schuift ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')