abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:19:03 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41807682
Vertel hier blunders, ongelukken, catastrofes en rampen die je beroepsmatig gemaakt hebt. Zoiets als klusblunders alleen dan puur beroepsmatig.

Voorbeeldje doen:

Als bakker iets teveel meel in een mengmachine doen zodat de motor het gewicht niet aan kan en doorbrand zodat de hele bakkerij af fikt. Dat is wel heel erg gedramatiseerd maar dat mag het is ook een voorbeeld.

Als systeem beheerder even een kleine update aan de beveiligingssoftware doen en dan de hele database verwijderen. Zodat niemand kan werken.

Of als politieagent de verkeerde man oppakken.

Zulke blunders dus

En onder het mom van "TS begint" :

Ben je leuk met de paletwagen 40 zakken zout a 1000 kilo aan het verplaatsen rijd je over een luik naar de kruipruimte zakt je paletwagen er doorheen. ( Technische dienst van een verpleeghuis )

PS mocht het niet helemaal duidelijk zijn uit je verhaal wat voor werk je doet zet dat er dan tussen haakjes eventjes achter
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41807988
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
niet meer
pi_41808003
Dus jij sorteert pallets
What Would Goku Do
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:31:39 #4
Toezicht is gezond!
pi_41808009
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_41808097
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?
nee ik snapte er zelf ook geen reet van kwam opeens een steekvlam uit het gasfornuis en toen vloog me trui ook in de hens en zo stond alles in licht en laaie
niet meer
pi_41808791
Ik heb me een keer verslapen terwijl ik werkloos ben
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_41808914
Ik was dus een keer zo aant zagentafelen he en toen ging zo m'n hand eraf. Dus ik zo trekken he om em los te krijgen. Gaat die andere ook los!

Dus toen schudde ik m'n baas de hand en sinsdien ben ik typist.
pi_41808965
Weg fipo's.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_41809001
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
Weg fipo's.
heb ik eindelijk eens de fipo....
niet meer
pi_41809104
10 meter papier (A0) verspillen omdat het plotten van een tekening niet helemaal gaat zoals je in je hoofd hebt.
pi_41809157
verkeerde boom gerooid
verkeerde tegels gelegd
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_41809166
en ik heb een keer geweigerd EHBO te verlenen
niet meer
  donderdag 14 september 2006 @ 19:12:23 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_41809331
Alleen over baantjes in het verleden dan:

• Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
  • Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder.
  • Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed.
  • Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken.

Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.
  • pi_41809384
    Koude patatten verpatsen.
    Snacks bakken, terwijl dat niet besteld was. (Dan moest je het zelf opeten. )
    Dranken verpatsen die ik net in de ijskast heb gezet en dus nog lauw waren.

Ik was overigens een frietbakker (die soms niet al te nuchter was tijdens werktijd. )
    pi_41809396
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
    Alleen over baantjes in het verleden dan:

• Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
  • Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder.
  • Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed.
  • Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken.

Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.

• maar die van mij boven jou is erger
    niet meer
      donderdag 14 september 2006 @ 19:15:54 #16
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_41809442
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef welkominspace het volgende:

[..]

maar die van mij boven jou is erger
    Dat is asociaal, geen ongelukje.
    pi_41809519
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is asosiaal, geen ongelukje.
    nee ik had hem wel overeind geholpen maar ik verleende niet de nodige EHBO ik begeleide hem alleen naar school
    volgende dag kwam hij met krukken op school
    niet meer
    pi_41809596
    Hmn, toen ik nog een bijbaantje had als Dock werker:

* vrachtwagen lossen, grote kooi met 8 breedbeelds (terug van reparatie) opzij zetten, nieuwe vracht klaarzetten, laadplatform omhoog zetten.
    Je raad het al: bleek die laadklep net met 1 punt onder die kooit te zitten.
    Al die TV's naar de tief

*huidig werk:

Woningen renoveren--> fase voor fase doornemen en er dan achterkomen dat je op de een of andere manier 2 fases tegelijk te pakken neemt --> straat zonder stroom, overal verbrand, kabel verbrand, tang verdampt.
    Was trouwen wel lachen om een keer meegemaakt te hebben
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 19:21:19 #19
    Toezicht is gezond!
    pi_41809622
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
  • Was je ook gediplomeerd om op zo'n ding te mogen rijden ?
    pi_41810095
    Tja, de SS bleek niet zo'n beste plek rond mei 1945.
    Zijn er nog tweelingen in de zaal?
    pi_41810137
    eens iemand in de rozenkwekerij een flinke zet gegeven zodat hij in de rozen tiefte1!!!111@!2`1``~1111 met heleele veelee1!!11 DOORNS!@1! 11
    osdorp posse!
    pi_41810204
    nouw dat was niet echt een blunder
    osdorp posse!
    pi_41810292
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:34 schreef gateh het volgende:
    nouw dat was niet echt een blunder
    Nee,dat is gewoon gemeen
    pi_41810320
    Ik ben boekhouder
    de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....

Of jullie hier nou op zaten te wachten?
    Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 19:41:19 #25
    Toezicht is gezond!
    pi_41810499
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
    Ik ben boekhouder
    de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....

Of jullie hier nou op zaten te wachten?
    Leuk zo'n "foutje"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')