quote:Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is echt erg!
Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is echt erg!
Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.
waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
* heiden6 moet denken aan South Park.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een dateIk was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
Nah, zijn reactie viel eigenlijk erg mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef No-Li-Ta het volgende:
hoe liep het af?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |