Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
nee ik snapte er zelf ook geen reet van kwam opeens een steekvlam uit het gasfornuis en toen vloog me trui ook in de hens en zo stond alles in licht en laaiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?![]()
heb ik eindelijk eens de fipo....quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
Weg fipo's.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
Alleen over baantjes in het verleden dan:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed. Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder. ![]()
![]()
Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed. Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken. ![]()
Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.
Dat is asociaal, geen ongelukje.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar die van mij boven jou is erger
nee ik had hem wel overeind geholpen maar ik verleende niet de nodige EHBO ik begeleide hem alleen naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is asosiaal, geen ongelukje.![]()
Was je ook gediplomeerd om op zo'n ding te mogen rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Of jullie hier nou op zaten te wachten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |