Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
nee ik snapte er zelf ook geen reet van kwam opeens een steekvlam uit het gasfornuis en toen vloog me trui ook in de hens en zo stond alles in licht en laaiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?![]()
heb ik eindelijk eens de fipo....quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
Weg fipo's.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
Alleen over baantjes in het verleden dan:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed. Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder. ![]()
![]()
Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed. Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken. ![]()
Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.
Dat is asociaal, geen ongelukje.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar die van mij boven jou is erger
nee ik had hem wel overeind geholpen maar ik verleende niet de nodige EHBO ik begeleide hem alleen naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is asosiaal, geen ongelukje.![]()
Was je ook gediplomeerd om op zo'n ding te mogen rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Of jullie hier nou op zaten te wachten?![]()
Leuk, zo'n boekhouderquote:Op donderdag 14 september 2006 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Leuk zo'n "foutje"
![]()
Infuus?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat![]()
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.
Dan ga je dus je verkeerde boeking oplossen op een ander rekeningnummer.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...![]()
Barbaar!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
Valt wel onder drankmisbruik geloof ik....quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
South Parkquote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat![]()
Je hebt iets met auto's zie ik welquote:
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapotquote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef RealZeus het volgende:
De bus even wegzetten bij je losadres,bij het optrekken een hoop lawaai horen en als je dan in je spiegel kijkt een hele hoop rotzooi op straat zien liggen.Oh ja,de achterdeuren stonden nog open.Uiteraard voor het oog van een collega,ach ja,hij ook weer een leuke avond.
Sjaak?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt iets met auto's zie ik wel![]()
Was het geen Grolsch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapot
Hij reed zo uit de put weg met de klep open.
Ik heb d'r ook nog een paar, werk in een koekjesfabriek waar ze lange vingers maken. Straks even wat posten, nu geen tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |