abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25471243
Na aanleiding van topic: Wat was jouw ergste/saaiste date ooit?

Wat was jou ergste blunders TIJDENS een date?

TS begint:

Ongeveer een klein jaartje terug had ik een date met een meisje die ik had leren kennen via een vriendin van me. Na lang chatten toch maar keer datum geprikt om eens te gaan daten éénmaal die dag, had ik best last van mn maag.. maar ik was zo eigenwijs om toch maar gewoon met dat meisje wat te gaan drinken in de stad met mijn bad stomach, ik dacht dat t geen kwaad kon. Nou we zaten in het cafe ik bestel een colatje en zij een fanta oid. ondertussen klikte het goed.. vielen geen pijnlijke stiltes enz maar mijn maag bleef maar raar doen.. en ik ging maar even naar de WC. ff mijn ding gedaan en mn date weer voortgezet.. totdat ik voel dat ik moet farten.. ik dacht ik hou het wel gewoon in (noooit doen met een bad stomach) en t kwam er toch uit.. een opluchting voor mij maar helaas voor haar was het een deadly silent fart. "The Death of the Farts'' kun je nagaan als je al een bad stomach heb en dan ook nog een gifbom plaatsen.
`haar reactie: ''Hey ruik je dat ook?
ik: Ja, komt van de WC riolering is niet goed daaro (ondertussen kon ik mezelf wel neerschieten)
zij: Oh zeg dat lucht is wel sterk zeg, zullen we maar ergens anders zitten?
ik: ja graag

verder verliep onze date wel normaal... maar op dat moment wist ik me echt geen houding aan te geven.. volgensmij had zij het echt wel door dat ik de boosdoener was.

tevens een tvp

[ Bericht 2% gewijzigd door GrupoBalanca op 11-03-2005 12:33:21 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:36:18 #2
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_25471359
gewelllllllldig TS

OT:

Ik heb niet echt genante ervaringen Goddank

*klopt af op zn houten been*
===
Blasphemy is bliss
===
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:36:19 #3
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_25471361
Woehahaha LOL
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_25471488
verkapte tvp
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:05:25 #5
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25471713
OJAAJOH?
pi_25471719
verhalen zijn welkom
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:10:46 #7
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25471760
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
pi_25471834
pi_25472173
mja..... met een date liggen zoenen in het zand....en dan je hand verkeerd draaien en voila heel dr bek vol met zand
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25472309
Denken dat wanneer een (dronken) vrouw naakt en laveloos bij je in bed ligt deze genomen wil worden. Wat je vervolgens met je dronken kop ook doet..

Ik heb het kind nooit erkend, had ze d'r benen maar bij mekaar moeten houden.
pi_25472475
Is me niet zelf overkomen, ergens gelezen:

Meisje had hele dag niks gegeten om in een strak rokje te passen. Zit ze met haar vlam in het restaurant, met scheurhonger, komt het broodmandje en valt ze er als een leeuw op aan en vreet het binnen een halve minuut leeg. Het laatste stukje bood ze hem nog voor de vorm aan maar het zat al in haar mond voordat ze er erg in had. Zijn blik na een halve minuut in de date vertelde haar al genoeg: dit werd niks
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:14:36 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25472662
dat is echt klote voor je, maar goed dat het verder leuk verliep
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25472681
haha, de death of farts lol
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25473539
pi_25473595
weekend komt eraan mensen.. ben benieuwd naar nieuwe dates blunders
pi_25475332
Ik heb niet echt gigantische blunders ...

wel 1 keer een film bij een gozer wezen kijken, en een glas rode wijn over zijn net nieuwe vloerbedekking laten vallen
Vond ie niet leuk, sfeer was ook behoorlijk verpest daarna...maar ja, z'n vloerbedekking was toch al rood, dus hij moest niet zo janken
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:09:03 #17
101852 kokos
mividaloca
pi_25477957
IK GEEF TOE, IK TVP
Viva los Vatos Locos
pi_25478029
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:45 schreef mell.from.hell het volgende:

maar ja, z'n vloerbedekking was toch al rood, dus hij moest niet zo janken
Jij doet je nick eer aan
pi_25480974
tvp
pi_25481134
nog meer mensen met genante blunders tijdens een date?
come one.. don't be shy
pi_25481547
Nee maar k heb er binnenkort waarschijnlijk 1 of 2 dus dan hoor je het wel
pi_25484820
* Meneer_Storm laat altijd goede killer-farts in de kroeg om zodoende een degelijke barpositie te verkrijgen

Tevens een verkapte tvp, ik moet nog even denken over mogelijke blunders van mijn kant
pi_25491844
Ik was beetje heel erg zenuwachtig voor een date, was onwijs verliefd, en de date ging helemaal perfect tot nu toe....we wisten veel te vertellen....(of wist ik veel te vertellen en kon mijn mond niet houden van zenuwen )

Maar goed we gingen omdat de film pas over uurtje begon ergens wat drinken, Ik nam kopje thee omdat ik versteend was want het was IJSKOUD! Ik helemaal druk aan het praten PLOEP thee over me heen......

Heb wel 4 jaar wat met hem gehad, en had had daarvoor al al zijn kleingeld laten vallen op de grond dus zo voor lul stond ik ook weer niet

[ Bericht 1% gewijzigd door MissPeppertje op 12-03-2005 18:03:29 (ENORME typfout...poeh) ]
pi_25503639
Geniaal.. topic..

Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
niet zo vervelend doen, ja?
  zondag 13 maart 2005 @ 11:20:29 #25
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25503725
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..

Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
Dat is echt erg!

Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25503845
Gadverdamme wat een smerigheid
pi_25503866
pi_25503953
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:

[..]

Dat is echt erg!

Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
niet zo vervelend doen, ja?
pi_25540926
Ik herken die scheet volledig
pi_25541570
nog nieuwe blunders?
pi_25557125
TPV?
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_25557162
Ik blunder nooooit!
pi_25557265
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:

[..]

Dat is echt erg!

witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.

waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
De Puta Madre
pi_25557539
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.

waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
idd
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_25557664
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
* heiden6 moet denken aan South Park.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25564177
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:33 schreef rocca het volgende:

[..]

Leuke usericon trouwens Rocca
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_25564599
hahaha tijdens het lezen van de openingspost moest ik meteen aan de aflevering van kees&co van gisteravond denken
pi_25566697
* Drinken omflikkeren precies over een wit truitje van haar heen.
* Op één of andere manier toch op het verkeerde topic komen, je ex, en van onderwerp proberen te veranderen terwijl ze maar door blijft vragen
* Heel veel naar dat leuke meisje aan de bar kijken en op je weg terug van de wc haar nummer scoren terwijl je date je precies kan zien. Vervolgens gaan zitten en doen alsof je haar echt ergens van kent al. Dan is de pret over omdat ze het papiertje uit je handjes grist en boos wegloopt (ze had overigens best dat nummer kunnen laten liggen gvd )
* Drie zoenen proberen te geven en psies tegen elkaar ingaan een keer of 2/3
pi_25573226
haha, laatste komt mij bekend voor
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:11:02 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25575178
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_25575426
Hmm kan me niet echt erge blunders herinneren. Natuurlijk altijd leuk als je teveel hebt gedronken en dan mensen gaat aanspreken. Ik stond een keer met een leuk meisje te praten. Ik steeds tijdens het gesprek ja die eerste jaars worden ook steeds lelijker en nog meer van die onzin verhalen toen ging ze weg. Tja wist ik veel dat zij eerste jaars was. Wel vaker van dat soort acties gehad.

Stiekem vind ik het ook wel leuk om te doen maar vaak weet ik het gewoon niet dat ik achteraf denk van wat heb ik gezegd dan kan me niets herinneren.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:24:08 #42
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25575478
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:

Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...

haha geweldig!

hoe liep het af?!
__-*-__
pi_25575580
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
!
Vuig !
anyway, zelf nooit zoiets meegemaakt.
denk ik.
heb wel een keer een meisje een kopstoot gegeven in bed omdat ik wakker schrok..
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:32:17 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25575665
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef No-Li-Ta het volgende:
hoe liep het af?!
Nah, zijn reactie viel eigenlijk erg mee.
Heel nuchter. Terwijl ik me doodgeneerde.
Maar we hebben toen niet meteen weer hup gesexed.
Snap ik dan ook wel weer!

Ach, die eerste anale geluiden zijn altijd genant. Je moet er even doorheen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:35:41 #45
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25575755
Haha idd..
__-*-__
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:55:49 #46
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_25576173
Ik vind scheten altijd dolle pret
Meestal als ik met mijn vriendin en een groep vrienden uit geweest ben scheten we heel wat af op de terugweg. Hoe harder hoe beter
Alleen wint zij meestal, das dan weer minder

Laatst een leuke binnenkomer bij mijn schoonouders. Die hebben een hond die altijd erg ontstuimig is als we weer langskomen. Terwijl ik schoonvaders een hand geef bijt ze in mijn arm en terwijl ik schoonzusje op haar wangen wil zoenen springt dat beest tegen mij en haar aan. Het gevolg was een kus vol op de mond
Ik vond het wel grappig, zij geneerde zich een beetje. Maar zij is dan ook 14 en ik 25
pi_25576394
Jezus wat een verhalen!!! Ben ik ff blij dat ik nooit zó iets ergs heb meegemaakt...... Dan valt het nog mee dat ik een ex die ik toen voor de tweede keer zag eerst drie keer voorbij fietste terwijl ik zoekend keek en een ex waarbij ik op alle subtiele hints zeer ongewild maar hééélll duidelijk een "nee" liet blijken. Maarja. Als ik dat gedetailleerd ga vertellen, valt dat in het niets vergeleken met dit
pi_25576409
Oftewel, beschouw bovenstaand maar als een regelrechte asociale tey vay peej
  zaterdag 19 maart 2005 @ 02:08:27 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25580199
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
pi_25580487
Tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')