abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:19:03 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41807682
Vertel hier blunders, ongelukken, catastrofes en rampen die je beroepsmatig gemaakt hebt. Zoiets als klusblunders alleen dan puur beroepsmatig.

Voorbeeldje doen:

Als bakker iets teveel meel in een mengmachine doen zodat de motor het gewicht niet aan kan en doorbrand zodat de hele bakkerij af fikt. Dat is wel heel erg gedramatiseerd maar dat mag het is ook een voorbeeld.

Als systeem beheerder even een kleine update aan de beveiligingssoftware doen en dan de hele database verwijderen. Zodat niemand kan werken.

Of als politieagent de verkeerde man oppakken.

Zulke blunders dus

En onder het mom van "TS begint" :

Ben je leuk met de paletwagen 40 zakken zout a 1000 kilo aan het verplaatsen rijd je over een luik naar de kruipruimte zakt je paletwagen er doorheen. ( Technische dienst van een verpleeghuis )

PS mocht het niet helemaal duidelijk zijn uit je verhaal wat voor werk je doet zet dat er dan tussen haakjes eventjes achter
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41807988
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
niet meer
pi_41808003
Dus jij sorteert pallets
What Would Goku Do
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:31:39 #4
Toezicht is gezond!
pi_41808009
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_41808097
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?
nee ik snapte er zelf ook geen reet van kwam opeens een steekvlam uit het gasfornuis en toen vloog me trui ook in de hens en zo stond alles in licht en laaie
niet meer
pi_41808791
Ik heb me een keer verslapen terwijl ik werkloos ben
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_41808914
Ik was dus een keer zo aant zagentafelen he en toen ging zo m'n hand eraf. Dus ik zo trekken he om em los te krijgen. Gaat die andere ook los!

Dus toen schudde ik m'n baas de hand en sinsdien ben ik typist.
pi_41808965
Weg fipo's.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_41809001
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
Weg fipo's.
heb ik eindelijk eens de fipo....
niet meer
pi_41809104
10 meter papier (A0) verspillen omdat het plotten van een tekening niet helemaal gaat zoals je in je hoofd hebt.
pi_41809157
verkeerde boom gerooid
verkeerde tegels gelegd
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_41809166
en ik heb een keer geweigerd EHBO te verlenen
niet meer
  donderdag 14 september 2006 @ 19:12:23 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_41809331
Alleen over baantjes in het verleden dan:

• Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
  • Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder.
  • Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed.
  • Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken.

Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.
  • pi_41809384
    Koude patatten verpatsen.
    Snacks bakken, terwijl dat niet besteld was. (Dan moest je het zelf opeten. )
    Dranken verpatsen die ik net in de ijskast heb gezet en dus nog lauw waren.

Ik was overigens een frietbakker (die soms niet al te nuchter was tijdens werktijd. )
    pi_41809396
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
    Alleen over baantjes in het verleden dan:

• Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
  • Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder.
  • Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed.
  • Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken.

Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.

• maar die van mij boven jou is erger
    niet meer
      donderdag 14 september 2006 @ 19:15:54 #16
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_41809442
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef welkominspace het volgende:

[..]

maar die van mij boven jou is erger
    Dat is asociaal, geen ongelukje.
    pi_41809519
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is asosiaal, geen ongelukje.
    nee ik had hem wel overeind geholpen maar ik verleende niet de nodige EHBO ik begeleide hem alleen naar school
    volgende dag kwam hij met krukken op school
    niet meer
    pi_41809596
    Hmn, toen ik nog een bijbaantje had als Dock werker:

* vrachtwagen lossen, grote kooi met 8 breedbeelds (terug van reparatie) opzij zetten, nieuwe vracht klaarzetten, laadplatform omhoog zetten.
    Je raad het al: bleek die laadklep net met 1 punt onder die kooit te zitten.
    Al die TV's naar de tief

*huidig werk:

Woningen renoveren--> fase voor fase doornemen en er dan achterkomen dat je op de een of andere manier 2 fases tegelijk te pakken neemt --> straat zonder stroom, overal verbrand, kabel verbrand, tang verdampt.
    Was trouwen wel lachen om een keer meegemaakt te hebben
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 19:21:19 #19
    Toezicht is gezond!
    pi_41809622
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
  • Was je ook gediplomeerd om op zo'n ding te mogen rijden ?
    pi_41810095
    Tja, de SS bleek niet zo'n beste plek rond mei 1945.
    Zijn er nog tweelingen in de zaal?
    pi_41810137
    eens iemand in de rozenkwekerij een flinke zet gegeven zodat hij in de rozen tiefte1!!!111@!2`1``~1111 met heleele veelee1!!11 DOORNS!@1! 11
    osdorp posse!
    pi_41810204
    nouw dat was niet echt een blunder
    osdorp posse!
    pi_41810292
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:34 schreef gateh het volgende:
    nouw dat was niet echt een blunder
    Nee,dat is gewoon gemeen
    pi_41810320
    Ik ben boekhouder
    de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....

Of jullie hier nou op zaten te wachten?
    Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 19:41:19 #25
    Toezicht is gezond!
    pi_41810499
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
    Ik ben boekhouder
    de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....

Leuk zo'n "foutje"
    pi_41810611
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Leuk zo'n "foutje"
    Leuk, zo'n boekhouder
    pi_41810612
    In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 19:45:38 #28
    Toezicht is gezond!
    pi_41810647
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
    In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat
    Infuus? Zat er iets anders in als een zoutoplossing ?
    pi_41810794
    Moest in de supermarkt gaan schrobben maar die accu oplader kast zat nog aangesloten alleen had ik dat niet in de gaten, en omdat die schrobmachine niet echt licht is gaf ik er dus een flinke ruk aan, dus toen viel die oplaadkast op de grond met een hoop blauwe vonken enz als gevolg. Gelukkig duurde het maar 5 sec en vielen er geen lichten enzo uit dus ik ben maar vlug weggelopen.
    :)
      donderdag 14 september 2006 @ 20:02:39 #30
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_41811137
    quote:
    Ik ben boekhouder

Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
    pi_41811320
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:
    Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
    Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.
    Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
    pi_41811381
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...
    Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
      donderdag 14 september 2006 @ 20:08:21 #33
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_41811398
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Kogando het volgende:

[..]

Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.
    Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.
    pi_41811447
    Bijbaantje bij thuiszorg: met (forse) hoogbejaarde vrouw in rolstoel middel op een kruispunt vast komen te zitten in de tramrails
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
      donderdag 14 september 2006 @ 20:09:57 #35
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_41811473
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:

[..]

Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...
    Dan ga je dus je verkeerde boeking oplossen op een ander rekeningnummer.

Ik zou een andere baan zoeken als ik jou was.
    pi_41811600
    Ben Postbode

Had 2 flats en iedere flat had 2 bundels post. Ik mn fiets bij één van die flats neerzetten en de 2 bundels pakken bestemd voor die flat. Post bezorgd en naar de volgende flat. Ik dus was dus op de helft toen ik zag dat ik die 2 flats door elkaar had gehaald!

Dus ik denken hoe dat kon...bleek dus dat ik de bovenste brief van iedere bundel van de andere flat was, je hebt wel is dat er vergeten post rondslingerd. Ik dacht dus dat ik die op de goede bundel deed, niet dus
    Flat had 6 verdiepingen, dus ik bij beide flats op iedere verdieping een snel geschreven briefje hangen dat ik de post verkeerd had bezorgd
    pi_41811633
    wil je werkelijk uitleg? Zijn hier dan werkelijk nog meer mensen met dezelfde cijfer-tic als ik?
    pi_41812060
    Eigenlijk niet veel, ik doe veeeeeeel te simpel werk om fouten te maken , enige wat ik ooit heb gedaan is in een open putje stappen, maar daar had ik alleen mezelf mee.

Collega had ooit een vloer naar londen gestuurd, mooi gedaan enzo, alles afgerond, was alleen de verkeerde vloer, en dat was dus echt superveel werk en geld om die fout ongedaan te krijgen. Hadden hem ingerold toen in inpakfolie, plakkaat met london erop geplakt, zo boven in de heftruck gehesen en een uur op de werft laten staan

Of toen ik met zo'n andere gast ff de baas z'n auto mee hadden genomen, we zagen niet dat dat ding een knop had om de motor in en uit te schakelen, dus die kerel aan die sleutel draaien, heel die installatie naar de kloten.

Of een andere collega dacht dat het grappig was iemand z'n fiets bovenin de heftruck te hijsen. Dat ding dus tot aan het plafond uitgeschoven met daarop de fiets.... die van de baas bleek te zijn... die even later de heftruck niets vermoedend wegreed. Aangezien het plafond schuin afloopt, rijdt die kerel een supergroot gat in het dak, en flikkert zn fiets naar beneden op het dak van de heftruck, haha, ik heb hem nog nooit zooooo pissed gezien, en wij lachen
      donderdag 14 september 2006 @ 20:25:30 #39
    140565 oshiro
    I don't fuckin' care
    pi_41812108
    Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
    "Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
    pi_41812330
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
    Barbaar!!!!

Arm bier
    pi_41812557
    Op je vaste route zo op de automatische piloot rijden dat je bij een klant voor de deur staat die niks heeft
    .
    In slaap vallen terwijl je met 140 op de A28 rijdt is ook een hele aparte ervaring, temeer omdat de bus drie weken oud was.Reactie van mijn baas:"Nou, de nieuwigheid is eraf,hebben we dat weer gehad."
    Bus had een deuk en kras van voor tot achter.

De bus even wegzetten bij je losadres,bij het optrekken een hoop lawaai horen en als je dan in je spiegel kijkt een hele hoop rotzooi op straat zien liggen.Oh ja,de achterdeuren stonden nog open.Uiteraard voor het oog van een collega,ach ja,hij ook weer een leuke avond.

Op de A28 in de rechterspiegel kijken en ontdekken dat je met de schuifdeur open rijdt.(Dat is wel goed gegaan.)

Onder het toeziend oog van de klant de schuifdeur dicht gooien en tot je grote verbazing (en plezier van de klant) zien dat je schuifdeur zo'n beetje op de grond lazert.Hij hing nog aan één punt vast.
    Planner een paar weken later:"Ik heb een klacht,loop maar even mee naar de computer."
    Ik:
    De planner opent een mailtje en vervolgens zag ik een foto van de bus met kapotte deur.Planner: Ik:

Kratjes op een rolcontainer zetten en vervolgens lawaai horen.Oww,dat vakje stond al vol,was het er dus aan de andere kant afgelazerd.

Dat was het wel geloof ik.

Ik was koerier trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door RealZeus op 14-09-2006 21:08:20 ]
      donderdag 14 september 2006 @ 20:38:12 #42
    33969 babsjuh
    Net zo eigenwijs als groot!
    pi_41812639
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
    Valt wel onder drankmisbruik geloof ik....
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
    pi_41812702
    ik ben timmerman geworden!
    And than you wake up dead and your dick falls off!!
    pi_41812757
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
    South Park
    osdorp posse!
      donderdag 14 september 2006 @ 20:45:19 #45
    33969 babsjuh
    Net zo eigenwijs als groot!
    pi_41812919
    Bijbaantje / stage bij een dure handelsstal. Daar stonden echt dure paarden, de 3- en 4-jarigen gingen voor 10-duizenden guldens van de hand, dan waren ze nog niet eens ingereden...

Ik begon de dag om 6 uur, en was die ochtend alleen. Eerst voeren, dan koffie en vervolgens de paarden met 3 tegelijk aan de stapmolen zodat ik ruimte had om de stallen uit te mesten. Had iets meer koffie moeten drinken denk ik, want met m'n slaapdronken hoofd zette ik 3 jonge (3 jaar) hengsten met elkaar aan de stapmolen....
    Mèèn wat een slagveld...

Ze hebben er alle 3 niets blijvends aan over gehouden (behalve een gedeukt ego misschien) maar waren wel een week of wat onverkoopbaar met die bijtwonden in hun nek en plekken zonder haar of manen waar die wel hadden moeten zitten.... Heb een week lang héél veel stallen zo grondig moeten reinigen dat je er open-hart operaties kon uitvoeren en geen zadel van dichtbij gezien....
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
      PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 20:50:53 #46
    Toezicht is gezond!
    pi_41813216
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef RealZeus het volgende:

Dat was het wel geloof ik.
    Je hebt iets met auto's zie ik wel
    pi_41813440
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef RealZeus het volgende:
    De bus even wegzetten bij je losadres,bij het optrekken een hoop lawaai horen en als je dan in je spiegel kijkt een hele hoop rotzooi op straat zien liggen.Oh ja,de achterdeuren stonden nog open.Uiteraard voor het oog van een collega,ach ja,hij ook weer een leuke avond.
    Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapot
    Hij reed zo uit de put weg met de klep open.
    Ik heb d'r ook nog een paar, werk in een koekjesfabriek waar ze lange vingers maken. Straks even wat posten, nu geen tijd.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      Moderator / Redactie FP donderdag 14 september 2006 @ 20:56:23 #48
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_41813467
    quote:
    Ik ben boekhouder

Sjaak?
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_41813985
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je hebt iets met auto's zie ik wel
    Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.

*editten gaat.
    pi_41814058
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef crossover het volgende:

[..]

Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapot
    Hij reed zo uit de put weg met de klep open.
    Ik heb d'r ook nog een paar, werk in een koekjesfabriek waar ze lange vingers maken. Straks even wat posten, nu geen tijd.
    Was het geen Grolsch?
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')