Na aanleiding van topic:
Wat was jouw ergste/saaiste date ooit?Wat was jou ergste blunders
TIJDENS een date?
TS begint:
Ongeveer een klein jaartje terug had ik een date met een meisje die ik had leren kennen via een vriendin van me. Na lang chatten toch maar keer datum geprikt om eens te gaan daten
![]()
éénmaal die dag, had ik best last van mn maag.. maar ik was zo eigenwijs om toch maar gewoon met dat meisje wat te gaan drinken in de stad met mijn bad stomach, ik dacht dat t geen kwaad kon. Nou we zaten in het cafe ik bestel een colatje en zij een fanta oid. ondertussen klikte het goed.. vielen geen pijnlijke stiltes enz
![]()
maar mijn maag bleef maar raar doen.. en ik ging maar even naar de WC. ff mijn ding gedaan en mn date weer voortgezet.. totdat ik voel dat ik moet farten.. ik dacht ik hou het wel gewoon in (noooit doen met een bad stomach)
![]()
en t kwam er toch uit.. een opluchting voor mij maar helaas voor haar was het een deadly silent fart. "The Death of the Farts'' kun je nagaan als je al een bad stomach heb en dan ook nog een gifbom plaatsen.
`haar reactie: ''Hey ruik je dat ook?
ik:
![]()
Ja, komt van de WC riolering is niet goed daaro (ondertussen kon ik mezelf wel neerschieten)
zij: Oh zeg dat lucht is wel sterk zeg, zullen we maar ergens anders zitten?
ik: ja graag
![]()
verder verliep onze date wel normaal... maar op dat moment wist ik me echt geen houding aan te geven.. volgensmij had zij het echt wel door dat ik de boosdoener was.
tevens een tvp [ Bericht 2% gewijzigd door GrupoBalanca op 11-03-2005 12:33:21 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.