Een smartphone kan je tracken, dan weet je iig of die in huis of op je werk ligt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik had weer eens wat vanavond...
Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....
Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel.![]()
Nu toch maar even een pincode instellen...
Dat heb ik ook weleens gehad. Alleen werd ik driftig en trapte ik heel mijn fiets aan gortquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:43 schreef niels0 het volgende:
Met het voorwiel van m'n fiets tussen de tramrails voor een vol terras. Iedereen klappen natuurlijk.
Zoiets had ik vorig jaar. Had m'n mobiel nog maar net een paar weken. Ik zou de volgende dag op vakantie gaan dus ik was 's avonds m'n spullen aan het inpakken. Nog even op de laptop, een paar laatste dingen inpakken en toen was het tijd om te gaan slapen, zo rond 1u. De vorige nacht was kort geweest en ik was pas om 20u thuis van m'n werk dus ik was best moe. Ik moest alleen m'n telefoon nog even hebben om de wekker in te stellen. Laat ik die nou niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik had weer eens wat vanavond...
Ineens .... mobieltje onvindbaar. Schrik! Eerst op de gebruikelijke plaatsen zoeken: bureau, broekzak, jaszak, etc. Niets. Dan de tas op de kop, had ik 'm daar ingegooid dan? Ook niet. In de koelkast dan, misschien tijdens het koken daar op een verstrooid moment ingelegd. Nee.
Naar buiten, de auto checken: onder de stoel, naast de stoel enzo... Nope. Shit, dan ligt 'ie nog op m'n bureau op werk. Nou da's ook lekker dan, met die schoonmakers 's avonds daar. Ik heb, stom genoeg, geen pincode op het toestel zitten... Dus ik zat al te overwegen het nummer te blokkeren, met alle gedoe van dien maargoed....
Kom ik - steeds piekerend hoe ik nou zo stom heb kunnen wezen want overkomt me anders nooit zoiets - in de badkamer... en ligt 'ie daar gewoon, op de wastafel.![]()
Nu toch maar even een pincode instellen...
Dat is niet beschamend maar gewoon sneuquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef .Neovo. het volgende:
En ook verjaardagsfeestje. Ook wat mensen uitgenodigd, maar stiekem had ik wel verwacht dat er weinig mensen kwamen. Maar dat er echt helemaal niemand kwam wist ik niet. Die bleken mijn verjaardag ergens in een kroeg te vieren, zonder mij. Dat hoorde ik enkele dagen later. Lullig, maar nu weet ik ook hoe men over me denkt. (namelijk: "die loser? Daar ga ik niet heen")
Waarom geloof ik dit soort verhalen nou nooit?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef adnapekkid het volgende:
ik was flink aan de diaree, kwam ik ergens van thuis, ik moest kei nodig. ik ren naar de wc, ga zitten en flans alles eruit, bleek de deksel nog omhoog te staan![]()
Deksel omhoog? Jij had 'm liever naar beneden gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef adnapekkid het volgende:
ik was flink aan de diaree, kwam ik ergens van thuis, ik moest kei nodig. ik ren naar de wc, ga zitten en flans alles eruit, bleek de deksel nog omhoog te staan![]()
het is echt gebeurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit soort verhalen nou nooit?
hij stond naar benedenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deksel omhoog? Jij had 'm liever naar beneden gehad?
Mwah, het kwam aardig beschamend bij mij overquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is niet beschamend maar gewoon sneu
Geniet mij heel vaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In de lift stappen op de begane grond, en verwoed op de 0 drukken terwijl je op 6 moet zijn... En pissig worden omdat die pokkelift niet reageert....
Watquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Durf het niet te posten![]()
Iets met hoognodig een grote boodschap en dan in centrum van Amsterdam in de file vast komen te staan in de auto zonder bijrijder![]()
Plastic zak onder me broek gedaan en thuis snel onder de douche en wasmachine aan
We have a winnerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iets met hoognodig een grote boodschap en dan in centrum van Amsterdam in de file vast komen te staan in de auto zonder bijrijder![]()
Plastic zak onder me broek gedaan en thuis snel onder de douche en wasmachine aan
Je hebt gewoon in je broek gepoept!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat is nog erger dan Dat Moment dat ik met voedselvergiftiging nog net het openbaar toilet haalde, maar dat mijn lijf besloot van beide kanten te lozen. Ik had één seconde om te kiezen dus gokte er maar op dat mijn broek genoeg opvangcapaciteit had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zitquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren was ik in de V&D en besloot ik een jurk te gaan passen. Ik die jurk aantrekken en vol trots naar mijn lichaam en jurk kijken. Die jurk stond me echt mooi. Mijn vormen kwamen mooi naar voren en ik had zelfs een decolleté. Wow.
Had de naam opgeslagen in mijn telefoon om thuis op te zoeken en door te sturen naar mensen. Ik dus zoeken op die jurk, en wat blijkt.. ik had 'm achterstevoren aangetrokken!_!
Of die jurk heeft n heel raar model. Niet ongebruikelijk bij V&D.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of je hebt geen tieten, of reuze-kwarktassen als je zelfs tieten hebt wanneer je jurk achterstevoren zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |