Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer per ongeluk een brand gesticht terwijl ik aan het werk was in de keuken van een eetcafe
nee ik snapte er zelf ook geen reet van kwam opeens een steekvlam uit het gasfornuis en toen vloog me trui ook in de hens en zo stond alles in licht en laaiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar was je mee bezig dan ? flamberen ?![]()
heb ik eindelijk eens de fipo....quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
Weg fipo's.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
Alleen over baantjes in het verleden dan:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed. Met een pijp van een meter of 4 voor de installatie van een nieuwe verwarming lopen en de spinkler installatie per ongeluk kapotslaan, in een kelder. ![]()
![]()
Met een vorkheftruck effe snel iets wegzetten en de vork te langzaam laten zakken voor de snelheid waardoor ik het hele mechanisme van de op oliedruk werkende deuren eruit reed. Met een vorkheftruck een fabriekhal met een nieuwe gladde vloer met water erop met hoge snelheid inrijden waar moslims op hun kleedje zitten te bidden en in de slip raken. ![]()
Toen ik nog bij Van Nelle werkte als onderhoudsmonteur, toen het nog bestond.
Dat is asociaal, geen ongelukje.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar die van mij boven jou is erger
nee ik had hem wel overeind geholpen maar ik verleende niet de nodige EHBO ik begeleide hem alleen naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is asosiaal, geen ongelukje.![]()
Was je ook gediplomeerd om op zo'n ding te mogen rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:Met een vorkheftruck koffieautomaten uit de kelder naar boven halen en de vork te laat laten zakken waardoor ik met de vork dwars door de automaat heen reed.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Of jullie hier nou op zaten te wachten?![]()
Leuk, zo'n boekhouderquote:Op donderdag 14 september 2006 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Leuk zo'n "foutje"
![]()
Infuus?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat![]()
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
de ergste blunder die ik ooit heb gemaakt is 2 ton onterecht winst te nemen in de jaarafsluiting, waardoor we het nieuwe jaar al direct begonnen met 2 ton verlies....
Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is wel knap, aangezien winst vorig boekjaar naar vermogen, dan wel winstreserve nieuw boekjaar geboekt wordt. Je kan daarmee dus nooit een nieuw boekjaar met verlies beginnen. Alleen maar met een te hoog vermogen of te hoge winstreserve wat makkelijk weer terug geboekt kan worden in het nieuwe jaar, staat ook stom maarja.
Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als je 2 ton verkeerd boekt dan weet je waarschijnlijk ook niet hoe je het moet terugboeken.
Dan ga je dus je verkeerde boeking oplossen op een ander rekeningnummer.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ik wil de rest niet te veel vervelen met boekhoudkundige details, maar het kwam er op neer dat een aspect van de voorraad te hoog gewaardeerd stond. Dit moest in januari gecorrigeerd worden ten laste van een bepaalde kostenrekening en was dus werkelijk een verliespost...![]()
Barbaar!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
Valt wel onder drankmisbruik geloof ik....quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
South Parkquote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Beach het volgende:
In het ziekenhuis het verkeerde slangetje aansluiten waardoor de patient doodgaat![]()
Je hebt iets met auto's zie ik welquote:
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapotquote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef RealZeus het volgende:
De bus even wegzetten bij je losadres,bij het optrekken een hoop lawaai horen en als je dan in je spiegel kijkt een hele hoop rotzooi op straat zien liggen.Oh ja,de achterdeuren stonden nog open.Uiteraard voor het oog van een collega,ach ja,hij ook weer een leuke avond.
Sjaak?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik ben boekhouder
![]()
Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt iets met auto's zie ik wel![]()
Was het geen Grolsch?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dit had een (oud) collega ook een keer gedaan bij het distributiecentrum van Bavaria, 26 rolcontainers met drank kapot
Hij reed zo uit de put weg met de klep open.
Ik heb d'r ook nog een paar, werk in een koekjesfabriek waar ze lange vingers maken. Straks even wat posten, nu geen tijd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.
*editten gaat.
Was het verpakt of kon je het weggooien ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Okeuj het volgende:
Hmm, eigenlijk maar weinig blunders tot nu toe gemaakt.
Een van de weinige is toch wel dat ik een keer een bocht iets te krap nam op de palletwagen (had een pallet met voornamelijk stoofvlees erop), waardoor de hoek van de pallet de muur raakte, wat weer als gevolg had dat er zon kilo of 100 aan stoofvlees door de hal verspreid lag(werk in een distributie centrum)
Ja, het was verpakt.... tot het moment dat die bakken in contact kwamen met de betonnen vloer... Bye bye stoofvleesquote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was het verpakt of kon je het weggooien ?![]()
Het rook wel lekker voor de rest van de dagquote:
Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde meer op dat je nogal wat schade gereden hebt
![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.
En er wordt ook geen accountantscontrole toegepast ofzo??quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.
Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
Iets voor Ponyloverquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef babsjuh het volgende:
Bijbaantje / stage bij een dure handelsstal. Daar stonden echt dure paarden, de 3- en 4-jarigen gingen voor 10-duizenden guldens van de hand, dan waren ze nog niet eens ingereden...
Dat is een iets ander onderwerpquote:
klinkt bekendquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.
Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
quote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef kroegtijger het volgende:
[...]
Gelukkig had mijn baas voldoende humor om even de helpdesk te bellen en te melden dat 4 pc's gecrashed waren waarna er een knaapje hard hollend kwam aanrennen en niet wist wat ie er mee aan moest
dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?quote:Op maandag 18 september 2006 11:10 schreef ikJur het volgende:
(Appie Heijn)
Ik moest een keer kratten bier opstapelen midden in het gangpad van de albert heijn. Dus ik probeerde 7 kratjes tegelijk van een container af te tillen, was zo'n 15 cm hoogteverschil met de grond. Ik hield het niet meer en vervolgens klappen er 7 kratten bier op de grond. gevolg: 2cm bier door de halve winkel. En al me collega's maar zeuren dat ze door mij trek in bier hadden
ja het ging eerst nog wel goed 3 stapels had ik al van de kar afgeschoven. achteraf gezien best doim eigenlijk maar ik was te lui om ze stuk voor stuk op te gaan stapelenquote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?![]()
ummmm
ik heb van de zomer een bijbaantje als verhuizer gehad.. de nodige dure spullen laten vallen (echt dure spullen... als in.. dubbel jaarsalaris aan spullen enzo)
gelukkig niets kapot maar het is wel effe goed eng...
Herkenbaar...quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef Gripper het volgende:
Bij magazijnwerk: ik werkte in een koelcel, en daar kwakte nog wel eens wat op de vloer. Er was iets gevallen, een of andere vettige salade, maar dat was wel opgedweild. Ik zag echter te laat dat er nog wel een vettige waas over het beton lag, en dat gebeurde in een bocht. De hele kar (1500 kg) schoot recht vooruit een stelling in, en ik ramde daarbij finaal een steunpoot doormidden. Hele stelling kraken en wiebelen, en er stonden wat pallets met zwaar spul bovenop.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:07 schreef duhhuh het volgende:
In de rij bij de bedrijfskantine een beker melk over je baas z'n zwarte pak gooien als je de volgende dag een functioneringsgesprek hebt... niet grappig!
Maar ik werk er nog steeds...
verdien wel verrot weinig!
Oei, zou iets voor mij zijn. Ik probeer dergelijke situaties te voorkomen door eerst duidelijk te vragen of ik er ff bij mag. Meestal beweegt iemand net niet op het moment dat je zoiets wil pakken maar ik durf geen risico's te nemen.quote:Op maandag 18 september 2006 01:34 schreef kyraaa het volgende:
(horeca)
tijdens een groot feest glazen ophalen en dr zat een hele brede man in de weg met zn schouders en ellebogen waardoor ik op mn tenen moest gaan staan om zijn glas te pakken, beweegtie ineens, lazert het hele dienblad om met een stuk of 20 glazen, zon enorme klap dat de band stopte met spelen.....
Whehe nee dat was echt Bavariaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Was het geen Grolsch?![]()
[afbeelding]
Er word nogal veel met bier gekloot onder werktijdquote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef Barbossa het volgende:
De vrachtwagen moeten lossen, bij de chauffeur op de laadklep staan en vergeten die blokkade randjes omhoog te trappen. Ik rij zo die container vanuit de vrachtwagen die laadklep op in de veronderstelling dat hij niet verder kon. 38 kratten bier op de grond, waarvan slechts een krat aan flesjes heel bleef. Het hele magazijn stond veel bier, en het kwam verdomd snel de winkel in stromen
Kratten zijn log, en staan op hoge stapels.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er word nogal veel met bier gekloot onder werktijd![]()
Je moet ook altijd meteen als de lege klep weer omhoog gaat die randjes optrappen he, anders vergeet je het later!quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef Barbossa het volgende:
De vrachtwagen moeten lossen, bij de chauffeur op de laadklep staan en vergeten die blokkade randjes omhoog te trappen. Ik rij zo die container vanuit de vrachtwagen die laadklep op in de veronderstelling dat hij niet verder kon. 38 kratten bier op de grond, waarvan slechts een krat aan flesjes heel bleef. Het hele magazijn stond veel bier, en het kwam verdomd snel de winkel in stromen
Is dat altijd zo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef heelveelbier het volgende:
die telefoons kon je niet ophangen, je moest wachten totdat de beller ophing)
nee, per bedrijf verschillendquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:15 schreef john6 het volgende:
Drie weken geleden toen ik voor een wegenbouwfirma water moest rijden met een watervat om nieuwe rioleringsbuizen te checken op lekkage.
Nadat ik klaar was werd ik gebeld om ergens nog een riool met hemel afwatering leeg te pompen die al enkele maanden was verstopt.
Bij aankomst maar eens echt gevraagd of het hemelafwater was omdat de stront en tampons erin dreven, bleek dat ze deze verkeerd hadden aangesloten. slang erin en de eerste 15 kub leeggezogen. Voordeel was dat ik het in de put ernaast weer kon laten leeglopen. Slang in deze put gelegd en het vat stationeer met druk leeg laten lopen waarbij een persoon de slang stevig vast hield. Ondertussen sigaretje roken, op dat moment zegt een persoon wat erbij staat, "ik ga toch maar een eindje weg van hier, want ik heb geen zin om me zo te moeten gaan douchen".
Op dat moment krijgt die andere persoon wat de slang vasthield deze niet meer gehouden waardoor de slang wild om zich heen begint te slaan en de inhoud over ons heen spoot.
Ben met kleren en al onder de douche moeten gaan staan, zo'n rotzooi was dat.
De pech hadden die anderen ook nog eens dat ze de deuren van hun bedrijfsbus open hadden staan waardoor de inhoud ook nog eens in de bus dreef.
Als dat tijdens werk uren was wel jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Valt iemand doodrijden met een heftruck in de categorie blooper?
daar stond iets van kogels dacht ikquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik schiet spontaan in een depressiequote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn blunders zijn niet leuk om te vertellen.![]()
Ik ben slijter...
Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukkenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:48 schreef Heatseeker het volgende:
Tijdens een schietoefening met de M109 een granaat met fosfor laten vallen.
Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukkenEn bij jou?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.![]()
Cijfertjesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef buurvrouw4 het volgende:
wil je werkelijk uitleg? Zijn hier dan werkelijk nog meer mensen met dezelfde cijfer-tic als ik?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef Hbjr het volgende:
Was melig op mijn werk, beetje aan het stoeien en toen knie uit de kom.. blunder genoeg?
Erg leuk dat soort dingen altijdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vorig jaar op de kerst-borrel (rond 20-12) een blad met 10 bier laten vallen op de schoot en in de laarzen van de vrouw van m'n directeur, waar ik per 1 januari daarop een contract getekend had.
Niet zozeer met m'n werk te maken, wel een dwaze actie.
Ha, ha, collega van mij deed inderdaad hetzelfde. Die vloog woedend bij de manager naar binnen dat zijn mailbox privé was en dat hij heus wel eens dingen via de mail deed die niet mochten maar dat het bedrijf daarom nog niet het recht had om z'n mailbox te kopieëren.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Ramon73 het volgende:
Ik had ooit eens zo mailattachment. Zag je een plaatje van een paar versgetapte glazen bier (bitburger geloof ik) en een muziekje of iets. Leuk, klikte je weg en je ging nietsvermoedend verder met je werk. Kwam er na een minuutje ofzo een venstertje dat je teveel privemail onder werktijd verstuurd, de inhoud van je mailbox werd zogenaamd gekopieerd. Het zag er heel erg echt uit.
Een collega van me trapte er met beide voeten in, rende naar de manager, belde de helpdesk. Enfin, halve bedrijf in rep en roer. Helpdesk en IT konden niets van log software vinden....ze zijn er nooit achter gekomen dat dat attachment het deed. Maar wel een collega een dag in de stress. :-)
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
500 glazen literflessen siroop laten flikkeren bij Schuitema (met accuwagentje te hard door de bocht)
Fernandes Green Punch:
[afbeelding]
We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimenquote:
Die troep is zo zuur als de pest dus goed voor je beton zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 09:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimen
En er zit een beetje prik in.. Dus toen het viel zag je een groene vloeibare substantie zich over de vloer verspreiden die zich in de betonnen vloer leek te borrelen/bijten![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Tijdens het bouwen van een klimroute (in een indoorhal) paar keer scrhoevendraaier oid laten vallen vanaf zo'n 15/20 meter. Dat wil je niet op je hoofd krijgen.
jah haha dat terugklimmen is wel het ergstequote:Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan heel dat pokke end weer naar beneden om m op te halen...
![]()
Tegenwoordig heb ik m'n eigen bouw-sleutel, met een touwtje eraan zodat ik m om m'n nek kan hangen.
1 keer een grote inbouwgreep laten vallen van bijna bovenin. Compleet in gruzelementen....![]()
Bij ons was het altijd zo dat bij zware frisdrank containers er eentje ging duwen en 1 ging er sturen (ervoor). Nou was leuk om als duwer zo hard mogelijk te duwen zodat de stuurder lekker moeilijk kan gaan doen. Ben 1x letterlijk uit de bocht gevlogen, tegen een oude vrouw aanquote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....
Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..![]()
Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels![]()
Ben hier ook de hele dag met cijfers bezig maar er is gelukkig nog niks ergs fout gegaan in het jaar dat ik hier nu werkquote:
Die peuterquote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....
Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..![]()
Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels![]()
mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..
Gelukkig stond hij op en liep gewoon weg zonder te huilen of iets te zeggen ... Daarna nog maar even tegen zijn moeder gezegd wat er was gebeurd. Ze zij: Ach gebeurd wel vaker, hij is veel te nieuwsgierig![]()
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boerquote:
Daar ben ik dan ook een symphatieke knappe Brabander voorquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
ik mocht er nooit op rijden ...quote:Op woensdag 1 november 2006 07:10 schreef Volvoman het volgende:
Ik kon altijd hele snelle bochten maken, hij helde nooit over.
Nee gek, die treinen trappen niet!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef crossover het volgende:
De NS?
Och ja.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee gek, die treinen trappen niet!
volgens mij trapt geen enkele treinquote:Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee gek, die treinen trappen niet!
Jij zet ramen in en doet dit net zo als in de reclamequote:
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
volgens mij trapt geen enkele trein
hooguit dat je de trein kunt aandrijven door te trappen ofzo?? (in dat geval gok ik op een pretpark oid)
toen ik nog een uitzendkracht was, en nogal naïef, ben ik met zo'n purschuim bus gaan spelen... er zat zo'n gedroogde kop op... en daar zat ik met mn schroevendraaier in te poeren....quote:
heyquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef derobin het volgende:
Zijn jullie allemaal palletboeren en magazijnmedewerkers ofzo? Waarom reageren er geen doktoren en direkteuren enzo. Of mensen die met hun blunder omvangrijke schade aangericht hebben.
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 11:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hey
lezen!!!!!!!!!!!!!!
LUCHTMACHT
respect
ik verdedig jou wel ja als er oorlog komt
nope...quote:
hoort erbijquote:Op woensdag 1 november 2006 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OhKun je het blunderen dan even achterwege laten?
Ben jij dus die jongen die die muur eruit had geslooptquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik was een jaar of 16 en op het bedrijf van waar ik werkte stond een soort trekker, mijn baas zegt wil je hem even wat verderop neerzetten.
Ik spring erop en ik dacht te hebben gezien dat het ding in zijn vooruit stond.
Ik wil lekker vlot wegrijden, blijkt ie in zijn achteruit te staan.
Ik ramde de halve kantine muur eruit, heleboel bakstenen los en alle ruiten eruit.
Ik kon wel door de grond zakken, heb nog weken vragen gehad of ik die jongen was die de muur had gesloopt.
Vervelend he als je niet in het middelpunt staat?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben dit niet gewend, het is ONZ maar iedereen reageert zo serieus
De verloskundige van jouw ouders heeft ook een blunder begaan om jou niet weg te gooienquote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Hbjr het volgende:
[..]
Vervelend he als je niet in het middelpunt staat?
Hey Mister_Monkeyman, I call you an ape!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
das goed, daar wil ik wel voor wetten...quote:Op woensdag 1 november 2006 12:54 schreef derobin het volgende:
Wedden dat je gewoon in het magazijn werkt van de luchtmacht, en dat je taak pallets sorteren is? Maar je kon pallet niet spellen.
wehehequote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |