Valt wel onder drankmisbruik geloof ik....quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
South Parkquote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat![]()
Je hebt iets met auto's zie ik welquote:
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapotquote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef RealZeus het volgende:
De bus even wegzetten bij je losadres,bij het optrekken een hoop lawaai horen en als je dan in je spiegel kijkt een hele hoop rotzooi op straat zien liggen.Oh ja,de achterdeuren stonden nog open.Uiteraard voor het oog van een collega,ach ja,hij ook weer een leuke avond.
Sjaak?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Of jullie hier nou op zaten te wachten?![]()
Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt iets met auto's zie ik wel![]()
Was het geen Grolsch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapot
Hij reed zo uit de put weg met de klep open.
Ik heb d'r ook nog een paar, werk in een koekjesfabriek waar ze lange vingers maken. Straks even wat posten, nu geen tijd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.
*editten gaat.
Was het verpakt of kon je het weggooien ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Okeuj het volgende:
Hmm, eigenlijk maar weinig blunders tot nu toe gemaakt.
Een van de weinige is toch wel dat ik een keer een bocht iets te krap nam op de palletwagen (had een pallet met voornamelijk stoofvlees erop), waardoor de hoek van de pallet de muur raakte, wat weer als gevolg had dat er zon kilo of 100 aan stoofvlees door de hal verspreid lag(werk in een distributie centrum)
Ja, het was verpakt.... tot het moment dat die bakken in contact kwamen met de betonnen vloer... Bye bye stoofvleesquote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was het verpakt of kon je het weggooien ?![]()
Het rook wel lekker voor de rest van de dagquote:
Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde meer op dat je nogal wat schade gereden hebt
![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.
En er wordt ook geen accountantscontrole toegepast ofzo??quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.
Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
Iets voor Ponyloverquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef babsjuh het volgende:
Bijbaantje / stage bij een dure handelsstal. Daar stonden echt dure paarden, de 3- en 4-jarigen gingen voor 10-duizenden guldens van de hand, dan waren ze nog niet eens ingereden...
Dat is een iets ander onderwerpquote:
klinkt bekendquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.
Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
quote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef kroegtijger het volgende:
[...]
Gelukkig had mijn baas voldoende humor om even de helpdesk te bellen en te melden dat 4 pc's gecrashed waren waarna er een knaapje hard hollend kwam aanrennen en niet wist wat ie er mee aan moest
dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?quote:Op maandag 18 september 2006 11:10 schreef ikJur het volgende:
(Appie Heijn)
Ik moest een keer kratten bier opstapelen midden in het gangpad van de albert heijn. Dus ik probeerde 7 kratjes tegelijk van een container af te tillen, was zo'n 15 cm hoogteverschil met de grond. Ik hield het niet meer en vervolgens klappen er 7 kratten bier op de grond. gevolg: 2cm bier door de halve winkel. En al me collega's maar zeuren dat ze door mij trek in bier hadden
ja het ging eerst nog wel goed 3 stapels had ik al van de kar afgeschoven. achteraf gezien best doim eigenlijk maar ik was te lui om ze stuk voor stuk op te gaan stapelenquote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?![]()
ummmm
ik heb van de zomer een bijbaantje als verhuizer gehad.. de nodige dure spullen laten vallen (echt dure spullen... als in.. dubbel jaarsalaris aan spullen enzo)
gelukkig niets kapot maar het is wel effe goed eng...
Herkenbaar...quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef Gripper het volgende:
Bij magazijnwerk: ik werkte in een koelcel, en daar kwakte nog wel eens wat op de vloer. Er was iets gevallen, een of andere vettige salade, maar dat was wel opgedweild. Ik zag echter te laat dat er nog wel een vettige waas over het beton lag, en dat gebeurde in een bocht. De hele kar (1500 kg) schoot recht vooruit een stelling in, en ik ramde daarbij finaal een steunpoot doormidden. Hele stelling kraken en wiebelen, en er stonden wat pallets met zwaar spul bovenop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |